Марина

Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, 20 000 грн

Вид зайнятості: повна, неповна
Вік: 37 років
Місто проживання: Чугуїв
Готовий працювати: Харків
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
37 років
Місто проживання:
Чугуїв
Готовий працювати:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Інспектор відділу кадрів

з 02.2025 по 08.2025 (7 місяців)
Центр первинної медико-санітарної допомоги, Чугуїв (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

- Ведення кадрового діловодства (особові справи, накази, табелі, прийом/звільнення).
- Підготовка звітів і внутрішніх документів.
- Комунікація з працівниками, держорганами.
- Робота з електронними системами документообігу.
Упорядкувала кадрову документацію та створила систематизований архів особових справ. Оптимізувала процес оформлення наказів про прийом і звільнення працівників. Впровадила електронні шаблони документів, що скоротило час на оформлення звітів. Забезпечила 100 % своєчасність подання звітів до контролюючих органів.

Заступник директора

з 01.2013 по 12.2024 (12 років)
Заклад професійної (професійно-технічної) освіти, Чугуїв (Освіта, наука)

- Організація навчального процесу, планування та контроль виконання завдань.
- Ведення звітної документації, наказів, журналів, ділової переписки.
- Проведення нарад, семінарів, співпраця з адміністрацією та партнерами.
- Підготовка звітів і презентацій для керівництва.
- Використання офісних програм (Word, Excel, PowerPoint, Google Drive).
Організувала ефективну систему внутрішньої звітності та документообігу закладу. Координувала роботу педагогічного колективу (до 60 осіб), забезпечуючи виконання планів і термінів. Ініціювала впровадження сучасних інструментів планування та контролю (Google-документи).Підготувала та успішно пройшла перевірки Департаменту освіти без зауважень.Розробила та реалізувала стратегічний план закладу освіти, річний план підвищення кваліфікації педпрацівників. Проводила наради, семінари, публічні виступи - розвинула навички ділової комунікації.

Статистик медичний

з 10.2009 по 12.2013 (4 роки 3 місяці)
Комунальний заклад охорони здоров'я, Чугуїв (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

- Обробка та систематизація даних, підготовка звітів для керівництва.
- Робота з документацією, базами даних, таблицями, архівами.
Забезпечувала своєчасну та точну підготовку статистичних звітів для керівництва. Впорядкувала систему обліку даних, розробила шаблони таблиць і звітів, які використовувалися відділом надалі. Дотримувалася конфіденційності медичної інформації та вимог документообігу.

Секретар керівника

з 08.2008 по 10.2009 (1 рік 3 місяці)
Заклад освіти, Харків (Освіта, наука)

- Приймання дзвінків, вхідна/вихідна кореспонденція.
- Організація зустрічей і нарад.
- Ведення внутрішньої документації.
Забезпечувала безперебійну роботу приймальні директора та своєчасну комунікацію між підрозділами. Організувала зручну систему ведення кореспонденції. Готувала документи та інформаційні матеріали для нарад і зустрічей. Підтримувала порядок у внутрішній документації та архіві.

Освіта

Українська інженерно-педагогічна академія

Міждународні освітні програми, педагогіка вищої школи, викладач університетів та вищих навчальних закладів, Харків
Вища, з 2012 по 2013 (1 рік)

Українська інженерно-педагогічна академія

Економіка, маркетинг і менеджмент, фахівець в галузі економіки, маркетингу та менеджменту, викладач практичного навчання в галузі економіки, Харків
Вища, з 2009 по 2013 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Сумський державний університет, курси підвищення кваліфікації за програмою “Українське ділове мовлення”

2023
Сертифікат

ТОВ “Академія цифрового розвитку”, Курс “Цифрові навички для освіти з Google (ч. 1, 2)"

2024
Сертифікат

Національна академія педагогічних наук україни, ДЗВО “Університет менеджменту освіти”,

2024
Сертифікат

Курси підвищення кваліфікації за програмою "Військовий облік на підприємствах, в установах, організаціях"

2025 рік, 2 місяці

Знання і навички

  • Користувач ПК
  • Стресостійкість
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Відповідальність
  • MS Excel
  • MS Word
  • Ведення документації
  • Організованість
  • Привітність
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Уміння користуватись оргтехнікою
  • Неконфліктність
  • Оперативність

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Відповідальна, пунктуальна, з високою культурою спілкування.
Швидко навчаюся новому, люблю порядок у справах і документах. Вмію підтримувати доброзичливу атмосферу в колективі, завжди орієнтуюсь на взаємоповагу й довіру, легко знаходжу спільну мову з людьми різного віку та статусу.
Маю досвід організації процесів «з нуля» і здатність ефективно вирішувати нестандартні ситуації.
Позитивно сприймаю зміни, а також швидко адаптуюсь до нових вимог. Маю розвинене почуття такту та етичності у роботі. Завжди зберігаю конфіденційність і повагу до інформації керівництва.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: