• Файл

Виктория

Менеджер по роботі з клієнтами

Розглядає посади:
Менеджер по роботі з клієнтами, Менеджер з обробки заявок, Direct менеджер, Менеджер чата, Оператор з обслуговування клієнтів
Вік:
26 років
Місто проживання:
Кривий Ріг
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Пасько
Вікторія
Дата народження: 20 вересня 1998 року
мета
Отримати посаду менеджера з обслуговування, щоб використовувати свої навички комунікації та вирішення завдань для забезпечення високого рівня сервісу, підвищення лояльності клієнтів та досягнення успішних результатів для компанії

Контакти:

WhatsApp: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Telegram: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»):

Мови:
-Українська
- Англійська

Освіта
Криворізький медичний коледж
Спеціальність: «Сестринська справа».
Дата закінчення: 27.06.2018
Туристична справа та обслуговування
Дата закінчення: 01.12.2018
Курси СММ
International Marketing Business Academy, 2024
Вивчення стратегій просування в соціальних мережах, управління контентом та аналітика.

Досвід роботи:
Менеджер з обслуговування гостей
2022 – теперішній час
• Управління командою з обслуговування клієнтів.
• Організація роботи з VIP-клієнтами, забезпечення високого рівня сервісу.
• Рішення проблем різного рівня складності для клієнтів.
• Координація роботи з великим потоком людей (понад 200 осіб щодня).
• Покращення показників лояльності клієнтів завдяки високій якості обслуговування.
Агент з обслуговування гостей
2018 – 2022
• Супровід гостей під час їх перебування.
• Оперативне вирішення запитів та скарг клієнтів.
• Складання персоналізованих пропозицій для клієнтів різних національностей.
• Допомога в організації та координація взаємодії між відділами.

Навички:
• Ефективне управління клієнтськими запитами та скаргами.
• Організація та контроль робочого процесу команди.
• Навички міжкультурної комунікації.
• Досвід роботи з великими потоками клієнтів.
• Розвинуті комунікативні навички.
• Стресостійкість та здатність працювати в динамічному середовищі.
• Креативний підхід до вирішення завдань

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: