• PRO

Dmytrii

Client support manager, Head of Community (Web3)

Вид зайнятості:
повна
Вік:
26 років
Місто проживання:
Інші країни
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Head of customer support

з 01.2021 по 02.2025 (4 роки 1 місяць)
Cryptocurrency, Дистанційно (Маркетинг, реклама, PR)

Head of Community / Client Support Manager / Personal Assistant / Community Manager
Crypto Industry, Remote
2021 - 2025

• Built and scaled communities on Discord and Telegram from 100 to 1M+ users.
• Led a team of 4+ moderators and developed customer support scripts and SOPs.
• Provided support to clients and partners in Web3 projects, offering product and service consultations.
• Worked with investors and development teams (core teams) of crypto projects.
• Ensured high customer satisfaction and audience loyalty.
• Managed conflict resolution and crisis communication strategies.
• Supported investments of $50,000 to $500,000 in blockchain projects (via crypto fund).

Founder and Manager

з 01.2016 по 02.2022 (6 років 1 місяць)
Private Dance Business, Харків (Приватні особи)

Founder and Manager of Private Dance Business
Private Business, Ukraine
2016 - 2022

• Built the business from scratch to 500+ loyal clients.
• Managed a team of trainers and optimized client processes.
• Organized international dance events and competitions for 1000+ participants.
• Conducted overseas programs and events for clients and teams.
• Developed community and increased client loyalty through personalized service.
• Managed all business operations (marketing, finances).

Освіта

Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

Міжнародний бізнес, Харків
Вища, з 2016 по 2020 (4 роки)

Знання і навички

  • Team management
  • Leadership
  • The first line of support
  • Second line of support
  • Anti-crisis management
  • Community management
  • Team management and mentoring
  • Cross-functional interaction
  • Time management

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Hello! My name is Dmytrii — a specialist in customer service and community management in Web3 and beyond. Experience in scaling, team leadership, project management, and crisis management.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: