• Файл

Вячеслав

Комерційний директор

Вік:
46 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Славов Вячеслав Дмитрович
Моб.тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
МЕТА: Здобування посади комерційного директора, директора з продажу.
ДОСВІД РОБОТИ:
21.10.24 - по сьогодні. Менеджер з розвитку експортного продажу в Балканських країнах . Підприємство з виробництва побутової хімії та парфумерії.

Функціональні обов'язки:
• керування продажами на довіреній території.
• планування, координація та контроль роботи імпортерів;
• пошук нових імпортерів; укладання договорів;
• побудова системи продажів у всіх каналах збуту;
• аналітична робота щодо звітів сегментів ринку; побудова цінових моделей;
• організація та проведення промо-акцій, презентацій;

01.11. 2022 – 01.03. 2023. Директор з розвитку кондитерського виробництва/Група компаній «Лауффер» (Київ, Україна).
Функціональні обов'язки:
Створення та виведення на ринок нових брендів кондитерських виробів.
Результати роботи:
Успішний запуск нової лінійки кондитерських виробів, включаючи печиво, пряники та вафлі.

25.06. 2021 – 01.02. 2022. Директор з продажу «Meest Ukraine».
Зона відповідальності: керівництво Департаментом В2В на території України. У підпорядкуванні – 49 осіб, у прямому підпорядкуванні – 7 осіб.

Результати роботи:
* Аудит торгової команди
* Створення нової мотиваційної програми для торгового відділу
* Реструктуризація системи продажів у регіональних підприємствах
* Проведення командних тренінгів.
* Підключення нових 256 клієнтів.
* Утримання та розвиток існуючих клієнтів.
* Збільшення обсягів продажу: +12% по відношенню до звітного періоду.

Функціональні обов'язки:
* Вивчення ринку конкурентів.
* Формування та контроль виконання планів продажів
* Робота з торговою командою: аналіз ефективності співробітників, навчання, розвиток, мотиваційний коучинг.

2016 – жовтень 2020 Кондитерська фабрика «Деліція». ТМ «Деліція» та «Frendy».
Комерційний директор.
Зона відповідальності: департамент маркетингу, канали збуту: дистрибуція по Україні, ключові клієнти (торгові мережі), департамент ЗЕД, частково – виробництво та відділ технологів. У прямому підпорядкуванні – 10 осіб.
(Результат за час роботи на позиції комерційного директора – збільшення обсягів продажу на 50% порівняно з 2015 роком.)
Функціональні обов'язки:
• Формування планів продажу;
• Робота з торговою командою: аналіз ефективності працівників, навчання, розвиток, мотиваційний коучинг.
• Розширення департаменту роботи з ключовими клієнтами. Контроль за виконанням стратегії продажів у мережах (перехід на прямі контракти, розширення асортименту тощо).
• Дистрибуція. Повна реструктуризація департаменту. Розробка плану заходів щодо розширення ринку збуту: розвиток нових та контроль існуючих каналів дистрибуції. Пошук нових каналів збуту.
• Реструктуризація відділу ЗЕД. Контроль за залученням нових клієнтів.
• Контроль за формуванням асортиментної та цінової політики продукту компанії. Робота над покращенням «портфеля» продукту – розширення асортименту та контроль за ребрендингом упаковки продукту, виходячи з вимог ринку.
• Створення департаменту маркетингу. Контроль за створенням та виконанням стратегії позиціонування та просування брендів «Деліція» та «Frendy».

Липень 2015 – лютий 2016 Кондитерська фабрика "Деліція".
Національний менеджер з ключових клієнтів.

Зона відповідальності: створення департаменту роботи з ключовими клієнтами - міжнародні, національні локальні мережі біля України.
Функціональні обов'язки:
• Укладання контрактів з торговими мережами, формування цінової політики (ціноутворення), розробка стратегії запровадження продукту в мережі, асортиментної матриці, розробка та проведення акцій, робота з дебіторською заборгованістю.
• Перезапуск роботи департаменту ЗЕД. (Створення структури та функціональних обов'язків, пошук нових імпортерів, вивчення ринків та каналів збуту).

Жовтень 2006 р. - червень 2015 року ПуАТ «Лантманнен Акса».
Національний менеджер з ключових клієнтів. ТМ "Старт", "АХА", "Turelli", "Амо", "Кукуравлі"

Функціональні обов'язки:
• побудова системи та управління продажами всіх ключових клієнтів першого та другого ешелону по країні.
• розробка та впровадження фінансової системи бонусів усіх ключових клієнтів і дистриб'юторів.
• нарахування бонусів ключовим клієнтам та дистриб'юторам
• контроль оплати рахунків ключовим клієнтам та дистриб'юторам.
• розподіл грошових потоків клієнтам.
• ціноутворення ключових клієнтів та дистриб'юторів.
• розробка маркетингових програм для ключових клієнтів, проведення заходів у ключових клієнтів.
• управління продажами через дистриб'юторів по Києву та Київській області у всіх сегментах ринку.
• побудова та управління ексклюзивною командою на базі дистриб'ютора
• побудова команди мерчандайзерів
• аналітична робота щодо звітів сегментів ринку; розширення каналів збуту;
• пошук нових клієнтів, розробка стратегій, укладання договорів із ключовими клієнтами та дистриб'юторами.

Квітень 2003 р. – Жовтень 2006 року
ВАТ «Сіріалія Україна» (ТМ «СТАРТ», «АХА»), вона ВАТ Лантманнен Акса з 05.05.05 Регіональний менеджер у південному регіоні. (Одеса та область, Миколаїв та область, Херсон та область, Кіровоград та область, АРК)

Функціональні обов'язки:
• адміністративне управління регіональним представництвом;
• управління продажами на території Південного регіону (мг Одеса, Миколаїв,
• Херсон, Кіровоград, АРК);
• планування, координація та контроль роботи дистриб'юторів;
(1 місце по Україні за обсягами продажу за підсумками 2004 року)
• пошук нових дистриб'юторів; укладання договорів;
• організація роботи торгової групи представництва та фокусних
команд дистрибуторів (визначення цілей та постановка завдань – контроль
виконання), пошук та навчання персоналу;
• побудова системи продажів у всіх сегментах ринку у довірених регіонах
• аналітична робота щодо звітів сегментів ринку; розширення каналів збуту;
• управління бюджетом регіону; розробка маркетингових стратегій;
• керування маркетинг-ресурсом; організація та проведення промо-акцій, презентацій;

Червень 2002 р. – Квітень 2003 р.
Компанія "FERRERO". Супервайзер (м. Одеса)
Функціональні обов'язки:
• взаємодія з командою дистриб'ютора, постановка цілей та завдань, проведення
польових тренінгів; організація та контроль проведення акцій;
• робота з VIP клієнтами; контроль залишків, продаж та формування
замовлень VIP клієнтів;
• Контроль дебіторської заборгованості.

Грудень 1999 р. – Грудень 2001р.
ВАТ "Крафт Фудз Україна". Торговий представник м. Одеса (Центральний, Приморський, Жовтневий райони). ТМ "Корона", "Якобз", "Україна", "Люкс".
Функціональні обов'язки:
• Робота з роздрібною мережею міста та оптовими клієнтами;
• Впровадження та дотримання стандартів компанії;
• Взаємодія із командами торгових агентів дистриб'юторів;
• Організація та проведення рекламних компаній;
• Мерчандайзинг.

Січень 2002 р. - Червень 2002 р.ПП «Сірін». Системи зберігання документів
Керівник відділу продажів, менеджер зі створення дилерської мережі (м. Одеса).
Основні напрямки діяльності фірми:
• системи зберігання документів німецької компанії "Веллер"; продукція від "Шеффер-шоп" (Німеччина);
• офісні системи меблів НАРБУТАС, ЕНРАН-АКРОС, МЕРКС та ін.
Функціональні обов'язки:
• пошук великих корпоративних клієнтів;
• організація збуту;
• підготовка комерційних пропозицій;
• пошук та підбір дилерів по Україні;
• контроль роботи дилерів;
• ведення переговорів;
• укладання договорів;

ОСВІТА:
Вища. Одеська державна консерваторія.
Пройшов понад 50 бізнес-тренінгів, необхідних на кожному етапі кар'єрного зростання: «Бізнесмен-початківець»; «Перші кроки успішного продажу»; "Мистецтво бути супервайзером"; «Управління людьми та мотивація», «Зміцнення командного духу», «Успішні продажі ключовим клієнтам» HR relax, Ефективний дистриб'ютор в умовах карантину тощо.
Англійська - В1 - В2.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
Високий ступінь самомотивації, амбітність, вміння приймати рішення та нести за них відповідальність, орієнтація на досягнення результату, високі лідерські якості та організаторські здібності, вміння досягати поставленої мети, самодисципліна. Вміння працювати з командою.

ДОДАТКОВІ ВІДОМОСТІ:
• Водійські права категорії “В” (cтаж водіння – понад 20 років);
• ПК – кваліфікований користувач.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: