• Файл

Ганна

Фінансовий менеджер

Розглядає посади: Фінансовий менеджер, Керівник фінансово-економічного департаменту, Керівник проєкту, Керівник фінансово-економічної служби, Бухгалтер
Вік: 42 роки
Місто проживання: Дніпро
Готовий працювати: Дистанційно, Дніпро, Івано-Франківськ, Інші країни, Київ, Луцьк, Львів
Розглядає посади:
Фінансовий менеджер, Керівник фінансово-економічного департаменту, Керівник проєкту, Керівник фінансово-економічної служби, Бухгалтер
Вік:
42 роки
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дистанційно, Дніпро, Івано-Франківськ, Інші країни, Київ, Луцьк, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 3 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Петрига Ганна Сергіївна
Контактна інформація
Дата народження: 30.11.1983г
НА РАЗІ МЕШКАЮ У ДНІПРІ ТА РОЗГЛЯДАЮ ПРОПОЗИЦІЇ В ІНШИХ МЕСТАХ, ТІЛЬКИ ЯКЩО У КОМПАНІЇ Є ПАКЕТ РЕЛОКЕЙТ.
Діти: Донька 20 років
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Рівень англійської – В1, на данний момент підвищую

Загальний досвід роботи в бухгалтерії більше 20 років з них 10 головним бухгалтером.
Сфери діяльності : торгівля (опт / роздріб), послуги, виробництво (промислове / харчове), громадське харчування, будівництво, оренда, аптеки), знання ЗЕД (експорт / імпорт товару).
Досвід роботи як єдиним бухгалтером, і керівництво колективом бухгалтерії до 10 підлеглих. МСФЗ навчання проходила, але практичного застосування не було.
Досвід фінансовим менеджером/фінансовим директором 8 років.
Спеціаліст по роботі з програмою "1С-Бухгалтерія" версія 7.7, "1С -Бухгалтерія версія 8.2, 8.3", BAS Бухгалтерія, УТП, ЗУП, Альфа-склад, R-Keeper, StoreHouse, платіжною системою Fondy.
Досвід роботи
03.2025-09.2025-віддалений формат по впровадженню проєкта,а саме:
- Провела комплексний аудит фінансової, бухгалтерської та управлінської звітності, визначила основні точки зростання та ризики;
- Впровадила оптимізацію бізнес-процесів;
- Автоматизувала ключові фінансові операції та налаштувала регулярний моніторинг показників діяльності;
- Забезпечила прозорість обліку та впровадила звіти: P&L,Cash Flow, Balanсе sheet, Вudget;
-Моделювання операційної діяльності;
-Планування оборотного капіталу та інвестицій з розрахунком NPV, IRR, ROЕ, DPP, TV;
-Аналіз чутливості, сценарний аналіз.
Керівник фінансового відділу
Медтехніка -магазини медичних та ортопедичних товарів.
10.2023 – 02.2025
Retail - 68 роздрібних магазинів
У прямому підпорядкуванні бухгалтерія-штат 9 осіб
Економічний відділ - 3 особи
Обов'язки:
• Поточний управлінський облік
• Закриття місяця
• Звітність P&L, CF, баланс
• Звірка з партнерами
• Контроль собівартості
• Контроль операційних витрат
• Гранти, бюджетування
• Бюджетування щомісячне
• Бюджетування річне
• Нарахування зпл за сістемою КРІ
• Відносини з банками з питань кредитування
• Операційні питання
Фінансовий менеджер, аудитор, головний бухгалтер
07.2020 - 10.2023
Консалтингова компанія
1. Піврічний проект з аграрного бізнесу, що містив:
• аудит 10 колгоспів і 10 елеваторів з локацією Запоріжжя, Дніпро, Житомир
• аналіз оперативної, бухгалтерської та фінансової звітності
• підготовка аудиторського висновку для клієнта за загальним станом підприємств,
У зв'язку з тим, що після аналізу даного напряму інвестування виявилося нерентабельним, проєкт був закритий.
2. Аудит та коригування управлінського обліку напрямку девелопменту від будівництва житлових комплексів до здачі площ в оренду, виробництва, медичних послуг.
3. Проєкт з аналізу, впровадження автоматизації управлінського обліку корпорації сфера діяльності - роздрібні продажі фруктів. На даний момент проєкт впроваджено та обслуговується на аутсорсингу.
4. Проєкт відновлення обліку у приватній школі.
Обов’язки :
З управлінського обліку:
• Аналіз та аудит управлінської звітності
• Консолідація та звітність (P&L, Cash Flow, Balance Sheet)
• Формування бюджету та контроль його виконання
• Проєктна робота з впровадження управлінського обліку
• Підготовка необхідної інформації для прийняття рішень власникам компанії
• Впровадження управлінського обліку з нуля або внесення коректив після аудиту
• Автоматизація обліку в 1С 8.2, 8.3, УТП, постановка ТЗ для відділу IT
• Розробка положення про облікову політику, інструкцій для ЦФО
• Робота в програмах: 1С, Бітрікс24, Oracle
З бухгалтерського обліку:
• Перевірка підприємств перед податковою перевіркою
• Повний бухгалтерський супровід різних систем оподаткування від ФОП до ТОВ на аутсорсингу
• Взаємодія з контролюючими органами, юристами, підготовка вичерпних відповідей на їх запити
Фінансовий директор із функціями головного бухгалтера
10.2019 - 06.2020
ТОВ «VCE» м.Дніпро - компанія з продажу автозапчастин у роздріб три роздрібні магазини та інтернет продажу.
У прямому підпорядкуванні 8 осіб (3 бухгалтери та 5 касирів у магазинах).
У непрямому штат з 60 чоловік: співробітники 3 х торгових точок, інтернет продажу, Call-центр, офіс (відділ продажів, IT, маркетинг, логістика (своя служба доставки)).
Обов'язки фінансового директора:
• Регулювання грошових потоків в умовах сильного бюджетного дефіциту через реалізацію програми впровадження автоматизації 1С та розробки нового сайту компанії
• Управлінська звітність: бюджет, P & L, графік платежів, KPI, розробка мотивації
• Контроль та утримання собівартість на потрібному рівні
• Компанія торгує в роздріб, тобто найбільша стаття витрат - це закупівля товару, тому дана стаття була пріоритетною щодо зменшення витрат. Досягла цього завдяки перемовинам з постачальниками щодо зменшення ціни закупівлі, збільшили дні відстрочки платежу, імпорт.
Обов'язки головного бухгалтера:
• Декларація ПДВ
• Декларація з прибутку
• Декларація з єдиного податку
• Додаток 4, Додаток 5 (ЄСВ)
• 1-ДФ
• Баланс, форма 2
• Керування ЗЕД операцій, договір, інфойс, відносини з банками по ЗЕД операціям та брокером
Головний бухгалтер
10.2017 - 10.2019 (фірму продали, що призвело до скорочення штату)
ТОВ «Фармпостач», Дніпро (Фармацевтична компанія), ТОВ на загальній системі ФОП 2 та ФОП 3 групи.
У підпорядкуванні 5 осіб бухгалтерії, 1 кадровик та табельник.
Обов'язки:
• Контроль роботи понад 20 аптек (касова дисципліна, РРО більше 35 шт).
• Здача всієї звітності підприємства із щомісячним оборотом понад 10 млн.:
• ПДВ
• ЄСВ (штат понад 110 осіб);
• Баланс
• Декларація з прибутку
• Статистика і т.д.
• Підготовка договорів, документів для судів тощо.
• Зменшення тарифів за банківське обслуговування
• Зарплатний проєкт встановлення без % перерахування на карти співробітників
• Скасування плати за оренду терміналів.
Фінансовий директор
01.2017 - 10.2017
ТОВ «ТЕСТІ-ФУД», Дніпро
Заклади громадського харчування, роздріб (4 ресторани швидкого харчування KFC, 3 в Дніпрі, 1 в Києві).
У підпорядкуванні 3 особи бухгалтерії, юрист, маркетолог, відділ кадрів, директори ресторанів. Загальний штат понад 120 осіб.
Щоденний контроль:
1. Продаж попереднього дня по кожному ресторану і зведення в цілому: середній чек, кількість транзакцій, виконання плану за місяць (був план з продажу по днях, згідно з бюджетом на місяць), зміна продажів до дня, до місяця до року і т.д.
2. Контроль коштів відповідно до платіжного календаря, відповідно до плану на місяць.
3. Рішення поточних управлінських питань.
Обов’язки:
• Balance Sheet
• P&L
• KPI
• Cash Flow
• Щомісячний захист бюджету перед власником
• Звітність щодо франшизи
• Регулювання грошових потоків
• Складання бюджету, план/факт/прогноз
• Розрахунок заробітної плати та мотивації
• Аналіз діяльності підприємств
• Розробка інвестиційного бюджету на будівництво нового ресторану
• Контроль собівартість та розробка заходів щодо її зменшення
Головний бухгалтер та Фінансовий директор
01.2015 - 01.2017
ТОВ «Сизам» Дніпро - промислове виробництво відкатних воріт, протипожежних дверей, палі, металопластикових вікон.
3 ТОВ на загальній системі опадаткування, сфера діяльності – промислове виробництво, торгівля .
2 ФОП 2-ої групи, сфера діяльності – торгівля.
2 ФОП на загальній системі та 1 ФОП на 3 групі оподаткування.
У підпорядкуванні 3 особи.
Обов'язки:
• Повний бухгалтерський супровід
• Регулювання грошових потоків
• Складання бюджету
• Відносини з банками (овердрафти, гарантійні платежі)
• Контроль витрат згідно з кошторисами бюджету
• Перевірка калькуляцій
• Щомісячне закриття періоду та розрахунок мотивації
• Звіт Р&l за маржинальним методом
• Супровід ЗЕД операцій (експорт)
• Аналіз діяльності підприємств
• Оптимізація оподаткування
Головний бухгалтер
11.2012 - 01.2015
Корпорація «Малбі», Дніпро – торгівля.
Обов’язки:
• Повний бухгалтерський супровід ТОВ (за загальною системою оподаткування,сфера оренда)
• Супровід ТОВ на єдиному податку, 6 група (оптова торгівля)
Заступник головного бухгалтера
09.2009 - 09.2012
«ОАЗІС», Дніпро - будівельна компанія, будівництво з нуля та реставрації, реконструкції та реновації магазинів рітейл –АТБ, СІЛЬПО, КОМФІ і т. д.
Обов'язки:
• Робота з постачальниками та з субпідрядниками : договори, акти виконаних робіт, контроль оплат, контроль поставок, акти-звірок
• Первинка: рахунки, накладні, податкові накладні, повернення, коригування, ПДВ, Клієнт-банк, ТМЦ, ОЗ оприбуткування товару та списання, інвентаризація, каса, кредиторка-дебіторка, оборотно-сальдова відомість, звірки
• Звіти керівника діяльності фірми : прибутковість чи збиток об'єкта, рух коштів підприємства, рух ТМЦ
Освіта
НМетАУ, Економіка підприємства, Дніпро
Вища, з 09.2000 до 06.2006 (5 років 9 місяців)
Здобула диплом за спеціальністю «Економічна кібернетика», до дипломної роботи писала програму в ACCESS та отримала кваліфікацію фахівець економіки та підприємства.
Додаткова освіта
• «Управлінський облік» та «Фінансовий облік» за програмою міжнародної сертифікації CIPA (грудень-березень 2010 р., навчання проводила ТОВ Лабораторія консалтингу «Елькон».)
• CIMA Р1 ( 06.18-11.18р. від Фінансової Академії Актив). Курс спрямований на формування знань та навичок у сфері фінансового менеджменту, управлінського управління
• CIMA P2 (пройшла курс з 01.19-05.19. Фінансової Академії Актив). Курс спрямований на розуміння системи управлінського обліку компанії та знання механізмів планування
• Пройшла курс QuickBooks – програма американського бухгалтерського обліку

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: