- Файл
Катерина
Бренд-менеджер
- Розглядає посади:
- Бренд-менеджер, Маркетолог, Трейд-маркетинг менеджер
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/12054361/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Сніховська Катерина Анатоліївна
Контактний телефон
[
e-mail: [
Освіта: Магістр соціології (з відзнакою) КНУ ім. Шевченко
Навички:
• організація роботи відділу маркетинга, підбір персоналу
• бюджетування
• запуск нового бренду в дистрибуцію
• повне введення контракту по бренду
• розробка трейд маркетингових активностей та аналіз їх ефективності
• розробка ідей рекламних кампаній, організації та контроль їх проведення
• розробка концепцій з btl та atl активності
• аналіз ефективності рекламних кампаній
• розробка нових продуктів та їх виведення на ринок
• розробка дизайну упаковки нових продуктів
• створення та адміністрування корпоративних сторінок в соц. мережах
• організація та контроль розробки корпоративного сайту, подальше адміністрування
• організація проведення різноманітних досліджень - аналіз конкурентів, рівень задоволення клієнтів, «Таємний покупець»
• проведення досліджень desk research («Ринок пива України», «Ринок інгредієнтів для мясопереробної промисловості», «Ринок морозива та обладнання для виробництва морозива», «Ринок кондитерської глазурі», «Ринок барних сиропів», «Ринок шоколаду, як сировини»)
• організація технологічних семінарів та майстер класів
• організація та участь у профільних виставках, конференціях
• проведення ребрендингу компанії, зміна логотипу
• організація рекламної підтримки відкриття нових ресторанів
• аналіз продажів
- аналіз та підготовка пропозицій щодо асортиментної політики
- аналіз та підготовка пропозицій щодо цінової політики
• робота з РА (написання брифів та ТЗ)
• знання ПК (MS Office: Word, Excel, OLAP, Power point, Photoshop, Figma, 1С, Coda.)
• володіння мовами: українська (вільно), російська (вільно), англійська (Upper intermediate)
Досвід роботи:
• червень 2021 по сьогоднішній день компанія імпортер-дистриб'ютор SAV-ORBICO:
• Запуск нових брендів у дистрибуцію – підписання договорів, погодження асортименту, умов співпраці, підготовка продуктових презентації, презентація команді нових продуктів, розробка промопланів для кожного каналу збуту, створення промогайденсу для відділу продажів по кожному бренду.
• Розробка трейд маркетингових активностей для просування брендів, організація та контроль їх виконання. Аналіз ефективності проведених промо.
• Запуск програм мотивації для Торгової команди на досягнення певних KPI.
• Повне ведення контрактів: написання стратегії брендів на ринку, планування та контроль використання бюджетів, запуск промо активностей, проведення цінових моніторингів по брендам по різним каналам, коригування асортименту в процесі роботи, взаємодія з відділом управління товарних запасів з метою контролю замовлень товарів у виробників, підготовка фінзвітності для постачальників.
• Аналіз товарів із ризик термінами, прийняття рішень щодо оптимізації стоків та розпродажів.
• Щомісячне проведення презентацій по запланованим активностям, навчання ТК.
• Постійний контроль та стимуляція торгової команди щодо виконання планових показників по брендам за які відповідаю.
SMM freelance
- липень 2018 по червень 2021 «Best Way Foods» (офіційний імпортер бельгійського концерну Barry Callebaut):
• Організація роботи відділу – підбір персоналу, постановка завдань, контроль їх виконання; формування бюджетів робити відділу (маркетингових та рекламних активностей);
• Розробка, організація та аналіз рекламних акцій, маркетингових заходів; організація та контроль маркетингових досліджень із подальшим коригування дії компанії щодо просування товарів; проведення desk-research, аналіз баз даних конкурентів (митні та податкові бази);
• Запуск та виведення на ринок В2С та В2В нового продукту Callebaut (бельгійський шоколад – Ruby) у фасуванні 400 г. та збільшення об’ємів продажів із 200 кг до 5 тонн на місяць.
• Проведення ребрендингу компанії – зміна логотипу, розробка брендбука; написання Технічного завдання для розробників сайту, написання текстів для нього, контроль та погодження всіх етапів створення корпоративного сайту, підтримка та адміністрування сайту; створення корпоративних сторінок в соц. мережах та їх SMM просування;
• Пошук амбасадорів, заключення з ними договорів; комунікація з амбасадорами щодо просування продукції; відкриття кулінарної студії компанії; організація майстер класів для клієнтів; підготовка та участь у виставках, конференція; організація презентації 4 виду шоколаду Ruby в межах "Тижня харчових технологій";
• Написання презентацій для клієнтів по різноманітним групам продуктів; супроводження продажів, пошук потенційних клієнтів на ринку В2В; проведення SWOT аналізу; проведення АВС аналізу асортименту для оптимізації продажів; надання рекомендацій щодо цінової політики товарів;
• Моніторинг ринку активності конкурентів; розробка та підготовка POS матеріалів для відділу продажів; складання та розробка каталогів; пошук та замовлення оригінальної сувенірної продукції; робота з Рекламними Агентствами; робота з дизайнерами-фрілансерами (написання ТЗ, брифів, пошук фотоматеріалу, фотографування продукції самостійно, надання готових ідей для реалізації в дизайні), контроль друку матеріалів, їх розміщення у клієнтів.
- червень 2016 р. – липень 2018 р. Промисловий холдинг «Аграріан Фуд Технолоджиз»:
• Бюджетування рекламної діяльності; організація пошуку та аналізу інформації по різним харчовим ринкам; проведення desk-research, аналіз баз даних конкурентів; моніторинг ринку активності конкурентів; аналіз продажів конкурентів по групам товарів; аналіз клієнтів конкурентів;
• Написання ТЗ для розробників сайту, контроль та погодження всіх етапів створення корпоративного сайту, написання текстів, наповнення сайту та його адміністрування; створення, наповнення та адміністрування сайту на майданчику Prom.ua (прописування SEO налаштувань сайту) – поява сайту дало приплив клієнтів, які самі звернулися, були продажі як в Україні так і за кордон; створення корпоративної сторінки в соц. мережі та її SMM просування
• Аналіз асортименту компанії та рекомендації щодо розробки нових продуктів – як для ринку В2В, так і В2С; розробка нових продуктів, розробка ідеї упаковки та запуск нових продуктів; написання ТЗ для розробки нової упаковки вже існуючих продуктів;
• Організація семінарів для технологів виробництв; підготовка та участь у виставках, конференціях; проведення ребрендингу холдинга – зміна логотипу, розробка брендбука;
• Проведення кросс-маркетингових заходів щодо роздрібних продуктів; складання презентацій для клієнтів по продуктам; супроводження продажів, пошук потенційних клієнтів на ринку В2В; проведення SWOT аналізу; розробка та підготовка POS матеріалів для відділу продажів;
• Робота з РА; робота з дизайнерами фрілансерами (написання ТЗ, пошук фотоматеріалу, фотографування продукції самостійно, надання готових ідей для реалізації в дизайні); робота з патентним бюро (патентування ТМ); робота із спеціалізованими друкованими виданнями – написання статей по напрямкам хлібні суміші, про компанію, про продукти.
- березень 2008 р – червень 2016 р. ТОВ «Пузата хата» - начальник відділу маркетингу:
• Організація роботи відділу; підбір персоналу, постановка завдань та контроль їх виконання; організація маркетингових досліджень, контроль їх проведень; організація та контроль проведення дослідження «Таємний покупець» (3 хвилі) презентація результатів, надання рекомендацій щодо покращення роботи персоналу; організація, контроль та презентація результатів маркетингових досліджень щодо рівня задоволеності клієнтів; організація, контроль та презентація результатів досліджень щодо вибору потенціальних місць для відкриття ресторанів;
• Розробка ідей РК, організація та контроль проведення РК та подальший аналіз їх ефективності (збільшення продажів по різним групам товарів до 15%), організація підтримки відкриття нових ресторанів, розробка вивісок для ресторанів; управління BTL/ATL проектами;
• Аналіз продажів, підготовка рекомендацій щодо асортиментної політики мережі ресторанів, підготовка рекомендацій щодо цінової політики мережі ресторанів, аналіз роботи конкурентів;
• Робота з РА, проведення тендерів серед ключових постачальників мережі ресторанів, заключення договорів маркетингового бюджету, робота із студентською програмою лояльності – розробка спеціальних пропозицій для даної ЦА, проведення смс-активностей, збільшення кількості транзакцій на 8%, написання постів для корпоративної сторінки у ФБ; створення відеоконтенту під РК.
Особисті якості: Відповідальність, оперативність, вміння працювати з людьми, швидко сприймаю нову інформацію, знаходжу вихід з нестандартних ситуацій. Серйозно ставлюся до будь-яких завдань, беру на себе відповідальність, хороший організатор, вмію працювати в команді, здатна приймати зважені рішення.
Додаткові відомості:
Посвідчення водія категорії В
Місце проживання: м. Київ
Сімейний стан: заміжня.
Хобі: гірські лижі, малювання
Схожі кандидати
-
Маркетолог
Київ -
Директор, маркетолог
200000 грн, Київ, Одеса , ще 2 міста -
Маркетолог
Київ -
SMM-маркетолог
Київ -
Marketing Project Manager
Київ, Одеса -
Помічник маркетолога
Київ, Харків