• Файл

Богдан

Менеджер з продажу, постачання, керівник відділу

Розглядає посади:
Менеджер з продажу, постачання, керівник відділу, Менеджер з постачання, Регіональний менеджер, Менеджер роботи з клієнтами, Помічник керівника, Менеджер з продажу запасних частин, Майстер СТО, Керівник виробництва, Керівник СТО
Вік:
30 років
Місто:
Бровари

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме
Особисті дані:
Ратушний Богдан Володимирович, 11.10.1994 р.н. тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), адреса електронної пошти: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), адреса проживання: Київська область, місто Бровари, вул. Грушевського 9.
Бажана посада:
Керівник відділу продаж та закупівель, менеджер зі збуту, менеджер з постачання, менеджер з розвитку підприємства.
Освіта:
Вища, Тернопільський Національний економічний Університет, Фінанси та кредит (2011-2015 н.р.). За роки навчання в університеті не одноразово публікувався в наукових журналах та збірниках. Був членом клубу "Банківська парадигма".
Досвід роботи:
2024-2025 р.р. ТОВ «Бро Гласс», менеджер з розвитку підприємства. Займався оптимізацією роботи підприємства, розробляв план розвитку виробництва.
2023-2024 р.р. ТОВ «Медіаджет», друкар флексокрафічного друку.
2021-2023 р.р. ТОВ «РУШ», експедитор складу. Організація роботи відділу пакування та відвантаження, контроль відправки замовлень, підготовка видаткових документів, супровідних листів, ТТН. Робота з рекламаціями. Вирішення питань, пов'язаних зі сладськими процесами, організація та контроль ремонту конвеєрної лінії та іншого обладнання, організація проведення їх ТО.
2017-2020р.р. ТОВ «Джайт» Керівник відділу постачання. Пошук постачальників, ведення переговорів з ними, укладання договорів. Аналіз ринку, пошук найкращих комерційних пропозицій. Оптимізація процесу закупівель. Ведення бази даних в 1С, ведення звітності.
Навички:
Управління командою, оптимізація процесів, аналітичні здібності, ведення переговорів, планування закупівель, моніторинг ринку, знання ПК, MS Offise, 1С.

Мови:
Українська, російська – вільно, англійська – добре.
Особисті характеристики:
Маю великий досвід роботи як з продажами так і з закупівлями. Знання офісних програм Microsoft, 1C - відмінно, CRM - добре. Здатний швидко навчатись. Високий рівень навичок у веденні переговорів, укладанні угод, знання методик та технік продажів. Не конфліктний, вмію працювати із запереченнями, вирішувати кофліктні ситуації. Вміння аналізувати ринок, шукати найкращі пропозиції, розробляти стратегії для збільшення продажів. Вмію працювати в колективі, керувати персонаом, підтримувати дружну атмосферу. Відповідальний, пунктуальний, здатний самостійно приймати рішення. Завжди працюю на результат.
Хоббі:
Спорт, читання, саморозвиток, кулінарія.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: