Сайт пошуку роботи №1 в Україні
- Файл
Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/12651040/
Директор IT-департаменту
- Розглядає посади:
- Директор IT-департаменту, Керівник відділу
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Київ, Львів
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Завантажений файл
Версія для швидкого
перегляду
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Леонов Олександр Михайлович
E-mail: [відкрити контакти ](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Skype: leonov_alexander
Телефон: [відкрити контакти ](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сімений стан: одружений, 2 дітей.
Освіта 1991-1997 - НТУУ «КПІ», факультет інформатики та обчислювальної
техніки, кафедра електронних обчислювальних машин систем та мереж.
Тренінги IT staff management, 02/2010 (Інком)
ITIL v3 basics, 06/2010 (Інком)
The IT Project Management 06/2016 (МУК)
Професійнінавички Більш ніж 18 лет досвід в управлінні IT-відділом підприємства
Досвід побудови та розвитку ІТ команди
Планування та розвиток IT інфраструктури підприємства з філіями у
різних містах
Планування ІТ бюджету.
Досвід впровадження стандартів ISO 9001, ITIL.
Мови
Українська, англійська, російська
Досвід роботи
10/2017- … Ашан Рітейл Україна (6000 співробітників)
Посада: Начальник Відділу ІТ підтримки та експлуатації.
Обов’язки:
У підпорядкуванні до 40 чоловік (7 команд)
Підбір та співбесіди співробітників у IT-відділ,
Оцінювання, розвиток, навчання співробітників.
Взаємодія з бізнесом від імені ІТ відділу
Планування розвитку IT-інфраструктури компанії,
Розробка IT стратегії, політик та процедур всередині компанії.
Планування бюджету IT-відділу та магазинів та контроль його виконання
Взаємодія з постачальниками послуг та обладнання
Закупівля обладнання та ліцензій, розробка ТЗ для тендерів
Досягнення:
Запровадив HelpDesk з підтримкою SLA та інвентаризації (GLPI)
Кількість активних запитів на HelpDesk знизилось у 20 разів. З 600 до 30
Результати NPS з мінус 75 відсотків покращились спочатку до мінус 25 відсотків
та далі до плюс 25 відсотків
Спочатку епідемії Ковід-19 налагодив ефективну роботу співробітників відділу
віддалено.
На початку повномасштабного вторгнення оперативно налагодив віддалену
роботу працівників логістики для забезпечення товарами магазинів під час
загрози окупації
Також забезпечив міграцію критичних систем з офісу в Києві на майданчики у
Львові та Польщі
Розробив профілі апаратного та програмного забезпечення для кожної позиції у
компанії.
Як проектний менеджер від ІТ приймав участь у відкритті нових магазинів.
(Впровадив нові ваги та нове ПЗ для керування вагами.)
Вирішена давня проблема з завантаженням цін на ваги у торгівельних залах
магазинів (Скликана робоча група з представників розробника ПЗ та
представників підтримки магазинів. Проблема не вирішувалася декілька років до
цього).
Захищав відділ під час внутрішніх та зовнішніх ІТ аудитів.
Запровадив процедуру впровадження змін, що суттєво покращило комунікацію
між відділами та обізнаність колег про зміни які можуть вплинути на їхню роботу
Приймав участь у розробці BCP та DRP підприємства
Вирішив проблему нестачі ресурсів на застарілих серверах IBM AS400
11/2013- 2016 Playtika Ukraine
Посада: Head of IT in Ukraine
Обов'язки:
Підбір співробітників для IT-відділу, постановка завдань/контроль виконання,
мотивація співробітників, побудова команди.
Взаємодія з іншими відділами (розробка, дизайн і т.д.).
Планування розвитку IT-інфраструктури компанії,
розробка IT-політик та процедур всередині компанії.
Планування бюджету IT-відділу та контроль за його виконанням,
взаємодія з постачальниками послуг та обладнання.
Забезпечення безперебійної роботи процесу розробки програмного
забезпечення.
Облік ліцензій на програмне забезпечення.
Облік обладнання.
Досягнення:
Між IT-відділом і споживачами побудовані продуктивні відносини.
Впровадили HelpDesk та SLA (Jira, SNow).
Впроваджено щоденні/щомісячні перевірки (CheckLists).
Запроваджено процедури прийняття на роботу та звільнення працівників.
Налагоджено процес інвентаризації обладнання.
Налагоджена ефективна взаємодія та командна робота між IT-департаментами
Києва, Вінниці та Дніпра.
Кількість співробітників в IT-відділі зросла в чотири рази.
Загальна кількість підтримуваних користувачів становить близько 500.
Для кожної посади в компанії розроблені профілі апаратного та програмного
забезпечення.
Заьезпечена підтримка засобів безперервної інтеграції (TeamCity).
В одному з офісів компанії була впроваджена цифрова система
відеоспостереження.
9/2004-3/2013 Flextronix Design Ukraine/Aricent Ukraine/Frogdesign Ukraine
Посада: Менеджер IT
Обов'язки:
Розробка робочої документації для IT-відділу.
Підбір співробітників для IT-відділу, постановка завдань / контроль виконання,
мотивація співробітників.
Планування бюджету IT-відділу та контроль за його виконанням.
Взаємодія з постачальниками апаратного та програмного забезпечення.
Досягнення:
Впровадження IT-процедур відповідно до ISO 9001 з використанням практик ITIL.
Аудит ISO 9001.
Впровадження ServiceDesk +SLA.
Посада: Senior system administrator
Обов'язки:
Підтримка користувачів (приблизно до 120 місць).
Підтримка мережевої інфраструктури.
Підтримка Active Directory.
Підтримка корпоративних антивірусів.
Підтримка обладнання для відеоконференцзв'язку (Polycom).
Підтримка АТС+VoIP
Підтримка серверів розробників.
6/2003-9/2004 “Ciklum Ltd.”, Київ, Україна
Посада: Системний адміністратор
Обов'язки:
Підтримка користувачів (близько 40 місць).
Підтримка мережевої інфраструктури (DNS, DHCP, VPN).
Підтримка Active Directory.
Розробка IT-політик (резервне копіювання, додавання/видалення користувачів).
Підтримка корпоративних антивірусів.
Підтримка серверів розробників (RedHat, MySQL, MSSQL Server 2000, Oracle).
Підтримка CVS і MS Sharepoint.
Підтримка поштового сервера.
Підтримка системи обліку робочого часу.
6/2000-6/2003 Видавничий дім «СофтПресс»
Посада: Системний адміністратор.
Обов'язки:
Підтримка користувачів (близько 120 місць).
Підтримка мережевої інфраструктури (DNS, DHCP).
Підтримка Active Directory.
Підтримка корпоративного антивіруса (Symantec).
Підтримка поштового сервера.
Підтримка веб-сайтів.
1/2000-6/2000 Видавничий дім «ДК-Зв'язок»
Посада: Системний адміністратор.
Обов'язки:
Підтримка користувачів (близько 50 місць).
Підтримка видавничих програм (QuarkXpress, Adobe Photoshop).
Підтримка мережевої інфраструктури.
Підтримка поштового сервера.
Досягнення:
Реалізація виділеного поштового сервера на базі WinRoute.
10/1997-1/2000 ООО «ЛТ-Медиа»
Посада: Менеджер з продажу
Обов'язки: пошук клієнтів, продаж мережевого обладнання Cisco Systems.
E-mail: [
Skype: leonov_alexander
Телефон: [
Сімений стан: одружений, 2 дітей.
Освіта 1991-1997 - НТУУ «КПІ», факультет інформатики та обчислювальної
техніки, кафедра електронних обчислювальних машин систем та мереж.
Тренінги IT staff management, 02/2010 (Інком)
ITIL v3 basics, 06/2010 (Інком)
The IT Project Management 06/2016 (МУК)
Професійнінавички Більш ніж 18 лет досвід в управлінні IT-відділом підприємства
Досвід побудови та розвитку ІТ команди
Планування та розвиток IT інфраструктури підприємства з філіями у
різних містах
Планування ІТ бюджету.
Досвід впровадження стандартів ISO 9001, ITIL.
Мови
Українська, англійська, російська
Досвід роботи
10/2017- … Ашан Рітейл Україна (6000 співробітників)
Посада: Начальник Відділу ІТ підтримки та експлуатації.
Обов’язки:
У підпорядкуванні до 40 чоловік (7 команд)
Підбір та співбесіди співробітників у IT-відділ,
Оцінювання, розвиток, навчання співробітників.
Взаємодія з бізнесом від імені ІТ відділу
Планування розвитку IT-інфраструктури компанії,
Розробка IT стратегії, політик та процедур всередині компанії.
Планування бюджету IT-відділу та магазинів та контроль його виконання
Взаємодія з постачальниками послуг та обладнання
Закупівля обладнання та ліцензій, розробка ТЗ для тендерів
Досягнення:
Запровадив HelpDesk з підтримкою SLA та інвентаризації (GLPI)
Кількість активних запитів на HelpDesk знизилось у 20 разів. З 600 до 30
Результати NPS з мінус 75 відсотків покращились спочатку до мінус 25 відсотків
та далі до плюс 25 відсотків
Спочатку епідемії Ковід-19 налагодив ефективну роботу співробітників відділу
віддалено.
На початку повномасштабного вторгнення оперативно налагодив віддалену
роботу працівників логістики для забезпечення товарами магазинів під час
загрози окупації
Також забезпечив міграцію критичних систем з офісу в Києві на майданчики у
Львові та Польщі
Розробив профілі апаратного та програмного забезпечення для кожної позиції у
компанії.
Як проектний менеджер від ІТ приймав участь у відкритті нових магазинів.
(Впровадив нові ваги та нове ПЗ для керування вагами.)
Вирішена давня проблема з завантаженням цін на ваги у торгівельних залах
магазинів (Скликана робоча група з представників розробника ПЗ та
представників підтримки магазинів. Проблема не вирішувалася декілька років до
цього).
Захищав відділ під час внутрішніх та зовнішніх ІТ аудитів.
Запровадив процедуру впровадження змін, що суттєво покращило комунікацію
між відділами та обізнаність колег про зміни які можуть вплинути на їхню роботу
Приймав участь у розробці BCP та DRP підприємства
Вирішив проблему нестачі ресурсів на застарілих серверах IBM AS400
11/2013- 2016 Playtika Ukraine
Посада: Head of IT in Ukraine
Обов'язки:
Підбір співробітників для IT-відділу, постановка завдань/контроль виконання,
мотивація співробітників, побудова команди.
Взаємодія з іншими відділами (розробка, дизайн і т.д.).
Планування розвитку IT-інфраструктури компанії,
розробка IT-політик та процедур всередині компанії.
Планування бюджету IT-відділу та контроль за його виконанням,
взаємодія з постачальниками послуг та обладнання.
Забезпечення безперебійної роботи процесу розробки програмного
забезпечення.
Облік ліцензій на програмне забезпечення.
Облік обладнання.
Досягнення:
Між IT-відділом і споживачами побудовані продуктивні відносини.
Впровадили HelpDesk та SLA (Jira, SNow).
Впроваджено щоденні/щомісячні перевірки (CheckLists).
Запроваджено процедури прийняття на роботу та звільнення працівників.
Налагоджено процес інвентаризації обладнання.
Налагоджена ефективна взаємодія та командна робота між IT-департаментами
Києва, Вінниці та Дніпра.
Кількість співробітників в IT-відділі зросла в чотири рази.
Загальна кількість підтримуваних користувачів становить близько 500.
Для кожної посади в компанії розроблені профілі апаратного та програмного
забезпечення.
Заьезпечена підтримка засобів безперервної інтеграції (TeamCity).
В одному з офісів компанії була впроваджена цифрова система
відеоспостереження.
9/2004-3/2013 Flextronix Design Ukraine/Aricent Ukraine/Frogdesign Ukraine
Посада: Менеджер IT
Обов'язки:
Розробка робочої документації для IT-відділу.
Підбір співробітників для IT-відділу, постановка завдань / контроль виконання,
мотивація співробітників.
Планування бюджету IT-відділу та контроль за його виконанням.
Взаємодія з постачальниками апаратного та програмного забезпечення.
Досягнення:
Впровадження IT-процедур відповідно до ISO 9001 з використанням практик ITIL.
Аудит ISO 9001.
Впровадження ServiceDesk +SLA.
Посада: Senior system administrator
Обов'язки:
Підтримка користувачів (приблизно до 120 місць).
Підтримка мережевої інфраструктури.
Підтримка Active Directory.
Підтримка корпоративних антивірусів.
Підтримка обладнання для відеоконференцзв'язку (Polycom).
Підтримка АТС+VoIP
Підтримка серверів розробників.
6/2003-9/2004 “Ciklum Ltd.”, Київ, Україна
Посада: Системний адміністратор
Обов'язки:
Підтримка користувачів (близько 40 місць).
Підтримка мережевої інфраструктури (DNS, DHCP, VPN).
Підтримка Active Directory.
Розробка IT-політик (резервне копіювання, додавання/видалення користувачів).
Підтримка корпоративних антивірусів.
Підтримка серверів розробників (RedHat, MySQL, MSSQL Server 2000, Oracle).
Підтримка CVS і MS Sharepoint.
Підтримка поштового сервера.
Підтримка системи обліку робочого часу.
6/2000-6/2003 Видавничий дім «СофтПресс»
Посада: Системний адміністратор.
Обов'язки:
Підтримка користувачів (близько 120 місць).
Підтримка мережевої інфраструктури (DNS, DHCP).
Підтримка Active Directory.
Підтримка корпоративного антивіруса (Symantec).
Підтримка поштового сервера.
Підтримка веб-сайтів.
1/2000-6/2000 Видавничий дім «ДК-Зв'язок»
Посада: Системний адміністратор.
Обов'язки:
Підтримка користувачів (близько 50 місць).
Підтримка видавничих програм (QuarkXpress, Adobe Photoshop).
Підтримка мережевої інфраструктури.
Підтримка поштового сервера.
Досягнення:
Реалізація виділеного поштового сервера на базі WinRoute.
10/1997-1/2000 ООО «ЛТ-Медиа»
Посада: Менеджер з продажу
Обов'язки: пошук клієнтів, продаж мережевого обладнання Cisco Systems.
Схожі кандидати
-
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Київ, Дніпро , ще 4 міста -
Директор підприємства
Львів -
Керівник відділу
Київ, Вінниця , ще 7 міст -
Керівник відділу
Київ -
Супервайзер
Львів -
Начальник відділу з управляння персоналом
50000 грн, Київ, Харків