Резюме від 14 березня 2024

Юрій

Директор з економіки та фінансів

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
47 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фінансовий директор

з 09.2018 по 08.2023 (4 роки 11 місяців)
ТОВ "Бізнес Метри", Київ (Нерухомість)

Відповідальний за функціональні галузі управлінського обліку, інвестування, казначейства, аналітики об'єктів та персоналу, проектного аналізу та аналізу господарсько-економічної діяльності:
•управління фінансовими потоками підприємства;
•контроль витрат та забезпечення ефективного використання ресурсів;
•контроль доходів та забезпечення фірми фінансами (у тому числі і кредитними);
•формування облікової політики та бізнес-процесів «Казначейство», «Управлінський та бухгалтерський облік», «Інвестування та аналітика інвестиційних проектів», «Проектний менеджмент та рентабельність проектів», «Кошторисне фінансування та закриття об'єктів»;
•формування та стратегічне планування фінансової політики компанії;
•забезпечення економічної безпеки;
•аналіз та зниження можливих фінансових ризиків;
•контроль за провадженням діяльності підприємства відповідно до чинного законодавства;
•проведення фінансово-економічного аналізу угод компанії;
•підготовка управлінської звітності (рентабельність проектів, «Бюджет доходів та витрат» та «Бюджет руху грошових коштів», аналіз інвестиційних проектів, звітність за об'єктами, витратами та персоналом на запит)

Фінансовий директор

з 09.2017 по 08.2018 (11 місяців)
ТОВ "СКАНРОК", Київ (виробництво продукції та послуг для будівництва)

•аналіз діяльності підприємства (виробництво, комерційна діяльність, ЗЕД, корпоративне право);
•бюджетування – постановка процесу з «нуля»;
•економіко-правовий супровід оподаткування (податок на прибуток при трансфертному ціноутворенні, податкові накладні та їх реєстрація при ПДВ. місцеві податки на землю та нерухомість);
•ціноутворення- постановка процесу з «нуля» (формування специфікацій та контроль списання сировини та матеріалів у виробничих звітах 1С, оцінка та аналіз виробничої собівартості та витрат періоду, формування собівартості готової продукції та послуг, формування цін, узгодження та затвердження, контроль проведення торгових операцій у 1С);
•контрольно-ревізійна робота (проведення інвентаризації, аналіз відхилень та їх причин, коригування знайдених помилок у документообігу, неправильній роботі 1С, у діях операторів та бухгалтерів);
•впровадження облікової політики підприємства (формування та затвердження облікової політики для бухгалтерії, участь у розробці концептуального проекту з управлінського обліку доходів та витрат компанії);
•аудит роботи 1С, написання ТЗ для програміста у разі виявлення неправильного проведення витрат, доходів чи некоректної роботи механізмів розподілу.

Аудитор

з 11.2016 по 03.2017 (4 місяці)
ПВКФ «Меблеві технології», Київ (виробництво та реалізація меблів та комплектуючих до них)

•контроль та аналіз закриття виробництва в системах обліку;
•контроль та аналіз списання матеріалів у виробничих замовленнях;
•проведення планових та позапланових інвентаризацій на складах підприємства;
•розробка, перевірка та впровадження специфікацій на виробництво меблів;
•розробка планових калькуляцій меблів;
•бюджетування торговельної та виробничої діяльності;
•розробка звітів для контролю та аналізу KPI

Аудитор Служби безпеки

з 12.2014 по 09.2016 (1 рік 9 місяців)
ТОВ «Тема-Б» (ГК ФОЗЗІ), Киев (власне виробництво харчових продуктів та рітейл)

•контрольно-ревізійна робота та аналіз діяльності бізнесів підприємства
•організація робіт з економічної безпеки діяльності підприємства, аналітика збитків та збитків
•організація збору, обробки, накопичення та аналізу інформації з різних аспектів безпеки підприємства, формування статистичної бази даних
•проведення переобліків на складах зберігання ТМЦ підприємства
•контроль закупівельної діяльності
•контроль залучення підрядних організацій та розробки проектно-кошторисної документації
•розробка пропозицій щодо усунення негативних впливів на економічну та виробничо-господарську діяльність підприємства та структурних підрозділів

Головний спеціаліст відділу з планування та казначейських операцій

з 11.2013 по 08.2014 (9 місяців)
ПрАТ «Нафтогазвидобування» (ГК ДТЕК), Киев (виробництво)

•план-фактний аналіз бюджету доходів та видатків підприємства (з контролем коректності проведення господарських операцій у бухгалтерському обліку та коригування управлінського обліку)
•формування поточного та операційного бюджету доходів та видатків підприємства.
•консолідація бюджетів ЦФО для формування бізнес-плану та коригування його в частині операційних показників, доходів та видатків підприємства
•ведення інтеграції «Страхування»
•оцінка та аналіз ризиків підприємства (операційні ризики, ТОП-ризики, репутаційні ризики)
•контроль договірних відносин у межах контролю платежів у межах бюджету.

Начальник відділу економічного аналізу та ціноутворення

з 05.2011 по 04.2013 (1 рік 11 місяців)
ТОВ "Комплекс Агромарс", Киев (вирощування птиці та виробництво мясної продукції)

•здійснення керівництва роботою з економічного аналізу діяльності підприємства.
•організація роботи з обліку та аналізу результатів діяльності підрозділів та філій підприємства.
•контроль операційної діяльності підрозділів та філій компанії.
•організація роботи з підготовки управлінської та статистичної звітності.
•організація роботи із систематизації статистичних матеріалів, що характеризують кількісні та якісні показники діяльності підприємства та його підрозділів.
•розробка уніфікованої управлінської документації, економічних стандартів з аналізу діяльності підприємства.
•методичне керівництво та організація роботи щодо удосконалення механізму управлінського обліку.

Освіта

Донецький державний технічний університет

Факультет економіки та менеджменту, спеціальність "Економіка підприємства", Донецк
Вища, з 1994 по 1999 (5 років)

Кваліфікація магістра економіки підприємства.
Диплом з відзнакою.

Знання і навички

MS Office Користувач ПК Користувач Internet MS Outlook Outlook Express 1С:Підприємство САПР SAP ERP ОДБ ARIS IBM Express Пользователь IBM PC («1С:Предприятие», SAP R/3, ARIS, Sun)

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Основні мої переваги претендента:
• досвід побудови процесу бюджетування, ціноутворення, контрольно-ревізійної роботи та аналітичної роботи з «нуля»;
• досвід роботи у формуванні та впровадженні управлінської звітності на базі 1С,
• формування статистичної бази основних показників діяльності підприємств та компанії в цілому (управлінський баланс, звіт про прибуток та збитки, грошові потоки, операційні показники діяльності, KPI діяльності фахівців та керівників, ліквідність/платоспроможність)
• методологічне забезпечення план-фактного аналізу та формування собівартості готової продукції та супутніх послуг, іншої продукції, товарів та послуг,
•участь у проектах "Впровадження дивізійної оргструктури", "Впровадження модуля контролінгу в SAP R/3", "Автоматизація ціноутворення передільної продукції в 1С", "Впровадження управлінської звітності з нуля"

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: