• PRO

Єлизавета

Бізнес-асистент, помічник керівника

Розглядає посади:
Бізнес-асистент, помічник керівника, Продакт-менеджер
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
26 років
Місто проживання:
Інші країни
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер-адміністратор салону краси

з 07.2023 по 06.2025 (1 рік 11 місяців)
X.BEAUTY.STUDIO Elena Titova, Люблін, Польша (Краса, фітнес, спорт)

ДОСЯГНЕННЯ

- Впровадила щоденний зворотний зв’язок із клієнтами на касі, що дозволило своєчасно реагувати на скарги та покращити рівень обслуговування
- Оптимізувала систему замовлення матеріалів: створила спільну таблицю обліку, призначила відповідальну особу, впровадила щотижневу перевірку запасів - це усунуло хаос, нестачі та зайві закупівлі
- Розробила систему обліку витрат, що дозволило аналізувати бюджет і краще розподіляти ресурси
- Покращила внутрішню комунікацію та дисципліну команди, створивши чіткі правила та відповідальності

ОСНОВНІ ОБОВʼЯЗКИ

- Організація роботи команди: створення графіків, розподіл задач, контроль виконання
- Адміністративна підтримка керівництва: вирішення поточних питань, координація процесів
- Комунікація з клієнтами: запис, консультації, контроль якості обслуговування
- Вирішення конфліктів та складних ситуацій — всередині колективу і з клієнтами
- Забезпечення стабільної, злагодженої роботи салону

Керівник магазину одягу

з 07.2019 по 03.2021 (1 рік 8 місяців)
Vovk, Хмельницький (Роздрібна торгівля)

ДОСЯГНЕННЯ

- Отримала підвищення з продавця до керівника магазину менш ніж за рік завдяки ініціативності, відповідальності та високим показникам у роботі
- Підвищення продажів на 10–20% та покращення показників ефективності роботи магазину за час мого керівництва
- Оптимізувала внутрішні процеси: впровадила чіткий розподіл обов’язків, покращила графіки змін і стандарти обслуговування
- Зниження плинності персоналу завдяки завдяки підтримці, навчанню та створенню комфортної атмосфери

ОСНОВНІ ОБОВʼЯЗКИ

- Організовувала роботу команди з 5 співробітників: планування графіків, розподіл обов’язків, контроль виконання завдань та плану продажів
- Проводила співбесіди, займалася підбором персоналу та адаптацією нових працівників
- Виконувала щоденні задачі керівництва, відповідала за безперебійну роботу магазину
- Проводила командні мітинги, навчання персоналу, впроваджувала стандарти обслуговування
- Консультувала клієнтів, ефективно вирішувала конфліктні ситуації
- Вела касову дисципліну, здійснювала прийом та списання товарів, формувала накладні, вела документацію та звітність

Освіта

Хмельницький політехнічний фаховий коледж Національного університету «Львівська політехніка»

Помічник керівника виробничого підрозділу, Хмельницький
Середня спеціальна, з 2014 по 2018 (4 роки)

ОСНОВНІ КОМПЕТЕНЦІЇ ТА НАБУТІ НАВИЧКИ

- Впевнене володіння MS Office (Word, Excel, PowerPoint) та Google Workspace (Документи, Таблиці, Календар, Презентації)
- Лідерські та комунікаційні навички, розвинені завдяки виконанню обов’язків старости групи та участі в студентському самоврядуванні
- Організація та координація процесів: досвід у плануванні заходів, управлінні студентськими ініціативами, взаємодії з адміністрацією
- Ведення ділової документації та підготовка звітності
- Тайм-менеджмент та робота з пріоритетами: здатність ефективно організовувати власну діяльність і контроль за виконанням завдань
- Високий рівень відповідальності, ініціативності та адаптивності в динамічному середовищі

Додаткова освіта та сертифікати

Курс «Віддалений бізнес-асистент» | Школа Вікторії Гладких

2025 рік (2 місяці)

Курс «Особистий бренд, як бізнес система» | Школа Гомзової Катерини

2021 рік (3 місяці)

Курс «Системний SMM» | Школа Гомзової Катерини

2021 рік (3 місяці)

Знання і навички

  • Figma
  • Canva
  • Дизайн
  • Notion
  • Google Docs
  • Тайм-менеджмент
  • Робота з ChatGPT
  • Ведення соціальних мереж
  • MS Office
  • MS Excel
  • MS Word
  • MS PowerPoint
  • Цілеспрямованість
  • Здатність до навчання
  • Комунікабельність
  • Відповідальність
  • Організованість
  • Ведення документації
  • Доброзичливість
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Адаптивність
  • Дисциплінованість
  • Старанність
  • Чесність

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Польська — вище середнього
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ

Додатковий номер телефону: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
(Прохання звʼязатися через телеграм, WhatsApp)

МЕТА

Прагну розвиватись, як бізнес-асистент/асистент керівника, надаючи якісну підтримку в управлінні проєктами та щоденними процесами, а також вдосконалити свої навички у сфері організації роботи, комунікації та планування, що допоможуть створювати цінність для компанії сприяючи її успіху та досягненню цілей.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ

•Відповідальна: доводжу завдання до кінця, націлена на результат
•Організована: вмію ефективно планувати час і структурувати інформацію
•Швидко навчаюся та адаптуюсь до нових умов і технологій
•Комунікабельна: легко знаходжу спільну мову з різними людьми
•Стресостійка: ефективно працюю в умовах багатозадачності

ДОДАТКОВІ НАВИЧКИ

•Впевнений користувач MS Office (Word, Excel, PowerPoint) та Google Docs
•Досвід роботи в Notion (створення баз даних, візуалізація та структурування інформації)
•Робота з ШІ ChatGPT для автоматизації завдань, аналітики, пошуку та генерації ідей
•Навички ведення соціальних мереж (SMM)
•Розробка дизайну для соцмереж і презентацій у Canva та Figma
•Зйомка та монтаж відео для соціальних мереж

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: