• Файл

Наталія

Уповноважена особа з закупівель

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Curriculum Vitae
Наталія Старшинова
менеджер, експерт у сфері публічних закупівель
Особисті дані
Вік:
52 роки
Домашня адреса:
Київ, вул. Драгоманова, 3-Б
Телефон:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ел. пошта:

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Досвід роботи:

Червень 2017 –
до теперішнього часу
Національний центр «Мала академія наук України» Науковий заклад, що забезпечує організацію й координацію науково-дослідницької діяльності учнівської молоді; позашкільна освіта

Посада
Завідувач відділу закупівель, уповноважена особа
Посадові обов’язки
• забезпечення функціонального керівництва закупівлями
• участь у розробці Політики закупівель МАНУ та документів, які регламентують порядок здійснення закупівель (включаючи окремі рішення для різних категорій витрат, управління ризиками, типи контрактів, які мають застосовуватись тощо)
• чітка організація і документування структури служби закупівель
• узагальнення потреби структурних підрозділів у товарах, роботах/послугах та складання бюджету закупівель
• участь у процесі формування чіткого економічного обгрунтування здійснення стратегічних закупівель з іншими командами
• розподіл наванатаження серед УО та категорійних спеціалістів.
• розвиток професійної та мотивованої команди закупівель
• визначення річної збалансованої системи показників (цінність, KPI тощо), координація її дотримання
• будування системи взаємодії служби закупівель з дотичними структурними підрозділами підприємства
• розробка інструкцій з розробки специфікацій, типових форм специфікацій тощо
• контроль аналізу ринку підпорядкованими фахівцями
• ретельна перевірка потенційних постачальників та учасників закупівель за допомогою українських аналітичних онлайн-систем для бізнесової аналітики, конкурентної розвідки та перевірки контрагентів
• розробка типових тендерних документацій щодо закупівлі товарів, робіт і послуг
• забезпечення проведення якісних, ефективних і прозорих процедур закупівель
• контроль та супровід повного циклу закупівель: від отримання запиту до надходження товару на склад (товари), виконання робіт, надання послуг (роботи, послуги)
• первинний бухгалтерській супровід контрактів
• контроль оплати за контрактами
• аналіз проведених процедур закупівель, визначення сильних і слабких сторін процесів
• взаємодія з контролюючими та перевіряючими органами
• підтвердження вимірювань ефективності служби закупівельв порівнянні зі стратегією організації. зв’язок досягнення цілей організації з досягненнями цілей функції закупівель
• ініціювання запровадження аудиту з метою підтвердження, що служба закупівель виконує поставлені цілі при ефективному управлінні
• забезпечення дотримання професійної етики, політик і процесів

Червень 2016 –
Травень 2017
Група компаній «Естет»
Видавнича діяльність
Посада
Менеджер бухгалтерського супроводу, 1С бухгалтерія

Вересень 2010 –
Квітень 2016
ТОВ «Бріз-Інвест», (група компаній «Велика Кишеня») Девелопмент (комерційна нерухомість)
Посада
Начальник відділу управління
Посадові обов’язки
• управління ТЦ/ТРЦ;
• управління персоналом ТЦ/ТРЦ;
• затвердження штату інженерно-технічного складу ТЦ/ТРЦ;
• разработка посадових обов’язків для персоналу ТЦ/ТРЦ;
• експлуатація будівлі;
• формування бюджету ТЦ/ТРЦ (прибутки та видатки);
• визначення орендних ставок;
• пошук підрядних організацій;
• ведення переговорів;
• укладення договорів подряду й супроводження до повного виконання умов договору;
• укладення договорів з орендарями;
• отримання ТЗ від орендарів, погодження з начальником відділу оренди й головним інженером, супровід ремонтно-будівельних рабіт до відкриття магазину орендаря;
• забезпечення своєчасних оплат відповідно до договірних відносин (орендна плата, комунальні платежі, оплата рекламных послуг);
• организація рекламних заходів в рамках, затверджених відділом реклами

Серпень 2008 –
Вересень 2010
ТОВ «ВК Девелопмент», керуюча компанія ТОВ «Квіза Трейд» (група компаній «Велика Кишеня»)
Девелопмент (комерційна нерухомість)
Посада
Спеціаліст по роботі з договорами оренди
Посадові обов’язки
• супровід договорів оренди після підписання;
• ведення переговорів с потенційними й діючими орендарями;
• підписання договорів оренди й додаткових угод до них;
• ведення офіційної переписки з орендарями;
• погодження орендних ставок і їх затвердження;
• работа с додатками Word, Excel, Autocad, з програмою SAP в рамках оформленого доступу

Освіта:

Повна вища:
• 1989-1994 Чернівецький Національний університет
викладач мови та літератури, філолог

Тренінги та підвищення кваліфікації:
• Центр підготовки спеціалістів малого бізнесу й підприємництва
Курс: «Бухгалтерія-підприємництво».
Дата видачі посвідчення: 1 квітня 1996 року

• Міністерство освіти України «Центр київських державних курсів іноземних мов»
Курс: «англійська мова»
Дата видачі сертифікату: 16 травня 2001 року

• «Київська школа економіки» Centre of Excellence in Procurement (KSE CEP) Курс: «Фахівець з публічних закупівель»
Дата видачі сертифікату: 25.07.2021 року

• «Київська школа економіки» Centre of Excellence in Procurement (KSE CEP) Курс: «Підготовка до тестування уповноважених осіб».
Дата видач сертифікату: 17.09.2021 року.

• З листопада 2023 по теперішній час «Школа Англійської Мови - English Prime»

• «Київська школа економіки» Centre of Excellence in Procurement (KSE CEP) Курс: «Закупівельний менеджмент».
Дата видач сертифікату: 31.08.2024 року.

• ТОВ «Навчально-консалтинговий центр «ЗАКУПІВЛІ»
Курс: «Закупівлі послуг з поточного ремонту: від теорії до практики»
Дата видачі сертифікату: 06.11.2024 року.

• З 01 січня по 31 березня 2025 «Вища школа Закупівельника: Національна сертифікація з організації публічних закупівель — 2025».

Додаткова інформація
Вмію працювати в команді, вмію будувати команду. Цілеспрямована, комунікабельна. Постійно підвищую рівень кваліфікації.
Впевнений користувач ПК, великий досвід роботи з програмами пакету Microsoft Office, а саме: Word, Exсel, Outlook, системи управління підприємством тощо.
Великий досвід роботи на більшості майданчиків з публічних закупівель.
Досвід роботи з бухгалтерськими програмами SAP, ISpro.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: