Резюме від 29 квітня 2024 PRO

Наталия

Керівник відділу закупівель, 55 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто проживання:
Ірпінь
Готовий працювати:
Ірпінь, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник загальнобудівельного напрямку

з 10.2021 по 11.2022 (1 рік 1 місяць)
БудГенСервіс, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

•Взаємодії з внутрішніми замовниками з питань закупівельного процесу та термінів виконання робіт;
•Аналіз ринку та пошук постачальників та підрядних організаці;
•Проведення логістичних прорахунків та контроль за поставками;
•Проведення тендерів;
•Проведення переговорів;
•Укладання договорів;
•Планування постачання, поставка матеріалів;
•Контроль цінової політики за категоріями закупілі;
•Контроль за дотриманням договорних домовленностей;
•Контроль поставок, відповідно до рядків зазначених у договорах;
•Робота з первинною бухгалтерією.

Заступник керівника відділу закупівель

з 01.2019 по 10.2021 (2 роки 9 місяців)
Dоmira Group, Ірпінь (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

•Взаємодії з внутрішніми замовниками з питань закупівельного процесу;
•Аналіз ринку постачальників та підрядників;
•Проведення тендерів;
•Проведення переговорів;
•Укладання договорів;
•Планування постачання, поставка матеріалів;
•Контроль цінової політики за категоріями закупілі;
•Контроль за дотриманням договорних домовленностей;
•Контроль поставок, відповідно до рядків зазначених у договорах;
•Забезпечення ефективного використання бюджету проекту, внесення рекомендацій щодо оптимізації, у разі необхідності;
•Робота з первинною бухгалтерією, ведення звітності (річна , місячна, тижнева).

Керівник відділу постачання

з 11.2017 по нині (6 років 6 місяців)
ТОВ "Енергосервіснс компанія "Адамсон", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- Організація роботи підрозділу, взаємодії з усіма структурними підрозділами Компанії;
-Моніторинг ринкової ситуації, аналіз конкурентів;
-Пошук альтернативних постачальників будівельних матеріалів;
-Відвідування спеціалізованих виставок;
-Проведення тендерів на закупівлі;
-Проведення переговорів з постачальниками обговорення комерційних умов роботи, узгодження технічних параметрів продукції і т.д.;
-Контроль взаєморозрахунків і документообігу з постачальниками та укладання договорів;
-Робота в 1С 8:3 ( взаєморозрахунки з контрагентами)
-Робота з оригіналами документів по дебіторській заборгованності.

Фахівець з постачання департаменту ресурсного забезпечення та контролю

з 06.2016 по 09.2017 (1 рік 3 місяці)
ТОВ "Royal House", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

-Моніторинг цін і пошук матеріалу згідно заявок відділів;
-Перевірка оплати рахунків і з'ясування термінів поставок;
-Складання договорів з підрядними організация і постачальниками матеріалів;
-Перевірка актів виконаних робіт підрядними організаціями;
-Контроль за виконанням умов оплати і графіком виконання робіт;
-Робота в корпоративній системі управлінського обліку ERP; 1С;
-Внесення заявок на готівковий і без готівковий розрахунок в систему управлінського обліку ERP; 1С;
-Контроль за веденням експертиз і випробуванням матеріалів;
-Робота з оригіналами документів по дебіторській заборгованності, передача їх до бухгалтерії, формування доручень.

Менеджер по подажам

з 10.2012 по нині (11 років 7 місяців)
СП ТОВ Мікропибор, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Здійснення активних продаж по телефону(холодні дзвінки),
• Технічна консультація клієнта стосовно товару,
• Виконання особистих показників,
• Проведення щоденних та щомісячних звітів,
• Робота на касі,1С7;1С 8,8,
• Націленність на результат.

Зам. директора магазину

з 08.2010 по 02.2012 (1 рік 6 місяців)
ТОВ Карварі, Київ (Торгівля роздрібна Retail (взуття та аксессуари))

• Пошук та підбір персоналу,
• Навчання для персонала (семінари,тренінги,курси),
• робота в 1С 7, 1С 8.8,
• Заказ товара,
• Складання звітів та гафіків,
• Контроль за виконанням поставлених завдань,(ТО, посадових інструкцій, техніки безпеки),
• Поведення інвентаізації тованих залишків,
• Співпраця з контолюючими оганами .

Освіта

Державний Торгово-Комерційний технікум

«Бухгалтерський облік и аудит», Чернівці
Середня спеціальна, з 2000 по 2002 (1 рік 9 місяців)

Денна фома навчання

Додаткова освіта та сертифікати

Дизайн-студія (дизайнер-перукар)

2002р.1.5року.

Знання і навички

MS Office Користувач ПК Умение организовать работу и обучение персонала (семинары, трени

Знання мов

Англійська — початковий

Рекомендації

Ковик Лариса

Ковик Лариса

Директор, ООО "Карвари"

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Досвід роботи
2002 – 2005. Весільний салон, м. Чернівці.Помічник керівниа, реалізація весільних суконь та аксесуарів.
2005 – 2010. Магазин «Геліос», м. Чернівці, реалізація посуду та сувенірів («Вальтерглаз», «Богема», «Петергоф», «Бергоф», «чехія», «Вінер», «Бернер»)


Персональні якості
•Відповідальна, комунікабельна, цілеспрямована, працелюбна.
•Без шкідливих звичок.
•Вміння спілкуватися з VIP персонами


Мови
•Російська - рідна
•Українська - рідна
•Англійська – навчальний перід

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: