- PRO
Єлизавета
Бізнес-асистент, помічник керівника
- Розглядає посади:
- Бізнес-асистент, помічник керівника, Продакт-менеджер
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 26 років
- Місто проживання:
- Інші країни
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Instagram.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/12056824/
Досвід роботи
Менеджер-адміністратор салону краси
з 07.2023 по 06.2025
(1 рік 11 місяців)
X.BEAUTY.STUDIO Elena Titova, Люблін, Польша (Краса, фітнес, спорт)
ДОСЯГНЕННЯ
- Впровадила щоденний зворотний зв’язок із клієнтами на касі, що дозволило своєчасно реагувати на скарги та покращити рівень обслуговування
- Оптимізувала систему замовлення матеріалів: створила спільну таблицю обліку, призначила відповідальну особу, впровадила щотижневу перевірку запасів - це усунуло хаос, нестачі та зайві закупівлі
- Розробила систему обліку витрат, що дозволило аналізувати бюджет і краще розподіляти ресурси
- Покращила внутрішню комунікацію та дисципліну команди, створивши чіткі правила та відповідальності
ОСНОВНІ ОБОВʼЯЗКИ
- Організація роботи команди: створення графіків, розподіл задач, контроль виконання
- Адміністративна підтримка керівництва: вирішення поточних питань, координація процесів
- Комунікація з клієнтами: запис, консультації, контроль якості обслуговування
- Вирішення конфліктів та складних ситуацій — всередині колективу і з клієнтами
- Забезпечення стабільної, злагодженої роботи салону
Керівник магазину одягу
з 07.2019 по 03.2021
(1 рік 8 місяців)
Vovk, Хмельницький (Роздрібна торгівля)
ДОСЯГНЕННЯ
- Отримала підвищення з продавця до керівника магазину менш ніж за рік завдяки ініціативності, відповідальності та високим показникам у роботі
- Підвищення продажів на 10–20% та покращення показників ефективності роботи магазину за час мого керівництва
- Оптимізувала внутрішні процеси: впровадила чіткий розподіл обов’язків, покращила графіки змін і стандарти обслуговування
- Зниження плинності персоналу завдяки завдяки підтримці, навчанню та створенню комфортної атмосфери
ОСНОВНІ ОБОВʼЯЗКИ
- Організовувала роботу команди з 5 співробітників: планування графіків, розподіл обов’язків, контроль виконання завдань та плану продажів
- Проводила співбесіди, займалася підбором персоналу та адаптацією нових працівників
- Виконувала щоденні задачі керівництва, відповідала за безперебійну роботу магазину
- Проводила командні мітинги, навчання персоналу, впроваджувала стандарти обслуговування
- Консультувала клієнтів, ефективно вирішувала конфліктні ситуації
- Вела касову дисципліну, здійснювала прийом та списання товарів, формувала накладні, вела документацію та звітність
Освіта
Хмельницький політехнічний фаховий коледж Національного університету «Львівська політехніка»
Помічник керівника виробничого підрозділу, Хмельницький
Середня спеціальна, з 2014 по 2018 (4 роки)
ОСНОВНІ КОМПЕТЕНЦІЇ ТА НАБУТІ НАВИЧКИ
- Впевнене володіння MS Office (Word, Excel, PowerPoint) та Google Workspace (Документи, Таблиці, Календар, Презентації)
- Лідерські та комунікаційні навички, розвинені завдяки виконанню обов’язків старости групи та участі в студентському самоврядуванні
- Організація та координація процесів: досвід у плануванні заходів, управлінні студентськими ініціативами, взаємодії з адміністрацією
- Ведення ділової документації та підготовка звітності
- Тайм-менеджмент та робота з пріоритетами: здатність ефективно організовувати власну діяльність і контроль за виконанням завдань
- Високий рівень відповідальності, ініціативності та адаптивності в динамічному середовищі
Додаткова освіта та сертифікати
Курс «Віддалений бізнес-асистент» | Школа Вікторії Гладких
2025 рік (2 місяці)
Курс «Особистий бренд, як бізнес система» | Школа Гомзової Катерини
2021 рік (3 місяці)
Курс «Системний SMM» | Школа Гомзової Катерини
2021 рік (3 місяці)
Знання і навички
- Figma
- Canva
- Дизайн
- Notion
- Google Docs
- Тайм-менеджмент
- Робота з ChatGPT
- Ведення соціальних мереж
- MS Office
- MS Excel
- MS Word
- MS PowerPoint
- Цілеспрямованість
- Здатність до навчання
- Комунікабельність
- Відповідальність
- Організованість
- Ведення документації
- Доброзичливість
- Грамотна усна та письмова мова
- Адаптивність
- Дисциплінованість
- Старанність
- Чесність
Знання мов
- Російська — вільно
- Польська — вище середнього
- Українська — вільно
Додаткова інформація
КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ
Додатковий номер телефону: [
(Прохання звʼязатися через телеграм, WhatsApp)
МЕТА
Прагну розвиватись, як бізнес-асистент/асистент керівника, надаючи якісну підтримку в управлінні проєктами та щоденними процесами, а також вдосконалити свої навички у сфері організації роботи, комунікації та планування, що допоможуть створювати цінність для компанії сприяючи її успіху та досягненню цілей.
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
•Відповідальна: доводжу завдання до кінця, націлена на результат
•Організована: вмію ефективно планувати час і структурувати інформацію
•Швидко навчаюся та адаптуюсь до нових умов і технологій
•Комунікабельна: легко знаходжу спільну мову з різними людьми
•Стресостійка: ефективно працюю в умовах багатозадачності
ДОДАТКОВІ НАВИЧКИ
•Впевнений користувач MS Office (Word, Excel, PowerPoint) та Google Docs
•Досвід роботи в Notion (створення баз даних, візуалізація та структурування інформації)
•Робота з ШІ ChatGPT для автоматизації завдань, аналітики, пошуку та генерації ідей
•Навички ведення соціальних мереж (SMM)
•Розробка дизайну для соцмереж і презентацій у Canva та Figma
•Зйомка та монтаж відео для соціальних мереж
Схожі кандидати
-
Помічник керівника
30000 грн, Дистанційно -
Помічник керівника
Дистанційно, Київ -
Асистент керівника
Дистанційно, Київ -
Адміністратор, офіс-менеджер, асистент, помічник керівника
16000 грн, Дистанційно -
Помічник керівника
Дистанційно -
Business assistant
Дистанційно, Одеса, Інші країни