• Файл

Elena

Інженер служби підтримки

Розглядає посади:
Інженер служби підтримки, Фахівець з моніторингу, Менеджер проєктів, Маркетолог
Вік:
37 років
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Досвід роботи
«World Vision International (WVI)» Спеціаліст з
опитувань та збору даних 2023 – теп. час
• проведення опитування учасників програми;
• реєстрація опитування відповідно до стандартів;
• робота з анкетою бенефіціара в KoBoToolbox

«PROSTOR» Менеджер з навчання 2021 – теп. час

Kлубук Oлена • технічна підтримка навчального порталу Coloris HRM;

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») • розробка навчальних матеріалів для співробітників
(курси та відео) ;
• організація вебінарів для персоналу ;
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
• підтримка та супровід персоналу в програмах
стажування ;
Dnipro
• розробка оціночних матеріалів після навчальних заходів
(тестування).

Освіта • супровід Telegram-каналу (розіграші, опитування) .

Диплом спеціаліста «Comfy» Адміністратор з електронного
навчання 2017 - 2020
Спеціальність: "Економіка
підприємства" • ведення і контроль процесу навчання в системі;
Дніпропетровський • призначення курсів, тестів, атестацій, програм
національний університет ім. підготовки;
Олеся Гончара 2007 - 2012
• організація тренінгів;

Курси: «Основи розробки Web- • адаптація навчального матеріалу для СДО (дизайн і
сайтів» (тривалість 3 місяці 460 год.) ергономічність курсів);

2020 • брала участь в розробці схеми автоматизації
прийому запитів через Service Desk.

«Comfy» Контент-менеджер 2015 - 2017
Навички • заповнення карток товару для сайту (текст, фото);

• Xara Designer (vector graphics editor) • робота з контентом каталогу товарів;
• Magento (online store management • комунікація з постачальниками.
system)
• Dynamics AX (ERP system: work with
«Comfy» Оператор контакт-центра 2013 - 2015
databases)
• Adobe Premiere Pro • опитування клієнтів;

• фіксація і обробка відповідей, коментарів, відгуків
клієнтів.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: