• Файл

Мирослава

Директор підприємства, завідувач виробництвом

Розглядає посади:
Директор підприємства, завідувач виробництвом, Керівник відділу якості
Вік:
32 роки
Місто:
Ужгород

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ДОСВІД РОБОТИ

АДМІНІСТРАТОР ТОВ «ГАМА БЦ»
2014 р-2016 р

ДИРЕКТОР ТОВ «ҐАМА ВБ»;
2016 р-2020 р

МИРОСЛАВА ЗАВІДУВАЧ ВИРОБНИЦТВОМ ПП “ПЕКАРНЯ ДІК”

ТОМАЩУК 2021 р-2025 р

ОСВІТА
ЗАВІДУВАЧ
ВИРОБНИЦТВОМ,
Вища. 2009-2014 УЖНУ, Математичний факультет,
ДИРЕКТОР спеціальність- прикладна математика.
ПІДПРИЄМСТВА
ДОДАТКОВА ОСВІТА
1.2018- Курс «Нові правила маркування харчових продуктів. Державні
санітарні норми та правила».
2.2018- Курс «Нові вимоги до системи менеджменту безпеки харчової
продукції».
ОСОБИСТА ІНФОРМАЦІЯ: 3.2019- Курс «Особливості проведення внутрішнього аудиту»
4.2019- Курс «Національні та міжнародні вимоги до СУБХП (HACCP). Нова
версія стандарту ISO 22000:2018»
дата народження: 5.2020- Курс «Актуальні зміни в законодавстві для підприємств харчової
16.07.1993 галузі»
6.2020- Курс «Біотерироризм та шахрайство. Глобальні ризики в ланцюгу
м. Ужгород, Закарпатська
виробництва, логістики, реалізації».
область 7.2019- Курс «Продвинутий EXCEL»
8.2020- HACCP : система харчової безпеки в закладах ресторанного
E-mail:
господарювання. Програма HoReCa.
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») 9.2021- Гігієна та санітарія працівників,
Моб.телефон : 10.2022- Система HACCP на харчоблоці,
11.2023- Підвищення кваліфікації-Внутрішній аудитор з харчової безпеки в
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») закладах ресторанного господарства.
12.2024- Військовий облік на підприємствах, в установах, організаціях,
ДОСВІД РОБОТА В державних органах та органах місцевого самоврядування
ПРОГРАМАХ:

1C, BAS ERP, Підприємець,
POSTER, Prozorro, пакет офісних
програм
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ:

Управління персоналом,
ведення документації згідно правил компанії,
аналіз даних,
нарахування ЗП ,
співпраця з торговими представниками,
оформлення звітів з продажу,
складський облік,
ведення обліку приходу та розходу готівки,
маркування згідно нового законодавства,
ведення документації HACCP ISO:22000,
ведення військового обліку.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: