• Файл

Юлия

Офіс-менеджер, помічник керівника

Розглядає посади:
Офіс-менеджер, помічник керівника, Адміністратор
Вік:
47 років
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Рахів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Помічник керівника
Парфенюк Юля
46 рoки
Освіта: вища, ДНУ, юридичний факультет, денна форма навчання (1996-2001)
Бажана зарплатня від 22000 грн
Професійний досвід:
-професійне виконання задач та вимог керівника, консультації з правових та інших
питань щодо діяльності підприємства;
- діловодство, складання заяв, приказів, інших документів державною мовою;
-пошук та підбір персоналу , проведення співбесід
- договірна робота;
-робота з установчими документами;
-кадрове діловодство:
-консультації керівника та співробітників з правових питань;
-Складання внутрішніх документів підприємства;
-Забезпечення життєдіяльності офісу
Попередні місця роботи:
19.99-02.03-ТОВ «МАСИВ 2000»
Основні посадові обов'язки:
•Консультації керівника з правових питань
• Аналіз та складання заяв, приказів, договорів
• Представлення інтересів підприємства у суді
03.03-01.06-КП «Южукргеологія»
Посадові обов'язки:
• Надання допомоги з правових питань.
• Трудові суперечки
• Кадрове діловодство
01.06-07.08-ВАТ «Металургавтоматика»
• Представлення інтересів підприємства у суді
•Пошук , підбір персоналу
• Складання різних правових документів, заяв, претензій.
• Участь у процесах щодо стягнення дебіторської заборгованості.
• Внесення змін до установчих документів.
01.12-04.18-ТОВ «Сучасне комфортне будівництво»
• Участь у укладанні договорів оренди землі
•Консультаціі керівника з правових питань і не тільки.
• Кадрове діловодство , пошук персоналу , проведення співбесід
•Виконувала обов язки помічника руководителя
•Забезпечення життєдіяльності офісу
• Консультування керівництва та працівників з правових питань
Вільно володію усною українською мовою, грамотно складаю українською будь-які документи (заяви, прикази,
звернення тощо).
09.20.18-01.08.2022 АТ Ощадбанк - головний юрисконсульт відділу стягнення проблемних активів
01.24-10.24 ПрАТ МХП м ясний мультікомплекс
-Кадрове діловодство(прийом , звільнення , відпустки, особові справи)
-Пошук , підбір персоналу
-Проведення співбесід
Додаткові відомості: робота в програмах 1С , К2, CRM системи , Ліга закон, наявність власного автомобіля.
Особисті якості: стресостойкість, комунікабельність, вміння працювати у режимі багатозадачності,
цілеспрямованість, відповідальність, порядність, терпіння до рутинної роботи , займаюся спортом - бігаю
марафони
Тел [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: