- Файл
Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/12059542/
Менеджер з продажу
- Розглядає посади:
- Менеджер з продажу, Оператор call-центру, Direct менеджер, Адміністратор, Збирач, Продукт-менеджер, Оператор служби підтримки, Менеджер роботи з клієнтами, Соціолог, Сервіс-менеджер
- Місто:
- Житомир
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Телефон: [
e-mail: [
Дата народження: 22.04.2000
МЕТА:
Заміщення вакантної посади Оператор call-центра.
ОСВІТА:
2017-2021 рр. – Поліський національний університет, факультет економіки та менеджменту, кафедра туризму, здобула освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавр.
2022-2023 рр. - Житомирський державний університет імені Івана Франка, Соціально-психологічний факультет, професійна кваліфікація соціальний працівник, педагог соціальний, здобула освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістр.
ТРУДОВА ДІЯЛЬНІСТЬ:
І. 01.03.2018 – 30.05.2019 рр. – фахівець по роботі з клієнтами ТОВ «Телеконтакт Житомир»
Виконувала такі посадові обов’язки:
Прийом вхідних дзвінків:
• Відповідь на телефонні дзвінки від клієнтів.
• Надання інформації про продукти, послуги або компанію.
• Вирішення запитань та невеликих проблем за телефоном.
Досягнення:
Розвиток вмінь якісно та ефективно спілкуватися з різними типами клієнтів. Співпраця з колегами для досягнення загальних цілей і підвищення ефективності роботи відділу. Підтримка високого рівня точності та уваги до деталей при обробці клієнтських запитань.
ІІ. 25.09.2019 – 28.12.2022 рр. – Старший оператор інформаційно комунікаційних мереж
ТОВ «Мода з доставкою»
Виконувала такі посадові обов’язки:
Прийом вхідних дзвінків:
• Відповідь на телефонні дзвінки від клієнтів.
• Надання інформації про продукти, послуги або компанію.
• Вирішення запитань та невеликих проблем за телефоном.
• Робота з електронною поштою, чатами, а також соціальними мережами.
• Заповнення та обробка заявок в системі клієнтського обліку.
• Ведення журналу взаємодії з клієнтами.
• Займалася пошуком кандидатів на роботу, відбором і записом на співбесіди.
Вирішення конфліктів та скарг:
• Обробка та реєстрація скарг та конфліктів з боку клієнтів.
• Вирішення проблем в межах власних повноважень або направлення справи вищим рівням управління.
Досягнення:
Поліпшення навичок якісного та ефективного взаємодії з різними видами клієнтів. Успішне завершення додаткових тренінгів або курсів для підвищення кваліфікації та розвитку навичок обслуговування клієнтів. Співпраця з іншими відділами для вирішення складних питань клієнтів та покращення загального досвіду обслуговування.
III. 20.03.2024 – 29.11.2024 рр. – фахівець із соціальної роботи БО «БФ «БГВ»
Виконувала такі посадові обов’язки:
Соціальна допомога:
• Первинна оцінка потреб.
• Надання консультацій щодо прав, пільг та соціальних послуг.
• Організація допомоги в отриманні житла, медичних послуг, працевлаштування або освіти.
Психологічна підтримка:
• Надання психологічної допомоги клієнтам, які опинилися в складних життєвих обставинах.
• Організація підтримувальних груп чи індивідуальних консультацій.
Адміністративна робота:
• Ведення документації, зокрема складання звітів, облік клієнтів, заповнення анкет та актів.
• Підготовка рекомендацій для органів влади або інших установ.
Профілактика та просвітництво:
• Проведення інформаційних кампаній щодо соціальних проблем.
• Організація тренінгів, лекцій, семінарів.
Взаємодія з іншими організаціями:
• Співпраця з державними та недержавними установами, медичними закладами, поліцією, школами.
• Координація діяльності благодійних організацій, фондів.
Досягнення:
Забезпечувала соціальну підтримку клієнтів, успішно вирішуючи їхні проблеми.
Розробляла та проводила тренінги з соціальної адаптації.
Вела ефективну документацію та звітність, покращуючи робочі процеси.
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Особисті якості.
Комунікабельність, вміння швидко налагоджувати контакти, цілеспрямованість, позитивний настрій, організованість, соціальна відповідальність.
ІНТЕРЕСИ ТА ЗАХОПЛЕННЯ
Психологія, творчість, саморозвиток
Інші резюме цього кандидата
Житомир
Біляченко Олена Іванівна Телефон: e-mail: Дата народження: 22.04.2000 МЕТА: Заміщення вакантної посади рекрутер. ОСВІТА: 2017-2021 рр. – Поліський національний університет, факультет економіки...
Схожі кандидати
-
Менеджер з продажу
Житомир -
Менеджер по продажам, администратор
Житомир -
Продавець-консультант, менеджер з продажів, оператор call center
15000 грн, Житомир -
Менеджер інтернет-магазину
16000 грн, Житомир -
Менеджер з продажу
Житомир, Вінниця , ще 2 міста -
Менеджер інтернет-магазину
20000 грн, Житомир