- Файл
Артур
Директор, керівник відділу ЗЕД
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/12125929/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Коваль Артур Михайлович
Дата і місце народження: 27.03.1987, с. Тужилів, Україна
Сімейний стан: Одружений, двоє дітей
Контактна інформація:
• Мобільний телефон: [
• Email: [
• Адреса проживання: Україна, Івано-Франківська обл., Калуський р-н, с. Тужилів, вул. Шевченка, 7
Мета
Досягнення фінансової незалежності, реалізація отриманого професійного досвіду для забезпечення особистісного та кар’єрного зростання.
Освіта
• 2002–2005: Коледж при Економіко-правничому інституті, м. Чернівці — спеціальність "Економіка підприємства", кваліфікація "Молодший спеціаліст".
• 2005–2009: Західноукраїнський економіко-правничий університет — спеціальність "Фінанси".
• 2010 — 2014: Спеціалізовані курси з сервісу обслуговуваня/ продажів/ управліня персоналом в банківській сфері
• 2020–2024: Курси "Фінансовий менеджмент", "Фінанси для нефінансистів", "Економіка для всіх", "Курс на експорт" (Києво-Могилянська бізнес-школа).
• 2024: Курс "Міжнародна торгівля" бізнес-школи Вікторії Тріфан.
Професійний досвід
• 2023 – теперішній час: Керівник ТОВ "РІТЕЛВЕСТ".
• 2017 – теперішній час: Засновник та директор ТОВ "АртАн Констракшн".
• 2020–2021: Директор з розвитку торгової мережі "МЕРЕ" у Західному та Центральному регіонах України.
• 2015–2016: Комерційний директор, ПП "Імпорт".
• 2008–2014: Кар’єра у банківському секторі — від офіс-менеджера до начальника відділення у провідних банках України.
Ключові навички:
• Формування та мотивація команд, контроль за виконанням завдань, постановка/формування спільної мети.
• Експортно-імпортні операції: Успішний досвід співпраці з Туреччиною, країнами ЄС, формування ЗЕД-документації, повний супровід операцій.
• Вміння забезпечувати ефективні та економічні ланцюжки поставок.
• Оцінка вартості товару, бюджетування, оптимізація витрат.
• Знаходження компромісів у стресових ситуаціях, навички ведення переговорів, підписання домовленостей на взаємовигідних умовах
• Пошук приміщень для ритейлу. Запуск торгової точки під “ключ”. Закриття торгових точок. Повний супровід релокації торгових точок. Організація та повний супровід вивезення обладнання за кордон.
• Досвідчений користувач MS Office та програмного забезпечення для ведення бізнесу
Сильні сторони
• Аналітичне мислення, вміння глибоко розуміти ситуації та знаходити ефективні рішення.
• Висока стресостійкість, вміння приймати рішення в умовах невизначеності.
• Комунікабельність та вміння будувати довгострокові відносини.
Додаткова інформація
• Мови: Українська (рідна), російська (вільно), англійська, німецька, польська (базовий рівень).
• Інтереси: Міжнародна торгівля, консалтинг, розвиток бізнесу, рітейл.
• Особиста мета: Створення автоматизованого бізнесу та забезпечення гідного майбутнього своїм дітям.
Дата: 03.03.2025
Підпис: Артур Коваль
Схожі кандидати
-
Заступник керівника департаменту
Київ, Одеса -
Директор департаменту, начальник управління (Collection), керівник компанії СЕО, СОО
80000 грн, Київ -
Заступник директора департаменту
Львів, Дистанційно -
Заступник керівника департаменту персоналу
Івано-Франківськ, Вінниця , ще 7 міст -
Керівник підрозділу
Дніпро, Київ , ще 5 міст -
Директор з логістики, керівник відділу, керуючий офісом, supply chain, logist
Київ, Вишгород