• Файл

Оксана

Менеджер з продажу, економіст, бухгалтер

Розглядає посади:
Менеджер з продажу, економіст, бухгалтер, Керівник відділу продажу
Місто проживання:
Коростень
Готовий працювати:
Житомир, Київ, Коростень

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Лукашук
Оксана Олександрівна

Економіст

Дата народження: 06 листопада 1976року
Місто: Коростень
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Адреса ел.пошти:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:: вища – Житомирський Інститут підприємництва та сучасних технологій за спеціальністю «Фінанси» та здобула кваліфікацію економіста.
Трудова діяльність:
• 2000-2005 рр., менеджер з реалізації нафтопродуктів ВАТ «Житомирнафтопродукт» філії№3м.Коростень;
• 2005-2009рр., менеджер по збуту нафтопродуктів нафтобази філії№18 ТОВ «НК Альфа-Нафта» ;
• 2009-2015рр., бухгалтер ТОВ «ВТФ» Авіас»,ТОВ «Торговий дім Авіас»;
• 2016-2017рр.,бухгалтерТОВ «Альянс Евольюшн», ТОВ «Пром гарант плюс»
• 2017-2022рр., бухгалтер ТОВ «Лівайн торг»;
• 2022-2023рр., бухгалтер ТОВ «Інтекс Інвест» (мережа АЗС та пунктів продажу Avias)
• 2023-2025рр.бухгалтер ТОВ «Армерія Ойл»
Досвід роботи 2000-2005рр.ВАТ «Житомирнафтопродукт»:
• Пошук та залучення клієнтів;
• Моніторинг роздрібних та гуртових цін конкурентів;
• Продаж палива по талонам, смарт-карткам та гурт(бензовозні партіі ). Ведення первинної документації. РКО. Облік і контроль реалізації та залишків палива на АЗС та нафтобазі (змінні звіти, товарно-транспортні накладні, звіти РКО, податкові накладні).
• участь у проведенні інвентаризацій ПММ нафтобази та АЗС;
• Дебіторська та кредиторська заборгованості.
• Клієнт-банк.
• Ведення обліку ПММ по товариству.
• Укладання договорів купівлі-продажу, поставки паливно-мастильних матеріалів(світлих нафтопродуктів) згідно встановлених цін .
Досвід роботи 2005-2009рр.Альфа-Нафта:
• Робота по залученню нових клієнтів, поточне обслуговування клієнтів;
• Аналіз та моніторинг ринку нафтопродуктів даного регіону;
• реалізація всіх видів довірчих документів за безготівковий розрахунок та готівковий (талони, смарт-картки);
• Оптова (бензовозні партії) торгівля ПММ;
• Підготовка тендерної документації та участь у тендерних закупівлях;
• Ведення первинної документації. РКО. Облік і контроль реалізації та залишків палива на АЗС та нафтобазі (змінні звіти, товарно-транспортні накладні, звіти РКО, податкові накладні).
• Дебіторська та кредиторська заборгованості.
• Ведення обліку ПММ по товариству..
• Звітність для Антимонопольного комітету України.
• Робота в Exel, програмах обліку ПММ OIL та Petrol, 1С (авансові звіти та касова дисципліна).
Досвід роботи 2009-2025рр. Avias:
• Аналіз та контроль реалізації роздрібної та оптової торгівлі палива.
• Виконування операції з прийому, видачі та зберігання коштів та довірчих документів з обов'язковим дотриманням правил, що забезпечують їх збереження
• Робота по залученню нових клієнтів, поточне обслуговування клієнтів;
• Реалізація всіх видів довірчих документів за готівковий розрахунок із застосуванням РРО ;
• реалізація всіх видів довірчих документів за безготівковий розрахунок( скретч-карток та паливних карток);
• підготовка та передача оперативної інформації, бухгалтерських та податкових звітів та документів, проведення інвентаризації CК та ПК;

• Формування звітності: щоденної, місячної, річної.
• Виписка рахунків, видача паливних та скретч-карток, формування видаткових та податкових накладних, проведення банківських виписок за потреби, поповненя Паливних карток;
• Моніторинг роздрібних цін конкурентів, контроль цін на ринку ,продажів;
• Підготовка тендерної документації ,прийняття участі у тендерних закупівлях, аукціонах;
• Робота з клієнтами, формування тендерних договорів, додаткових угод;
• Листування з клієнтами, обробка заявок на повернення коштів, обміну, т.п., відповіді на запити держ.органів.
• Комунікація із зовнішніми структурами: податковою службою, Торгово-промисловою палатою, КРУ, інкасаторами, банком, клієнтами;
• Робота в Exel , програма з обліку палива ВАТ та АРМ, внутрішня програма з обліку коштів (контроль надходження, витрат та залишків коштів). Здійснення проведення всіх видів операцій у програмних комплексах, що використовуються на підприємстві;
• Організація обліку та контроль руху по скретч-карткам та паливним карткам (реалізація, отоварювання на АЗС, замовлення бланків). Взаємодія з відповідальними особами по даному питанню;
• Взаємодія з розробниками програмного комплексу та постановка завдань щодо їх покращення.
Професійні навички
MS Exel, Клієнт-банк, користувач 1С, управлінський облік, робота з великим обсягом інформації, ведення звітності, аналіз даних.
Робота з клієнтами (рахунки, накладні, договори, додаткові угоди, акти звірок), продаж ПММ (гурт, талони, паливні картки), ведення первинної документації, вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами та ін.

Додаткова інформація
Відповідальна, позитивна, комунікабельна, легко навчаюсь, маю логічне мислення, вміння працювати в команді.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: