• PRO

Тетяна

Начальник відділу продажу, 31 000 грн

Розглядає посади:
Начальник відділу продажу, Директор з маркетингу, Начальник відділу маркетингу, Директор з продажу, Маркетолог, Операційний директор
Вид зайнятості:
повна
Вік:
48 років
Місто:
Полтава

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Маркетолог ( фахівець з розширення ринків збуту)

з 05.2020 по 12.2024 (4 роки 7 місяців)
Сумська біологічна фабрика, ДП, Суми (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Виконувала обов язки начальника служби маркетингу, займалася розширенням ринків збуту, пошуком VIP клієнтів, розробкою та реалізацією маркетингової стратегії, проводила маркетинговий аналіз ринку та конкурентів для визначення потреб клієнтів та можливостей для розвитку ДП Сумська біологічна фабрика, розробкою та реалізацією стратегії digital-маркетингу, включаючи SEO, SMM та інші маркетингові інструменти.

Начальник відділу маркетингу

з 09.2017 по 04.2020 (2 роки 7 місяців)
ТОВ «ІнтерАгроСтандарт», Суми (Сільське господарство, агробізнес)

Займалася разом з командою ТОВ "ІНТЕРАГРОСТАНДАРТ" підтримкою та розвиток іміджу компанії, як начальник відділу маркетингу , забезпечувала єдиний корпоративний стиль в усіх видах комунікацій. Взаємодія з медіа та громадськістю (PR-діяльність) для підвищення обізнаності про компанію. Проводила моніторинг та аналіз ефективності маркетингових кампаній за допомогою KPI (ключових показників ефективності). Оптимізація маркетингового бюджету та контроль за його цільовим використанням. Здійснювала дослідження мінливого ринкового середовища та споживчих смаків та вподобань для виявлення нових трендів та можливостей для ефективного розвитку підприємства. Здійснювала керування відділом маркетингу:
формування та мотивація команди маркетологів, менеджерів зі збуту, постановка завдань та контроль їх виконання, участь в тренінгах, семінарах, виставках, організація навчання та розвитку персоналу відділу, координація роботи відділу маркетингу з іншими підрозділами компанії (відділ продажів, виробництво, логістика).

Начальник служби маркетингу

з 09.2012 по 12.2013 (1 рік 3 місяці)
Сумська біологічна фабрика, ДП, Суми (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Займалася формуванням довгострокових та короткострокових маркетингових планів, спрямованих на збільшення впізнаваності бренду, обсягів продажів та розширення частки ринку; розробкою .
та впровадженням ефективних маркетингових стратегій для просування мінеральних добрив, засобів захисту рослин та послуг компанії. Працювала в команді щодо створення рекламних матеріалів (брошур, каталогів, презентацій), контенту для сайту та соціальних мереж.
Займалася організацією та приймали участь у Днях поля, тренінгах, агровиставках, конференціях та семінарах для представлення продукції нашої компанії та налагодження ділових контактів.
Взаємодія з медіа та громадськістю (PR-діяльність) для підвищення обізнаності про компанію ТОВ "ІнтерАгроСтандарт ( стандарт Вашої впевненості).

Д.е.н., професорка кафедри маркетингу та логістики

з 08.2001 по нині (24 роки)
Сумський національний аграрний університет, Суми (Освіта, наука)

Освіта

Сумський національний аграрний університет

Економіки та менеджменту, спеціальність «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», кваліфікація СВО «Магістр», галузь знань «Управління та адміністрування», Суми
Вища, з 2021 по 2023 (2 роки)

Сумський державний аграрний університет

Економіки та менеджменту, Суми
Вища, з 1995 по 2001 (6 років)

Спеціальність – « Менеджмент організацій», СВО «Магістр», кваліфікація «економіст -організатор»
( диплом магістра СМ №16177525 від 22 червня 2001 року)

Додаткова освіта та сертифікати

Міжнародне стажування на тему «The international scientific and educational internship: Marketing management in the context of

2021, 4 місяці

Міжнародне стажування - Digital marketing in advertising business and brand management: theory and practice Діджитал маркетинг

2023, 3 місяці

«Тайм -менеджмент-мистецтво управляти часом

2023, 3 місяці

Знання і навички

  • Здатність до навчання
  • Креативність
  • Розробка маркетингової стратегії
  • Уміння аналізувати
  • Digital-маркетинг
  • Управлінські навички
  • Планування продажу
  • Google Analytics

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: