• Файл

Innocencia

Customer service manager

Вік:
26 років
Місто проживання:
Запоріжжя
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

INNOCENCIA CHUKWU
CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVE


[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») • Satellite Town, Lagos

PROFESSIONAL SUMMARY
Committed to ensuring customer satisfaction by providing exceptional service and unmatched support.
With over 3 years of experience delivering high-quality support to clients in English-speaking markets.
Skilled in handling inquiries, resolving issues efficiently, and providing personalized solutions to enhance
customer satisfaction.

SKILLS

Active Listening​ Conflict Resolution​ Data Entry​ Product/Service Knowledge

Working with Clients​ Organization​ Ms Word ​ Problem-Solving

Google Docs​ Effective Communication​

PROFESSIONAL EXPERIENCE

DIGITAL MARKETING​ Freelance | Remote | 2022 - Current
●​ Developed and sold multiple digital products and courses online
●​ Created and managed targeted Facebook and Instagram advertising campaigns, optimizing ad
performance for maximum ROI.
●​ Closed sales through effective online marketing strategies, addressing customer objections and
increasing conversion rates.
●​ Self-published and marketed books on Amazon Kindle Direct Publishing (KDP)

CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVE Celuxeskincare | Lagos, Nigeria| | 2021-2024
●​ Handled Inbound & Outbound daily calls while resolving inquiries and addressing customer's
complaints across WhatsApp, Instagram, Facebook, and Telegram, in turn boosting 98% customer
satisfaction
●​ Developed a sales script strategy that helped handle customer's objections, in turn driving 30%
conversion rates
●​ Demonstrated a thorough product knowledge of Celuxeskincare products and services, which
aided in seamless product selection for customers
●​ Maintained WhatsApp records as a means of CRM system, improving data accuracy
EDUCATION
LAW (LLB) | Anambra State University, Igbariam, Anambra​ 2016 - 2021

LANGUAGE
English C1 (Advanced)

ACHIEVEMENTS - Developed a winning sales script strategy - Upsold, and maintained a high conversion
rate - Achieved a consistently high customer satisfaction rating through personalized customer service

CERTIFICATIONS
Customer Service Essentials
Human Resources
Project Management
Digital Marketing.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: