• PRO

Ольга

Провідний, головний фахівець з врегулювання збитків

Розглядає посади:
Провідний, головний фахівець з врегулювання збитків, Фахівець з претензій, Фахівець зі страхування, Фахівець з підтримки клієнтів, Спеціаліст з фінансової роботи, Медсестра, Експерт роботи з клієнтами, Менеджер по роботі з клієнтами, Менеджер проєктів, Менеджер з персоналу
Вид зайнятості:
повна
Вік:
40 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Провідний фахівець з врегулювання збитків

з 02.2024 по 02.2025 (1 рік)
Вусо, ПрАТ, страхова компанія, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Врегулювання справ за договорами Осцв, вхідні регреси (суброгації), ДЦВН, вхідне перестрахування, Осцв життя й здоров'я. Відповідальність перед третіми особами.

Провідний Фахівець врегулювання збитків

з 10.2018 по 12.2023 (5 років 2 місяці)
ПЗУ Україна, страхова компанія, Київ (Фінанси, банки, страхування)

врегулювання збитків за договорами КАСКО, ОСЦПВ (майно, життя та здоров’я), Зелена карта, ДМС, НВ, НВХ, ДМС при ДТП, ВЗК, DCVN. Вхідні регресні вимоги/перестрахування. Майно. Фінансові ризики.
Основні функціональні обов’язки:
Прийом заяв, консультація клієнта, перевірка термінів та умов договорів страхування; визначення страхової/не страхової події;
оформлення запитів до компетентних органів;
розрахунок суми страхової виплати з врахуванням умов, лімітів договору страхування. Підготовка актів та розпоряджень на виплату, а також відмов у виплаті страхового відшкодування, листів розрахунку виплати. Відповіді на адвокатські запити, нотаріальні листи. Підготовка відповідей на звернення клієнтів та потерпілих осіб. Розрахунок суми прогнозованої виплати для судових спорів.
Внесення даних в операційну систему для здійснення виплати відшкодування; постановка задач в колл-центр для інформування клієнтів по різним питанням; інформування клієнта про статус виплатної справи.
Взаємодія з організаціями (правоохоронними, юридичними компаніями, незалежними експертними, асистанс і іншими) в частині збору документів по справах. Підготовка щотижневої звітності.
Робота з великими корпоративними клієнтами, супровід договорів. Робота з VIP-клієнтами, повний супровід.
Ведення «складних випадків»; ведення конфліктних клієнтів.
Комунікація з брокерами та представниками банків. Врегулювання скарг і претензій, що надходять від брокерів, з розгорнутими відповідями та відправки до умов договорів страхування.
Знання бухгалтерської, фінансової звітності, участь в бюджетуванні.
Знання основ податкового кодексу.
Знання основ перестрахування: вхідного / вихідного, облігаторного, факультативного.

Робота з архівними справами.

Начальник відділу продажу

з 06.2010 по 09.2018 (8 років 3 місяці)
ТОВ «Темп ЛТД», Київ (Харчова промисловість)

Основні функціональні обов’язки:
- організація ефективних продажів продукції на території України; тісна робота з відділом постачання.
- ведення переговорів, контроль укладення договорів;
- контроль підготовки комерційних пропозицій індивідуально під кожного клієнта;
- контроль роботи менеджерів відділу продажів: звітність, складання плану продажів щомісяця, допомога у веденні клієнтів;
- виконання планів продажів, підготовка звітності, моніторинг ринку, аналіз конкурентоспроможності, планування постачань і замовлень;
- налагодження та підтримування довгострокових відносин з клієнтами;
- формування стратегічних пропозицій і прогнозів продажів;
- досягнення запланованих оборотів з продажу;
- організація і управління ефективною роботою відділу продажів, проведення робочих нарад. підбір та навчання персоналу, формування команди, постановка задач і контроль їх виконання.

Начальник відділу

з 08.2003 по 04.2005 (1 рік 8 місяців)
ЗАТ «СК «УСА», Київ (Фінанси, банки, страхування)

Підготовка актів та розпоряджень на виплату, а також відмов у виплаті страхового відшкодування, листів розрахунку виплати. Робота з великими корпоративними клієнтами, супровід договорів. Робота з VIP-клієнтами, повний супровід.
Ведення «складних випадків»; ведення конфліктних клієнтів.
Комунікація з брокерами та представниками банків. Врегулювання скарг і претензій, що надходять від брокерів, з розгорнутими відповідями та відправки до умов договорів страхування.

Фахівець роботи з клієнтами

з 09.2001 по 11.2003 (2 роки 2 місяці)
СГ"ТАС", Київ (Фінанси, банки, страхування)

врегулювання страхових випадків за всіма видами укладених договорів.

Медсестра стомат. кабинета

з 09.1998 по 09.2000 (2 роки)
Стоматологічна клініка Dental +, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Адміністрація клініки. Помічник стоматолога.

Освіта

КНЕУ

ФЕФ, Київ
Вища, з 1998 по 2003 (5 років)

Страхова справа

Медичне училище

Сестринська справа, Умань
Середня спеціальна, з 1995 по 1998 (3 роки)

Знання і навички

  • MS Office
  • Користувач 1С
  • MS Outlook
  • Користувач ОС Windows
  • MS Excel
  • Profitsoft
  • КІС
  • 1С8
  • Архіваріус
  • Qwins
  • Bitrix.
  • Висока працездатність
  • Асистування лікарю
  • Здатність до навчання
  • Стерилізація інструментів
  • Підготовка робочого місця лікаря
  • Бажання вчитися і розвиватися
  • Ведення документації
  • Проведення КТ
  • Неконфліктність
  • Доброзичливість

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Польська — початковий

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: