- PRO
Ірина
Administrator (Wiki), Chats Group Lead, організатор зовнішнього навчання, Text and chat support manager, 30 000 грн
- Розглядає посади:
- Administrator (Wiki), Chats Group Lead, організатор зовнішнього навчання, Text and chat support manager, Асистент керівника, Бізнес-аналітик, Менеджер інтернет-магазину, Технічний керівник, Супервізор, Логіст, Супервайзер кол-центру, Керівник відділу, Тимлід
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 33 роки
- Місто проживання:
- Кривий Ріг
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/12225223/
Досвід роботи
Організатор зовнішнього навчання для співробітників компанії
з 03.2023 по 12.2024
(1 рік 9 місяців)
Skyeng, Дистанційно (Освіта, наука)
- обробка запитів від замовників для організації навчання (перевірка наявності бюджету, отримання апруву від керівника замовника, уточнення деталей);
- комунікація з провайдерами для організації навчання (запит договору та рахунку для оплати);
- запуск і контроль процесу узгодження і підписання договору;
- запуск процесу узгодження рахунку і оплати;
контроль оплати;
- комунікація з замовником і провайдером про подальші дії;
збір закриваючих документів і передача їх в бухгалтерію (акт виконаних робіт, сертифікат про проходження курсу, фото білетів і бейджів, якщо була оплачена участь у конференції);
- ведення звітності;
- інструменти, які використовувалися в роботі: Tezis, 1С, GoogleSheets, GoogleDocs, таблиці.
WIKI Administrator
з 12.2022 по 12.2024
(2 роки)
Skyeng, Дистанційно (Освіта, наука)
- відстеження змін в процесах і продуктах школи;
- створення і актуалізація статей та бізнес-процесів;
- публікація новин про зміни та оновлення (пости у внутрішньому месенджері компанії);
- створення, наповнення та актуалізація, нових баз знать з внутрішніми бізнес-процесами команд;
- створення та актуалізація інструкцій FAQ для учнів та викладачів;
- створення та актуалізація шаблонів для відповідей чат-бота;
- створення зображень для кнопок в базі знань;
- review баз знань інших відділів;
- інструменти, які використовувалися в роботі: Confluence, Figma, Directus, Miro, CRM, Jira, Time Table, GoogleSheets, GoogleDocs, GoogleForms, адмінка промокодів, адмінка по розстрочці, Redash і т.д..
Chats Group Lead
з 07.2020 по 12.2022
(2 роки 5 місяців)
skyeng, Дистанційно (Освіта, наука)
- підбір персоналу в команду, організація навчання і атестація (після завершення навчання);
- управління групою більше 20ти людей;
- щомісячне планування розкладу на майбутній місяць, з урахуванням фактичного та прогнозованого навантаження;
- підготовка і проведення особистих та загальних зустрічей з командою;
- формування метрик команди, ґрунтуючись на метриках компанії / відділу / продукту, їх коригування за потребою;
- установка і коригування KPI співробітників;
- організація та актуалізація дашборду метрик команди;
- підрахунок окладу та бонусної частини винагороди, заповнення відомості;
- формування планів на команду, розрахунок тимчасових, матеріальних та людських ресурсів;
- підтримка в актуальному стані бізнес-процесів команди, узгодження та написання нових бізнес-процесів;
- вирішення нестандартних проблем та завдань, допомога колегам у вирішенні нестандартних питань;
- інструменти, які використовувалися в роботі: AutoFAQ, Tableau, Grafana, Miro, CRM, Confluence, Time Table, GoogleSheets, GoogleDocs, GoogleForms, презентації, адмінка промокодів, адмінка по розстрочці, Redash і т.д..
Наставник групи підтримки в чатах і листах:
з 03.2020 по 06.2020
(3 місяці)
skyeng, Дистанційно (Освіта, наука)
- допомога менеджерам у вирішенні нестандартних питань;
- навчання нових співробітників;
- обробка вхідних листів від учнів школи;
- консультація по всім питанням і продуктам школи (від початку навчання до завершення);
- інструменти, які використовувалися в роботі: CRM, Time Table, Confluence, адмінка промокодів, адмінка по розстрочці і т.д..
Text and chat support manager
з 12.2018 по 03.2020
(1 рік 3 місяці)
Skyeng, Дистанційно (Освіта, наука)
- обробка вхідних листів і чатів від учнів школи;
- консультація по всім питанням і продуктам школи (від початку навчання до завершення);
- інструменти, які використовувалися в роботі: CRM, Time Table, Confluence, адмінка промокодів, адмінка по розстрочці і т.д..
Менеджер персонального супроводу клієнтів (для групи – 500 учнів)
з 08.2018 по 12.2018
(4 місяці)
Skyeng, Дистанційно (Освіта, наука)
- обробка вхідних звернень від учнів школи (листи, дзвінки, чати, звернення у особисті месенджери, запити на вихідні дзвінки);
- консультація по всім питанням і продуктам школи (від початку навчання до завершення);
- нагадування учням і контроль повторних оплат (при закінченню уроків на балансі);
- інструменти, які використовувалися в роботі: CRM, Time Table, адмінка промокодів, адмінка по розстрочці і т.д..
Супервайзер call-центру
з 08.2018 по 12.2018
(4 місяці)
Skyeng, Дистанційно (Освіта, наука)
- допомога менеджерам у вирішенні нестандартних питань;
навчання нових співробітників;
- управління групою (більше 20ти співробітників);
- щомісячне планування розкладу на наступний місяць, з урахуванням фактичного та запланованого навантаження;
- установка і корегування KPI співробітників;
- вирішення нестандартних ситуацій і задач, допомога колегам;
- підрахунок окладу та бонусної частини винагороди, заповнення відомості.
Оператор call-центру
з 07.2016 по 08.2017
(1 рік 1 місяць)
Skyeng, онлайн-платформа для вивчення англійської (Україна), Дистанційно (Освіта, наука)
- обробка вхідних звернень від учнів школи (листи, дзвінки, чати, запити на вихідний дзвінок);
- консультація по всім питанням і продуктам школи (від початку навчання до завершення);
- інструменти, які використовувалися в роботі: CRM, Time Table, адмінка промокодів, адмінка по розстрочці і т.д..
Супервайзер call-центру
з 08.2015 по 02.2016
(6 місяців)
Дельтакомпані, Кривий Ріг (Фінанси, банки, страхування)
- набір персоналу;
- навчання набраної групи;
- контроль рівня знань і навиків;
- управління групою операторів (11 чоловік);
- контроль якості консультацій;
- проведення зворотного зв’язку, коучинг;
- постановка цілей і виконання встановленої системи KPI групою.
Оператор call-центу
з 11.2014 по 08.2015
(9 місяців)
Дельтакомпані, Кривий Ріг (Фінанси, банки, страхування)
- прийом вхідних звернень від клієнтів банку;
- консультація клієнтів по продуктам банку;
- виконання системи KPI.
Спеціаліст із залучення клієнтів
з 07.2014 по 10.2014
(3 місяці)
Forward Bank, Кривий Ріг (Фінанси, банки, страхування)
Освіта
Криворізький національний університет
Фінанси та кредит, Кривий Ріг
Вища, з 2009 по 2014 (5 років)
Знання і навички
- Сумлінність
- Комунікабельність
- Ведення документації
- Управління командою
- Ведення CRM
- Здатність до навчання
- Лідерство
- Копірайтинг
- Гнучкість
- Уміння аналізувати
- Ведення звітності
- Тайм-менеджмент
- Орієнтація на результат
- Організованість
Схожі кандидати
-
Support manager
Дистанційно -
Інженер (технічна підтримка)
25000 грн, Дистанційно, Дніпро -
Менеджер з підтримки користувачів
Дистанційно -
Support manager
30000 грн, Дистанційно -
Оператор чата підтримки, Direct-менеджер
25000 грн, Дистанційно