- PRO
Евеліна
Менеджер по роботі з клієнтами
- Розглядає посади:
- Менеджер по роботі з клієнтами, Оператор call-центру, Менеджер з продажу, Менеджер з персоналу, Фахівець по роботі з клієнтами, Фахівець з прийому замовлень, Консультант клієнтської підтримки, Консультант по роботі з клієнтами, Фахівець по роботі з заборгованістю
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 30 років
- Місто проживання:
- Конотоп
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13470121/?puid=6017
Досвід роботи
Менеджер з продажу, Менеджер по роботі з клієнтами, Бухгалтер
з 04.2023 по 06.2025
(2 роки 2 місяці)
ФОП, Конотоп (Роздрібна торгівля)
Обробка замовлень від клієнтів та ведення супровідної документації.
Спілкування з клієнтами для уточнення деталей замовлення.
Виявлення потреб клієнтів та підбір оптимальних рішень.
Координація роботи з постачальниками та виконавцями.
Надання інформації про послуги та консультаційна підтримка.
Щотижневе планування замовлень разом з керівником.
Прийом та перевірка товару, робота з накладними.
Звірка і взаєморозрахунки з постачальниками та покупцями.
Ведення звітності та контроль виконання замовлень.
Ведення ФОП (єдиний податок 2 група).
Допомога у створенні ключа ЄЦП.
Робота з КЕП/ЕЦП, електронними сервісами ДПС.
Підготовка документів для реєстрації, відкриття рахунків.
Облік доходів і дотримання лімітів.
Заповнення Книги обліку доходів, формування звітів.
Нарахування та сплата податків.
Співпраця з податковими інспекціями, проведення звірки ( електронний кабінет).
Подача звітності онлайн (Електронний кабінет платника).
HR-менеджер, Спеціаліст з підбору персоналу
з 09.2017 по 06.2022
(4 роки 9 місяців)
Др. Рьодгер Сервіс Менеджмент, Київ (Послуги для населення та бізнесу)
Основні обов'язки:
• моніторинг та аналіз ринку праці;
• аналіз потреб замовника та формування вимог до вакансії;
• розробка привабливих описів вакансій та їх розміщення;
• активний пошук кандидатів через різні канали (job-платформи, соцмережі, рекомендації, публікації в газетах, розклеювання оголошень та ін.);
• відбір відповідних резюме кандидатів;
• ведення бази кандидатів;
• проведення первинних співбесід (телефонних, та відеоінтерв’ю), вторинних (особиста зустріч), організація і супровід співбесіди з керівником (за потреби);
• оцінка професійних та особистісних якостей кандидатів;
• підготовка звітної документації відповідно до результатів роботи;
• організація та супровід кандидата на етапах працевлаштування;
• ведення кадрового діловодства;
• виконання доручень керівництва;
• організація робочого дня керівника.
Займалась підбором персоналу - від робочих спеціалістів, до менеджерів та керівників відділів.
Успішно закриті вакансії:
• масовий підбір (пральні, хімчистки, клінінг, готелі, заводи, магазини та ін.) : прибиральники, дезінсектори, покоївки, хаусмени, прасувальниці, вантажники, водії, водії-експедитори, сервісні інженери, майстри з ремонту прального обладнання, керівники змін/бригад, адміністратори, продавці, керівники магазинів;
• рекрутери, менеджери з продажу, оператори кол-центрів, офіс-менеджери, SMM-менеджери;
• бухгалтери, юристи, регіональні менеджери, керівники відділів/направлень тощо.
Мої переваги:
✔️ Планування та організація своєї роботи
✔️ Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
✔️ Досвід у закритті вакансій різної складності
✔️ Вміння працювати з масовим підбором і спеціалізованими позиціями
✔️ Управління часом та вміння працювати з високим навантаженням
✔️ Працюю якісно, в обумовлені терміни;
✔️ Постійне навчання та розвиток професійних навичок
✔️ Дотримання корпоративної культури та цінностей
✔️ Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
✔️Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
✔️ Працюю виключно дистанційно, що дає гнучкість у співпраці
Оператор call-центра
з 11.2016 по 04.2017
(5 місяців)
Call-центр, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Реєстрація та обробка звернень в системі кол-центру
Надання консультацій та рішення запитів клієнтів
Обробка вхідних та вихідних дзвінків в кол-центрі
Реєстрація карток
Оформлення замовлень за спеціальною програмою
Взаємодія з іншими відділами компанії для вирішення питань клієнтів
Вирішення конфліктних питань
Проведення опитувань у телефонному режимі
Контроль якості обслуговування та вирішення проблем клієнтів
Внесення результатів до бази даних
Дотримання стандартів обслуговування та вимог щодо якості роботи з клієнтами
Навчання та підтримка нових операторів кол-центру
Редактор
з 06.2016 по 09.2017
(1 рік 3 місяці)
Інтернет видання, Київ (ЗМІ, медіа)
Основні обов'язки:
• планування та організація своєї роботи
• збір та обробка інформації;
• написання матеріалів (нотатки, інтерв'ю, тематичні огляди, новини, аналітика);
• редагування (романи, оповідання, наукові статті, статті для журналів та газет, публікації в енциклопедії, сценарії та ін.);
• створення та редагування контенту сайтів, сторінок інтернет видань та соціальних мереж;
• копірайтинг, рерайтинг;
• дотримання встановлених процедур і стандартів якості;
• здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів;
• встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань;
• управління часом та вміння працювати з високим навантаженням.
Освіта
КНУКіМ
Журналістики і міжнародних відносин, Київ
Вища, з 2012 по 2017 (5 років)
Додаткова освіта та сертифікати
Навчальний центр "Данко" Курс: "КАДРОВА СПРАВА+ 1С ЗАРПЛАТА ТА УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ 8.3"
2021
Навчальний центр "Данко" Курси бухобліку ФОП (єдиний податок)
2023
Знання і навички
- Offboarding
- Deadline management
- Проведення телефонних інтерв'ю
- Оцінка кандидатів
- Підбір персоналу
- Скринінг резюме
- Формування кадрового резерву
- Підбір керівного персоналу
- Підбір лінійного персоналу
- Підбір виробничого персоналу
- Управління персоналом
- Організація роботи персоналу
- Організація адаптації персоналу
- Ведення звітності
- Проведення співбесід
- Проведення групової співбесіди
- Контроль роботи персоналу
- Ведення онлайн-чатів
- Інтервʼювання
- Ділове листування
- Ведення соціальних мереж
- Ведення документації
- Управління проєктами
- Кадрове діловодство
- Ведення кадрового обліку
- Стресостійкість
- Написання статей
- Редагування текстів
- Літературне редагування
- Написання рекламних текстів
- Створення контенту
- Сумлінність
- Stakeholder management
- Комунікабельність
- Активний продаж
- Робота із запереченнями
- Неконфліктність
- Здатність до навчання
- Доброзичливість
- Адаптивність
- Чесність
- Креативність
Знання мов
- Українська — вільно
- Англійська — початковий
- Російська — вільно
Інші резюме цього кандидата
- PRO
Розглядає посади: Менеджер з персоналу, Менеджер по роботі з клієнтами, Оператор call-центру, ще 7 посад
Конотоп, Дистанційно
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Менеджер з продажу, Менеджер по роботі з клієнтами, Бухгалтер, ФОП, 2 роки 2 місяці
- HR-менеджер, Спеціаліст з підбору персоналу, Др. Рьодгер Сервіс Менеджмент, 4 роки 10 місяців
- PRO
Розглядає посади: HR-менеджер, Рекрутер, Спеціаліст з персоналу, ще 2 посади
Конотоп, Дистанційно
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Менеджер з продажу, Менеджер по роботі з клієнтами, Бухгалтер, ФОП, 2 роки 2 місяці
- HR-менеджер, Спеціаліст з підбору персоналу, Др. Рьодгер Сервіс Менеджмент, 4 роки 10 місяців
Схожі кандидати
-
Менеджер по тендерам, специалист по тендерным продажам, закупкам
Дистанційно, Вінниця , ще 8 міст -
Менеджер роботи з клієнтами
Дистанційно -
Менеджер роботи з клієнтами
40000 грн, Дистанційно -
Менеджер по роботі з клієнтами
Дистанційно -
Менеджер по роботі з клієнтами, креативний копірайтер
12000 грн, Дистанційно