• Файл

Ebele

Customer support representative

Розглядає посади:
Customer support representative, Customer service representative
Вік:
29 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

EBELE OBIDIOZOR
OW
CUSTOMER SUPPORT REPRESENTATIVE

CONTACT PROFILE SUMMARY
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Results-driven and customer-focused professional with over 3 years of
experience in delivering exceptional customer service and support.
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Adept at utilizing CRM tools, managing ticketing systems, and
296 Nike Road Abakpa, Enugu. collaborating with cross-functional teams to improve service delivery. .
Eager to contribute to customer-centric and organization and drive
customer satisfaction.

EDUCATION Olivet cloud solutions, Enugu SEPT 2023 - PRESENT
May 2023 Customer service representative
CUSTOMER SERVICE TRAINING
WORKSHOP Utilized CRM systems to log customer interactions, track
Gained proficiency in using CRM issues, and ensure timely follow-ups.
tools Resolved customer complaints efficiently by actively
Trained in de-escalation strategies listening, identifying root causes, and implementing effective
to manage challenging situations solutions.
Managed high call volumes while maintaining a professional
and empathetic demeanor, achieving a 90% customer
satisfaction rate.
Collaborated with cross-functional teams to escalate and
SKILLS
resolve complex customer issues, ensuring seamless service
Customer Relationship delivery.
Management (CRM)
Technical Troubleshooting
NevoConnect Aug 2019 - SEPT- 2021

Conflict Resolution & De-escalation Customer service representative
Multitasking & Time Management
Team Collaboration Provided exceptional customer support, addressing inquiries and
Written & Verbal Communication resolving issues promptly to ensure client satisfaction.
Managed inbound and outbound communication, effectively
Active Listening & Empathy
handling a high volume of calls, emails, and live chats.
Assisted customers with account setup, billing concerns, and
LANGUAGES service-related questions, ensuring seamless experiences.
Coordinated with the operations team to ensure vehicle
English: Fluent
French: Intermediate availability and on-time delivery.
:

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: