Резюме від 8 грудня 2023 PRO

Максим

Менеджер з розвитку

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з розвитку

з 07.2021 по нині (2 роки 10 місяців)
Нова пошта, ТОВ, Київ (Транспорт, логістика)

1. Аналіз, погодження та контроль відкриття локації для переїзду та відкриття нових відділень.
2. Контроль виконання операційних процесів та дотримання deadline переїзду/відкриття нових відділень.
3. Створення плану розвитку та бюджетування на наступний рік для відкриття та переїздів відділень.
4. Збір, аналіз та консолідація інформації згідно відповідних запитів.
5. Створення звітів, ведення періодичної та постійної звітності.
6. Актуалізація нормативних документів, що регламентують операційні процеси.
7. Розробка візуалізацій та план-схем майбутніх локацій для переїзду/відкриття нових відділень.

Керівник відділення

з 06.2015 по нині (8 років 11 місяців)
ТОВ "Нова Пошта", Київ (Транспорт, логістика)

-Організація ефективної роботи відділення;
-контроль виконання стандартів компанії, дотримання показників якості та сервісу компанії та на основі аналізу їх покращення;
- підбір персоналу, адаптація та навчання згідно стандартів компанії,
-контроль забезпечення відділення матеріально-технічними ресурсами, МШП, поліграфією, відповідно до об'єму витрат, контроль складення та затвердження бюджету.
-аналіз роботи відділення (вантажообіг, розрахунок прогнозу ефективності та продуктивності відділення згідно аналізу затрат відділення у розрізі 1 грн/ЕН та використаних люд/год. );
- робота з графіком виходу персоналу на основі даних зі звіту Reporting та аналізуючи приріст чи зменшення вантажообігу у розрізі за минулий місяць/тиждень;
-аналіз причин виникнення потенційних черг та розроблення системи заходів для запобігання виникнення черг;
- індивідуальна робота з клієнтами при виникненні конфліктних ситуацій на відділенні;
-звітність перед керівництвом;
-проведення інвентаризацій;
-контроль за дотриманням касової дисципліни;
-робота з інструкціями по охороні праці та пожежній безпеці;
-взаємодія з контролючими органами при перевірках відділення;
-контроль за ОЗ, МШП, НМА(замовлення, переміщення, списання);
-робота з підрядними організаціями;
-бюджетування витрат щодо ремонту\поліпшення відділення;
- виконання делегованих функцій територіального менеджера.
Основні досягнення:
-Підбір персоналу та розроблення графіків виходу персоналу для уникнення переробітку персоналу, завдяки даній схемі вдалося практично усунути плинність персоналу на відділенні;
-кураторство над частиною відділень мережі, в результаті чого навчився віддалено керувати роботою інших відділень;
-за відсутності територіального менеджера він повністю делегував мені всі його функції;
- переговори з постійними клієнтами та переведення їх повністю на оформлення ІД завдяки цьому на відділенні частка ІД зараз становить 75-79% від загального вантажообігу;
-переговори з постійними клієнтами для заключення договору з ПОСТ ФІНАНС та перехід їх з послуги «Грошовий переказ» на послугу «Контроль оплати» завдяки цьому зменшився ризик черги так як клієнти не стоять 30-40 хвилин займаючи одного фахівця оператора для отримання грошових переказів;
-проведена робота з підбору персоналу на 0,5 ставки, що дозволило перекрити пікові навантаження на відділення що також зменшує ризик виникнення черги;
-Індивідуальне навчання персоналу для їх розвитку та створення кадрового резерву для компанії, в майбутньому для підвищення їх до керівників відділень (з мого відділення відібрали шість керівників відділень які наданий момент працюють в компанії);
-Самостійне проведення переговорів з орендодавцем стосовно пролонгації договорів оренди та запобігання підвищення оренди або мінімального підвищення;
-Самостійно за відсутності територіального менеджера займався відкриттям нових відділень у нашій мережі та був виконуючим обов’язків територіального менеджера під час його відпустки

Адмінстратор магазину

з 10.2013 по 07.2015 (1 рік 9 місяців)
СПОРТМАСТЕР-УКРАЇНА, Київ (Обслуговування)

- управління продавцями-консультантами;
-контроль виконання показників КРІ;
-проведення тренінгів та вебінарів для підлеглих;
-розміщення товарів (мерчендайзинг) у закріплених відділах магазину згідно затверджених планограм;
-проведення інвентаризації;
-контроль працівників, щодо дотримання затверджених компанією стандартів (обслуговування клієнтів, супроводження клієнтів);
-вирішення конфліктних ситуацій з покупцями магазину;
-повернення товару від покупців.
-конроль дотримання касової дисципліни

Змінний технолог

з 08.2012 по 04.2013 (8 місяців)
ПАТ "Український бекон", Костянтинівка (Харчова промисловість)

-Організація роботи цеху і виробничого персоналу (кількість персоналу складає 45 осіб);
-Табелювання персоналу;
- Робота з Нормативними документами;
- Контроль виконання завдання зміни;
- Контроль якості продукції, що виготовлється на всіх етапах виробництва;
- Звітність про виконання завдання зміни перед керівництвом підприємства.

Складач фаршу

з 01.2007 по 08.2007 (7 місяців)
Житомирська мясна гільдія, Житомир (М'ясна примисловість)

Освіта

Національний Університет Харчових Технологій (стаціонарне навчання)

Технологія зберігання, консервування та переробки м'яса, Київ
Вища, з 2007 по 2012 (4 роки 9 місяців)

Проходив виробничу практику на підпиємствах м'ясної промисловості, а саме на таки "Тульчин м'ясо", "Перемога Нова" (Миронівський хлібопродукт) та "Черкаська продовольча компанія" та ООО ”Глобинский мясокомбинат.”

Додаткова освіта та сертифікати

Вище Професійне Училище №10

2006 р. Спеціальність: Майстер ковбасного виробництва

Знання і навички

Користувач ПК

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Посвітчення водія категорії "В"

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: