- Файл
Ярослав
CMO (COO, CBDO)
- Вік:
- 35 років
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Дніпро, Київ, Львів, Одеса
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/12731248/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
CMO (COO, CBDO)
Мої вітання! Все своє життя маю невичерпне прагнення та рух до досягнень,
створення цінностей і продуктів, об'єднання і мотивацію людей на звершення.
Відкритий до пропозиції від зарядженої, активної, сучасної команди/компанії,
де мій досвід і енергія реалізуються в повній мірі у спільному метчі до
великих цілей.
Освіта
Менеджмент ЗЕД (бакалавр) вер 2006 - лют 2012
ПНУ (ЖНАЕУ), Житомир
Особисті дані Цифрові технології (магістр) лют 2023 - Нинішній
МАУП, Київ
Ярослав Алексейчук
[
[
Kosmotech — дистриб'ютор комп'ютерних комплектуючих, мобільних
25 жовтня 1989 р. аксесуарів, електротранспорту, смарт-гаджетів, Київ, Вінниця
Виконував подвійний функціонал: CMO та CTO
кат. B, власне авто
Що відбулося в компанії за цей час:
[
1. Розбудував відділ маркетингу з нуля (наразі 16 співробітників)
2. 7 разів побиті рекорди з продажів (2022 - 3р., 2023 - 4 р) за 18 років
[
існування компанії
3. Лідогенерація нових клієнтів (з 0 до 1900 лідів B2B в місяць)
4. Створені з нуля і розвинуті до найбільших серед конкурентів канали
Навички комунікації з ЦА
5. Займався розвитком і залученням зовнішнії інвестицій в маркетинг
компанії (до 120% бюджету + на маркетинг в місяць залучались від
Управління командою
вендорів)
Публічні 6. Створена і реалізована стратегія бренду-роботодавця. (показники eNPS
виступи/презентації 81%+ протягом 3 років)
7. Впізнаваність бренду бізнесу серед ЦА з 21% виросла до 76%
Створення систем 8. Зроблений ребрендинг + бренд-стратегія ВТМ
мотивацій 9. Задля економії довжини резюме залишу всі інші досягнення на
співбесіду;)
Створення систем
бізнес-процесів
Інструменти, з якими працюю: ADS Google + ADS Meta, LinkedIn, Pipedrive,
Переговориний процес SalesDrive, Zoho, Worksection, BidData, 1C, Trello, GSC, GMT, SEO, PR-
marketing, SERM, LookMe, AI, Brand-marketing, Lean, OKR/KPI, SMART, etc.
Аналітика даних
CMO вер 2018 - серп 2021
Креативність ТентСтрой Україна — виробництво промислових тентів та виробів з ПВХ-
тканини, Харків
Brand-marketing 1. Перебудований повністю відділ маркетингу: створена прозора система
мотивації та KPI-показників — якісне виконання задач в дедлайни
Digital-marketing
виросло з 36% до 90%, оптимізувалось навантаження на працівників,
HR-marketing підвищилась залученість в бізнес
2. Побудована з нуля система наскрізної аналітики CRM + 1C + Call-traking
Ефективні комунікації
+ Analytics. Кратно зросла ефективність лідогенерації і утримання
Лідогенерація клієнта.
3. Скорочено >500К грн./міс неефективних маркетингових витрат в
Кризовий менеджмент результаті перебудови самої системи бюджетування і відслідковування
ефективності маркетингових активностей
Розвиток бренду
4. У 2020 р. компанія зіштовхується з наслідками ковіду. Приймав участь у
Впровадження інновацій створенні стратегії антикризового менеджменту. На фоні банкрутства і
падіння конкурентів змогли досягати 80%+ плану продажів. Результат:
Управління проектами зберегли фінансовий баланс, 90% працівників.
5. У 2021 р. з 14% ринку виросли до 37% ставши монополістом по 70%
Наскрізна аналітика напрямках роботи компанії. + побитий рекорд по продажам за 13 років
існування компанії
Маркетингові стратегії
6. Оптимізував роботу та/або вводив нові рекламні кампанії і стратегії
Маркетингові просування в каналах: Ads Google (CPC, КМС, ремаркетинг, Google
дослідження Merchant), SEO, SMM-targeting (CPC, CPA (lead-forms), CPM), Direct Mail,
SMS, Viber, PR та рекламні кампанії у ЗМІ, виставках, форумах, POST та
PR-менеджмент зовнішня реклама, Big Data SMS, marketplases, співробітництво у
форматі cross-promotion та лідерами думок.
Мова CMO + CEO інтернет-магазину — виробник січ 2017 - серп 2018
товарів для розвитку дітей
ООО "Ranok-Creative", Харків
Солов'їна
1. Запропоновано і створено новий напрямок SERM. 98% усіх рекламацій
English вірішувались з позитивним відгуком.
2. Ліквідував за 8 місяців падіння інтернет-продажів з -20%, на зріст +1%. З
російська початку 2018 року інтернет-продаж показує зростання з коеф. 1,5. Без
додаткових коштів у рекламу.
4. Організував участь компанії на виставках: Книжковий Арсенал (Київ), МКФ
Хобі (Львів), Maker Faire (Одеса, Київ, Львів, Харків), взяв участь у розробці
концепту для міжнародної виставки у м. Нюнберг (Німеччина), участь у
футбол, картинг, велоспорт, національних спонсорських проектах
туризм, настільний теніс, 5. Прийняв активну участь у формуванні маркетингової стратегії на 2018-2020
волейбол, психологія, івенти, роки. У результаті було вперше створено та запущено стратегічний
стратегії, психологія, маркетинговий план (станом на 2023 рік напрацювання до сих пір
менеджмент використовувались)
6. Налагоджено процес масового виробництва фото та відеоконтенту для
публічного використання компанією та партнерами (11 000 SKU)
7. Співпраця для створення спільних проектів із компаніями: Art Nation, UDC,
Plus Plus (група 1+1) на впізнаваність бренду та стимулювання попиту
ексклюзивних товарів.
8. Реалізовані національні промоакції у гіпермаркетах по всій Україні "під
ключ"
CMO вер 2015 - квіт 2017
SFERM — інтернет-гіпермаркет фермарських та споживчів товарів, москва
1. Скоротив темпи падіння продажів фермерських товарів у 2,3 раза
2. Збільшив зростання продажів споживчих товарів на 208%
3. Провів 2 успішні релізи та ребрендинги (+16% до продажів та х1,7
лояльність клієнтів)
4. Ввів 25 000 нових SKU товарів + програми їхнього просування
5. Налагодив продуктивну роботу відділу маркетингу при скороченні штату на
30%.
6. Запустив та оптимізував спільно з оновленою командою співробітників
основні напрями у рекламі: SEO, SMM, PPC, Direct Mail, SERM. Ціль -
отримати максимум лідів з оптимальними інвестиціями. Виконано на 96% від
планових показників.
7. Провів і поставив на постійну основу роботу з клієнтами: аналіз причин
відмов, пошук можливостей впливу, запуск інструментів впливу; таргетовані
розсилки, ремаркетинг по подіях.
8. Брав участь у глобальних завданнях компанії: оптимізація бізнес-процесів
(штат, виробництво, товарний асортимент, логістика)
9. Самостійно формував 80% планів, бюджет та реалізацію. Вийшло
спростити комунікацію з акціонерами до формату План – Бюджет –
Реалізація – Звіт. Наслідок: скорочення в х3 рази бюрократичних процесів,
пришвидшення прийняття рішень, відчутне збільшення гнучкості компанії
10. Запустив окремий напрямок Cross-promotion із 18 компаніями із
суміжними цільовими аудиторіями. Результат розмився в загальних
показниках збільшення продажів, так як не встиг реалізувати систему
відслідковування конверсій з цього напрямку.
Звільнився через зміну політичних поглядів власника
CMO черв 2014 - вер 2015
КРЦ "Місто" — розважальний комплекс, Харків
1. В саппорт-функції відділу знаходились: елітний фітнес і спа центр,
готель, караоке, боулінг, пивний ресторан, лаундж бари, літні
майданчики і барні комплекси з басейнами і спортивними зонами, 2
нічних клуби
2. Започаткував розбудову соціальних мереж, як каналів інформування і
залучення гостей
3. Реалізував саме поняття необхідності аналізу ефективності
маркетингових активностей. Як наслідок, вдалося скоротити до 16%
неефективних витрат і збільшити ключові показники на 10%
4. Займався щомісячним випуском корпоративного друкованого і веб-
журналу (тираж 1000 пр, 80 ст.)
5. Перебудував всю систему роботи з підрядниками. Вдалося сформувати
довгострокові контракти зі 25-35% знижками.
6. Проведені комплексні роботи по частковому ребрендингу бізнесів
комплексу, осучаснення візуальних елементів.
7. Організовані під моїм керівництвом масштабні івенти для VIP-аудиторії
міста
Курси
Стратегічний маркетинг серп 2020
LABA: Основи стратегічного маркетингу. Тетяня Лукинюк (директор Google
Ukraine, ex-CMO Red Bull Ukraine)
Бренд-стратегія серп 2022
SKVOT. Створення бренду і стратегії просування. Маша Василенко
B2B-маркетинг квіт 2023
LABA: Наталія Косаревич (ex-Trade Marketing & CatMan Director в Ferrero
Group)
Управління командою в бізнесі лип 2023
LABA: Побудова і менеджмент ефективник команд. Лариса Стірська: CPO
«Мультиплекс», Bodo, «Будинок Іграшок»
Lean Yellow Belt трав 2024
Lean Institute. Методологія постійного підвищення ефективності через
мінімізацію витрат і безперервного покращення процесів
Покажи, а не розкажи. Курс із візуальних груд 2024
маніпуляцій
Shevchuk Academy
... і ще трішки...
Декілька деталей, що допоможуть краще зрозуміти HR і CEO
наскільки ми можемо підійти один одному:
• маю досвід роботи/впровадження ERP, CRM систем аналізу і менеджменту:
Pipedrive, Zoho, Trello, Worksection, Oracle тощо
• моя професійна мета - створити та/або вивести на світовий ринок
компанію/бренд зірку, на яку орієнтуватимуться інші
• мій шлях почався з маркетингу, але за 15 років діяльності я отримав
суттєвий досвід у стратегічному, операційному, кризовому, виконавчому
менеджменті, побудові ефективних, замотивованих команд.
• мені часто доводиться приймати складні рішення, але результат завжди був
того вартий, тому не боюся брати відповідальність, ініціативу у свої руки
• я комфортно почуваюся у переговорах на високих рівнях, вмію захищати
інтереси бізнесу та знаходити win-win
• вірю і доводжу ділом, що справжня команда професіоналів може досягати
навіть того, що спочатку здається неможливим
• мені доводилося як створювати відділи маркетингу з нуля, так і проходити
тернистий шлях "нового керівника" у зібраному відділі
• максимальний маркетинговий бюджет, з яким працював 146 000 у.о. на
місяць
• максимальна кількість колег у підпорядкуванні 28 осіб (без аутсорсу)
• маю досвід створення брендів (концепція, стратегія, упаковка, просування) і
успішне виведення його на ринок України (+ частково за кордон)
• багато працював як консультант та куратор на різноманітних проектах. В
результаті познайомився з 70+ сферами та бізнес-моделями, що
допомагають бути гнучким і адаптивним майже в будь-якому проекті
...і лірика...
Моє найкраще розвантаження - це активний відпочинок: футбол, волейбол,
вело- та мотоспорт, картинг
Моє найкраще перезавантаження - це подорожі
Моє місце сили – це природа, гори
Мій найсильніший мотиватор – був кращим, ніж учора + розуміти, що живу, а
не проживаю життя
Мене надихають — люди, успіхи (мої та інших), можливості, справжні цінності
ну ось, ми вже трохи знайомі :)
Схожі кандидати
-
Директор виробничого підприємства
Дніпро, Вінниця , ще 8 міст -
Операційний директор
Дніпро, Київ , ще 3 міста -
Генеральний директор
Київ -
CEO, COO, виконавчий, операційний директор
Київ -
CEO, CCO, COO, директор
140000 грн, Київ -
Chief Marketing Officer
Київ, Львів