• Файл

Сергій

Керівник адміністративно-господарської частини

Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Безлєпкін Сергій Вадимович
Дата народження: 09.12.1979
Місто: Дніпро (Дніпропетровськ)
Контакти: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи:

12.2018 – 05.2025 ТОВ «ЖК ВОЗДВИЖЕНКА»
Посада: Керівник регіонального структурного підрозділу
07.2018 – 11.2022 ПрАТ «ДМЗ»
Посада: Майстер ЦГЗ з ремонту
06.2016 – 04.2018 ТОВ «ЄВРАЗ Україна»
Посада: Начальник адміністративно- господарського відділу
11.2012 – 05.2016 ТОВ «ТД«ЄВРАЗ Україна»
Посада: Заступник директора з загальних питань
02.2009 - 10.2012 ТОВ «ТД«ЄвразРесурс» Україна»
Посада:
1. Переведений на посаду начальника адміністративно- господарського відділу з 02.02.2009 по 03.10.2011;
2. Переведений на посаду заступника директора з загальних питань з 03.10.2011.

Посадові обов’язки:
Планування бюджету адміністративно-господарської діяльності та контроль за його виконанням.
Підтримка у робочому стані будівель (контроль основних систем життєзабезпечення, взаємодія з технічними службами, орендарями), меблів, інвентаря.
Ддосвід в управлінні персоналом.

Робота із постачальниками комунальних послуг, а саме з:
• газопостачання;
• водопостачання та водовідведення;
• електрозабезпечення;
• вивіз ТПВ.

Робота із постачальниками:
• моніторинг постачальників, ведення переговорів з ними;
• проведення тендерів;
• укладання договорів оренди, страхування автотранспорту та ДМС, договорів про закупівлю палива, послуг технічного обслуговування автотранспорту, господарських товарів, послуг та основних засобів.

Облік ТМЦ:
• прийняття та видача нового обладнання;
• проведення щорічної інвентаризації;
• контроль за переміщенням ТМЦ.

Підтримка роботи офісу:
• організація підготовки робочих місць працівникам;
• управління складом;
• забезпечення офісу господарськими товарами;
• робота із запитами від працівників.

Організація та контроль використання корпоративних автомобілів:
• контроль кілометражу та використання пального;
• ведення дорожніх листів;
• координація роботи страхових компанії;
• організація ремонту та тех. огляду автомобілів;
• оформлення договорів оренди автомобілів сторонніх організацій та підтримка пов'язаних з цим процесів.

Контроль своєчасної сплати усіх господарських рахунків Компанії та подальший документообіг з бухгалтерією.
Освіта:
1998-2004 – Національна металургійна академія України
Спеціальність – технологія машинобудування, кваліфікаційний рівень – спеціаліст інженерної механіки.
Особисті якості:
• Вміння знаходити контакти з різними людьми, швидко адаптуватися до нової обстановки.
• Вміння працювати в складних стресових ситуаціях, оперативно приймати рішення.
• Порядність, високий рівень особистої відповідальності.
• Аналітичне мислення; ініціативність.
• Робота на результат.
Додаткова інформація:
• Комп'ютер: впевнений користувач ПК (Word, Excel, Outlook).
• Знання та володіння оргтехнікою.
• Мови: російська, українська - вільно, англійська - рівень Intermediate.
• Водійське посвідчення з категоріями транспортних засобів- B1, B, C1, C, D1, D, BE, C1E, CE, D1E, DE.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: