• Файл

Діана

Менеджер відділу продажів (англійська, німецька, іспанська)

Розглядає посади:
Менеджер відділу продажів (англійська, німецька, іспанська), Агент клієнтської підтримки
Вік:
24 роки
Місто проживання:
Черкаси
Готовий працювати:
Дистанційно, Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме Сагун Діани Віталіївни

Дата народження: 18.08.2000

Місце проживання: Черкаси, Україна

Освіта: Германські мови та літератури (переклад включно)

Вищий навчальний заклад: Черкаський Державний Технологічний Університет

Період навчання: 2018 – 2022

Іноземні мови: німецька С1, англійська В2, іспанська В2

Освоєні програми / платформи: Бітрікс24, Amo-CRM, IP-телефонія, Microsoft Office (Word, Exel), GDS, Protel, Opera, Expedia, Booking, Amazon, Otto, Kaufland, DPD, DHL

Контактні дані: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи:
05.11.24 – 30.04.25

Ресепшионіст в Sympathie Hotel Fürstenhof, м. Bad Kreuznach, Німеччина

Підготовка щоденної звітності по заїздах, виїздах, скасування та поточних гостей в готелі для керівництва, здійснення управлінських операції на інші відділи , проведення Check In /Check Out, обробка вхідних звернень щодо бронювання номерів по мейлу та телефону, продажі додаткових послуг (ваучери, товари з вітрин), здійснення касових операцій та ведення первинної бухгалтерії (за касу готелю, парковку та напоїв з лобі бару), робота в системі бронювання Protel, виставлення рахунків на компанії для корпоративних клієнтів, контроль за дотриманням умов та порядку для клієнтів з конференц – залів, вносила маркетингові ідеї щодо подальшого розвитку та вдосконалення роботи й сервісу готелю.

03.06.24 – 30.09.24

15.03.24 – 31.05.24

Менеджер з клієнтської підтримки (німецька мова), компанія KrokWood – виробник меблів.

Працювала наплатформах Amazon, Kaufland, Otto, а також з поштою та вхідною телефонією. Допомагала клієнтам у вирішенні питань з приводу доставки, повернення або обміну товару, здійснювала консультацію щодо продукції, співпрацювала з відділами складу та бухгалтерії для повернення коштів клієнтам, котролювала своєчасну доставку товару та зв’язувалась з такими німецькими службами доставки як GLS, DPD задля запиту щодо повторних спроб доставки чи уточнення додаткової інформації. Створювала етикетки за цими службами для відправки, обміну чи забору товару, виставляла рахунки та контролювала вчасну оплату.

Менеджер з регіонального розвитку на Німеччину в компанії «Віконда». Просувала лінійку продукції як дверей, так і вікон виробника, опрацьовувала вхідні запити клієнтів по мейлу та ІР-телефонії, разом з відділом маркетингу створювали рекламні пости для соцмереж німецькою, з технічним відділом створювали розрахунки для кожного клієнта на запити конструкцій, надсилала офери та брала участь у переговорах з клієнтами та керівництвом компанії щодо альренативних рішень та подальших дій з моменту замовлення.

03.09.23. - 02.03.24

Менеджер з бронювання для англомовних гостей «The Kingsley Hotel», м. Корк Ірландія.

Робота з вхідними і вихідними дзвінками, опрацювання звернень по мейлу, здійснювала бронювань кімнат як напряму так і з міжнародними тур-операторами, робила доп-продажі послуг спа та ресторанів, консультація по номерах, сервісу готелю, контроль оплати. Також працювала в таких програмах бронювання як Opera, GDS, TablePath, Account of Booking та Expediа, брала участь в щоденних зустрічах з колегами по заїзду гостей на поточний день, робила щоденні звіти для рецепції по заїздах на наступний день, а також звіти скасування та перенесення дати заїзду. Співпрацювала з event відділом, здійснювала особливо великі бронювання під конференції/весілля за спеціально узгодженими пропозиціями.

01.08.22 – 15.08.23
Менеджер з продажу послуг у сфері рекрутингу для ринку праці Німеччини, компанія-підрядник «General Group».

Робота з вхідними зверненнями поштою та дзвінками, переклад сайту на німецьку, працювала над маркетинговими пропозиціями в просуванні сайту та послуг компанї, знаходила прямих роботодавців з Німеччини для подальшого працевлаштування в них іноземних працівників (лише холодні дзвінки), відправляла договір співпраці клієнтам і потім керівництву, ведення комунікації з компаніями виключно німецькою, узгодження умов співпраці та оплати, співпраця з відділом рекрутингу для підбору кандидатів за очікуваними критеріями.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: