Резюме від 29 квітня 2024

Валентина

Бухгалтер, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто проживання:
Кагарлик
Готовий працювати:
Обухів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання і навички

Уважність

Додаткова інформація

Хоменко Валентина Миколаївна
Внутрішній аудитор ,
бухгалтер) повна зайнятість
Дата народження: 16 квітня 1988 (35 років)
Місто: Обухів
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Эл. почта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета:
Знайти цікаву стабільну роботу для самореалізації, з перспективою кар'єрного росту та фінансового достатку.
Досвід роботи 14 років.

Досвід роботи:" АТ Укрпошта (5 років) Внутрішній аудитор.Перевірка обліку підприємства.Прорахунок товарно-матеріальних цінностей, виведення суми нестач, надлишків, пересортів.
Робота із нормативними документами.
Перевірка складських норм господарювання.
Проведення інвентаризацій на регіональних складах та філій.
Знання ПК, всіх офісних програм, робота з базами даних 1С.
ТОВ «Європауер»-Сільське господарство елеватор. Головний бухгалтер Управління колективом бухгалтерії з 6 осіб, організація документообігу, контроль за дотриманням касової дисципліни, контроль за своєчасною сплатою податків до бюджетів та цільових фондів, контроль за веденням всіх ділянок бухгалтерського і податкового обліку, складання консолідованої податкової та фінансової звітності з наступним поданням її контролюючим органам ( повний пакет, в т. ч. ПДВ, плата за землю, податок на нерухомість, рентна плата за воду), взаємодія з контролюючими органами.
Розробка облікової і цінової політики підприємства. Досвід відкриття філії та налагодження обліку у відокремленому підрозділі. Узгодження договорів в рамках зони відповідальності фінансового департаменту, консультування відділів і служб підприємства з питань обліку та документального супроводу господарських операцій. Бюджетування, планування витрат по фінансово-економічній службі, короткострокове прогнозування сум податків до сплати. Постановка завдань відділу прикладного програмування з доопрацювання програмного забезпечення. ЗЕД: експорт, експорт на умовах комісії, імпорт. Взаємодія з відділами та службами підприємства. Проведення фінального етапу співбесід з кандидатами на вакантні посади по підрозділу бухгалтерія.
Аналіз зміни норм чинного законодавства, забезпечення їх дотримання на підприємстві.
Проходження планових, позапланових та зустрічних перевірок УКРІНФОРМ, підготовка відповідей на запити УКРІНФОРМ і митних органів. Проходження перевірок Рахункової палати, Держфінінспекції, Держцінінспекції, ФСТВП.


ТОВ ЗОРПС Заступник головного бухгалтера (4 роки).
ведення виробництва, ТМЦ, ПДВ,робота з первинною документацією; звірка і взаєморозрахунки з постачальниками і покупцями; проведення банківських операцій; підготовка і здача звітності в ОДПІ, , статистику і інші фонди; розрахунок і нарахування заробітної плати; складання фінансових звітів для керівництва.

Провідний Бухгалтер ( з функціями головного бухгалтера на філії)
ДП «Заготівельно виробниче підприємство»- виробництво .

У підпорядкуванні 3 людини.

1. Бухгалтерський, управлінський, податковий облік ТМЦ, МШП, МЦ, запчастини, паливо ( надходження, списання, внутрішнє переміщення).
2. Бухгалтерський, управлінський, податковий облік Основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, нематеріальних активів( знос , придбання та введення в експлуатацію,продаж основних засобів , переміщення , віднесення витрат на придбання основних засобів,орендовані основні засоби).
3.Проведення інвентаризації.
4.Проведення банківських операцій.
5.Складання фінансових звітів для керівництва.
6.Підготовка і здача звітності в ОДПІ і ститистику.

Освіта:
"Ржищівський Індустріально-педагогічний технікум"
Спеціальність "Бухгалтерський облік".
ПрАТ"Київська гуманітарна академія" Спеціальність "Фінанси і кредит".

Професійні навики:
Формування та відправлення звітів в паперовому та електронному вигляді(MS Office, Word, Excel ,1-C7.7, 1-С 8.3, 1- С Інагро, Internet, вміння користуватися офісною технікою, робота в програмах “Бест Звіт”, “Податкова звітність”, "Медок", "Клієнт Банк".
Згідна на переїзд при потребі до міста працевлаштування.
Маю рекомендаційні листи.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: