- Файл
Лілія
Рекрутер, менеджер з персоналу
- Місто:
- Івано-Франківськ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/12549143/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Ім'я, по батькові, прізвище:
Пруднікова Лілія Олексіївна
Дата й місце народження:
06 вересня 1985
Херсонська обл., Великоолександрівський р-н, с.Борозенське
Домашня адреса: м.Івано-Франківськ, вул.Паркова 18 В, кв.70
Телефон: [
E-mail: [
Освіта: вища
З 2002 по 2007рр. — Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу, за напрямом підготовки “Економіка і підприємництво” здобула кваліфікацію спеціаліста з економіки підприємництва.
Досвід роботи:
З 2012 по 2013 р. AT “Райффайзен Банк Аваль”, мобільний банкір
Обов'язки:
• робота та консультація клієнтів щодо продуктів банку;
• здійснення перехресного продажу послуг;
• проведення індивідуальних консультацій та презентацій із виїздом до клієнтів;
• досягнення індивідуальних та групових цілей продажу.
З 2013 по 2015р. ДВНЗ “Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника”, старший лаборант
Обов'язки:
• забезпечення ведення документації, необхідної для організації навчальної роботи на кафедрі;
• організація технічної підготовки, обліку та звітності по кафедрі;
• підготовка кафедрального розкладу, графіка роботи співробітників і викладачів;
• підготовка екзаменаційних відомостей, обробку даних про хід та результати екзаменаційних сесій, звітування щодо виконання навчального навантаження за показниками роботи кафедри;
• підготовка матеріалів до складання планів самостійної роботи студентів, тематичних та індивідуальних планів роботи викладачів;
• облік роботи з погодинною оплатою, оформлення сумісників.
З вересня 2016 по 2023р. КНП "Прикарпатський клінічний онкологічний центр Івано-Франківської обласної ради", фахівець з державних закупівель
Обов'язки:
- здійснення процедур державних закупівель згідно із Законом України «Про публічні закупівлі»;
- організаційне та документальне супроводження роботи Тендерного комітету;
- щороку розробляти та надавати до бухгалтерії річний план закупівель;
- оприлюднювати річний план закупівель та зміни до нього шляхом розміщення в Інтернеті;
- річний план, кошторис (тимчасовий кошторис) і зміни до них надсилати МЕУ протягом 5 робочих днів з дня їх затвердження;
- готувати звіт про результати процедури закупівлі;
- забезпечувати оперативне інформування членів тендерного комітету з публічних закупівель стосовно організаційних питань його діяльності;
- за дорученням голови комітету з публічних закупівель виконувати іншу організаційну роботу;
- забезпечувати відповідно до законодавства зберігання відповідних документів з питань державних закупівель;
- забезпечення організації та проведення в установленому порядку процедур з закупівель на всіх стадіях закупівель;
- об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій учасників торгів;
- укладання договорів (участь у їх підготовці)
З лютого 2023 року по теперішній час КНП "Прикарпатський клінічний онкологічний центр Івано-Франківської обласної ради",
інженер з охорони праці
Обов'язки:
- Виконання нормативних актів з охорони праці
- Проводити вступний інструктаж з питань охорони праці працівникам, які поступають на роботу.
- Проведення атестації робочих місць
- Облік, аналіз нещасних випадків, профзахворювань і аварій.
- Ведення підготовки статистичних звітів закладу з питань ОП.
- Участь у розслідуванні випадків виробничого травматизму, професійних або непрофесійних захворювань
- Виконання проекти наказів та розпоряджень з питань ОП
- Контроль дотримання чинного законодавства, міжгалузевих та інших нормативних актів, виконання працівниками інструкцій з охорони праці.
- Контроль своєчасне проведення навчання та інструктажів працюючих, а також атестацію та переатестацію з питань охорони праці посадових осіб та осіб, які виконують роботи підвищеної небезпеки.
- Участь у проведенні перевірок, обстежень технічного стану будівель, споруд, ефективності роботи вентиляційних систем, стану санітарно-побутових приміщень, визначенні їх відповідності вимогам нормативно правових актів з охорони праці.
Знання мов: українська — рідна; англійська – середній рівень (продовжую вчити).
Особисті якості:
Активна, амбіційна, чесна, відповідальна, уважна до деталей. А також такі риси, як: дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність. настирливість, старанність, толерантність, вміння та бажання працювати в колективі, бажання навчатись та постійно вдосконалюватись.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: розлучена, є син.
Водійське посвідчення: так.
Власне авто: так.
Можливість відряджень: так.
Хобі: подорожувати, займатися спортом.
Інші резюме цього кандидата
Розглядає посади: Менеджер з закупівель, Проєктний спеціаліст
Івано-Франківськ
РЕЗЮМЕ Подається на посаду: 1. Пруднікова 2. Лілія 3. Олексіївна 4. 06.09.1985 5.1 Херсонська обл., Великоолександрівський р-н, с. Борозенське 5.2 м. Івано-Франківськ 5.3 Контактні дані: +38...
Схожі кандидати
-
Фахівець з ведення військового обліку
Івано-Франківськ, Дистанційно -
Менеджер з персоналу
Івано-Франківськ -
Інспектор відділу кадрів
Івано-Франківськ -
HR-менеджер
Івано-Франківськ, Львів , ще 3 міста -
HR-менеджер
Івано-Франківськ -
HR-менеджер
40000 грн, Івано-Франківськ