- Файл
Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/12678586/
Support manager
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Київ, Кременчук
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Support Specialist/Technical Support
E-mail: [
Age: 25
Telegram: @xtcdmt
Профіль
Шукаю вакансію на посаду Support Specialist / Tech Support Specialist з можливістю застосування досвіду в клієнтській підтримці, технічній аналітиці та інтеграції, а також з подальшим професійним зростанням у цій сфері.
Цікафі сфери:
• FinTech
• Crypto
Досвід роботи
ОПЕРАТОР ВІДДІЛУ КОМУНІКАЦІЙ → АДМІНІСТРАТОР ВІДДІЛУ → МЕНЕДЖЕР З РЕПУТАЦІЇ | КОМПАНІя З ПРОДАЖУ ПРОКСІ PROXY-SELLER, PROXYSALE, YOUPROXY | 2017-2024
• Консультував клієнтів з технічних питань підключення проксі та вирішення інцидентів.
• Працював з платформою 1С: виконання замовлень, контроль ланцюжків взаємодії з клієнтами.
• Керував графіками роботи команди, контролював виконання завдань, усував помилки в роботі операторів.
• Займався репутацією компанії в мережі: моніторинг і управління відгуками, робота з системами моніторингу (YouScan), поліпшення позицій компанії в пошуковій видачі.
• Розвивав партнерства з іншими сервісами і розміщував компанію на цільових майданчиках.
• Вів сторінки компанії в соціальних мережах.
SUPPORT SPECIALIST → TECHNICAL SUPPORT ENGINEER (L3)| ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ EVO, ПЛАТІЖНИЙ СЕРВІС ROZETKAPAY | 2020-2024
• Аналізував інциденти в продакшен-середовищі: дослідження логів, метрик та їхніх наслідків.
• Працював над інтеграцією клієнтів і партнерів: супровід, технічне налаштування, дотримання процедур.
• Використовував інструменти Elastic (Kibana), Grafana, GoogleCloud Logs Explorer для аналізу даних.
• Вирішував запити від L1/L2, відтворював сценарії інцидентів і знаходив їхні причини.
• Проводив дослідження конверсії, покращував функціонал.
• Працював над запитами внутрішніх команд, брав участь у супроводі продуктів, ініціював завдання на поліпшення функціоналу
TECHNICAL SUPPORT L3
AVEPAY | 2025
• Надання технічної підтримки B2B-партнерам в індустрії азартних ігор та iGaming
• Допомога клієнтам з інтеграцією API, включаючи платіжні потоки
• Досліджеггя невдалих транзакцій шляхом аналізу логів та виявлення першопричин
• Виконання тестових платежів для перевірки сценаріїв інтеграції
• Створення та підтримка інструкцій з інтеграції API для продавців
• Документування внутрішніх та робочіх процесів у базу знань
• Усунення неполадок з платежами, аналіз логів
• Комунікація з розробниками та продуктовими командами з метою вирішення проблем з оплатою
Ключові навички:
• Клієнтська підтримка: досвід роботи з клієнтами на всіх рівнях (L1, L2, L3), включно з технічною консультацією, розв'язанням інцидентів і супроводом інтеграцій.
• Технічний аналіз: досвід роботи з логами, метриками, SQL-запитами, REST API, меседж-брокерами (RabbitMQ, Kafka).
• Інструменти і технології: Elastic/Open Search (Kibana), Grafana, HelpDesk-системи: Zendesk, Jira Service Management, SQL/Metabase, GoogleCloud Logs Explorer, Swagger, Postman.
• Управління репутацією: досвід роботи з моніторингом відгуків, пошукової видачі, соціальних мереж і партнерських платформ.
• Гнучкість і здатність до навчання: швидко освоюю нові технології та процеси, вмію передавати знання команді.
Особисті якості
• Відповідальність і увага до деталей
• Гнучкість і швидка здатність до навчання
• Уміння працювати в команді та самостійно
• Бажання розвиватися в криптовалютній і блокчейн-індустрії
Додатково
• Досвід у криптосфері: успішне управління депозитами, розуміння основ роботи криптовалютних платформ і бірж.
• Готовність до навчання та освоєння нових технологій у сфері криптоіндустрії та FinTech
• Великий досвiд написання промптiв для ШI
Хобі та інтереси
Крипта
FPV дрони
Мови
• Українська — вільно
• Російська — вільно
• Англійська — Intermediate
! Через надзвичайно високу спам активність та велику кількість спам-пропозицій, можу не відповідати на телефонні дзвінки.Прохання надіслати пропозицію на e-mail, або у Telegram (@xtcdmt) або Viber, де у разі взаємної зацікавленності домовимося про дзвінок у зручний час
Інші резюме цього кандидата
Київ, Кременчук
Мірзоєв Марат Support Specialist/Technical Support E-mail: Age: 25 Telegram: @xtcdmt Профіль Шукаю вакансію на посаду Support Specialist / Tech Support Specialist з можливістю застосування досвіду...
Київ, Кременчук
Мірзоєв Марат FinTech Specialist/Technical Support L3 E-mail: Age: 25 Telegram: @xtcdmt Профіль Шукаю вакансію на посаду FinTech Specialist / Tech Support L3 з можливістю застосування досвіду...
Схожі кандидати
-
Сисадмін, помічник сисадміна, сервіс-інженер, спеціаліст техпідтримки
Київ -
Менеджер онлайн-підтримки
17000 грн, Київ -
Social media manager
Київ -
Спеціаліст технічної підтримки
Київ -
Оператор клієнтської підтримки
Київ -
Інженер технічної підтримки
Київ