• Файл

Анна

Менеджер з обслуговування клієнтів

Вік:
35 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Борисенко Анна Владимировна

Локація: м. Київ
Рік та місце народження: 1990 р., Черкаська обл.
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Е-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сімейний стан: заміжня, дитина (2020 р.н.)
Профіль: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи:

Квітень 2017- по теперішній час ТОВ “Хенкель Україна”, м. Київ
(декретна відпустка в період 08.2020 - 10.2021)
Customer service/спеціаліст з підтримки клієнтів та дистриб ʼюторів (відділ продажів)
• Взаємодія з клієнтами (локальні та національні мережі) та дистриб ʼюторами по Україні;
• Перевірка та обробка замовлень клієнтів (правильність цін, асортимент);
• Управління поставками згідно домовленостям (погодження графіків поставок, створення
документації у програмі SAP, комунікація з приводу деталей поставки, контроль своєчасності доставки
товару та ін.);
• Відповідальність за аналіз продажу та аналіз рівня сервісу надання послуг;
• Робота зі скаргами клієнтів та документацією (контроль рівня Credit Notes);
• Забезпечення покупців сертифікатами, що підтверджують якість товарів;
• Робота з документообігом: контроль своєчасного повернення видаткових накладних, реєстрація
податкових накладних, тощо;
• Участь в інвентаризаціях;
• Ведення проектів: UCAT (електронний каталог для постачальників та торгових мереж, який
допомагає обмінюватися актуальною інформацією про товари- публікація нового товару, заповнення
картки товару, контроль актуальності інформації на порталі);
• Робота з прайс-листами компанії (контроль: правильності заповнення, відвантаження згідно
програми Discounter, коректність поділу товару відповідно до його прибутковості);

Додатково:
1). Участь у зовнішніх конференціях з клієнтами (Епіцентр, РУШ, Простір, Метро) на тему
"Електронний документообіг". Розробка презентацій, виступи на конференції з метою збільшення
кількості різновидів електронних повідомлень, що підлягають обміну для автоматизації процесу та
переведення клієнта на повне коло-ЕЦП.
2). Участь у міжнародному проекті компанії "Horizon". Проект передбачав уніфікацію системи SAP у
країнах Європи та Азії (4 хвилі Україна, Туреччина, Казахстан, Росія). Участь у фокусі групи зі збору,
узагальнення інформації про особливості роботи SAP у цих країнах; розробка тестових завдань, їх
аналіз та адаптація, процес імплементації та запуску. Створення відеоматеріалу на навчання
співробітників.
Причина розгляду вакансій: зупинка проектів, відсутність подальшого професійного та кар ʼєрного
росту, бажання отримати новий досвід.

Вересень 2016 - Квітень 2017 ТОВ «Лайфсел», м. Київ
Експерт з обслуговування корпоративних абонентів
• Взаємодія з клієнтами (юридичні особи), надання консультацій щодо питань оплати, тарифів,
послуг тощо;
• Робота зі зверненнями клієнтів (зміни тарифних планів, переоформлення сервісів тощо),
координація та контроль виконання заявок клієнтів;
• Ведення переговорів, укладання/переукладання договорів з клієнтами;
• Підключення послуг існуючим клієнтам після їхнього звернення тощо.
Причина звільнення: перевід зі штату на аутсерсинг, зміна умов оплати та соцпакету.

Березень 2013 — червень 2016 ТОВ “Воля”, м. Київ
Січень 2015 – Червень 2016 Фахівець із забезпечення засобами зв'язку, ТОВ «Телесвіт» (ТОВ
“Воля”).
• облік використання засобів зв'язку;
• ведення договірної документації з контрагентами;
• організація та контроль процедури «Узгодження Договорів»;
• оформлення заявок оплат з певним набором контрагентів відповідно до внутрішніх процедур
підприємства та контроль своєчасності оплати;
• проведення переговорів із контрагентами;
• аналіз рахунків від контрагентів;
• оновлення інформації щодо тарифних пакетів.
• Робота з Microsoft Office, 1С.8 Підприємство;
Додатково: участь у внутрішньому проекті компанії "Електронний документообіг" (електронне
узгодження дорогорів, додаткових угод, заявок на оплату). Участь у фокус групі з розробки тестового
завдання, запуск, імплементація проекту, навчання співробітників у філіях країни.
Причина звільнення: декретне місце.

Березень 2013 - Січень 2015 Помічник відділу продажу Дата Центру.
• Робота з Microsoft Office, 1С.8 Підприємство: сканування, реєстрація вхідних/вихідних документів
та розміщення в електронному сховищі;
• Оформлення та контроль заявок оплат з певним набором контрагентів відповідно до внутрішніх
процедур підприємства;
• Організація та контроль процедури «Узгодження Договорів»;
• Документальне оформлення відряджень;
• Розподіл документів по підприємству щодо їх призначення.
• Підготовка листів та ведення офіційного листування з контрагентами;
• Підготовка розпоряджень, наказів;
• Забезпечення документообігу з постійними Замовниками в рамках договірних відносин;
• Прийом телефонних викликів та електронних повідомлень, здійснення їх маршрутизації
відповідно до затверджених алгоритмів (прийом, переадресація, організація conf-call);
• Консультування контрагентів із загальних питань як відвідувачів офісу, так і в телефонному
режимі;
• Робота з запитами від контрагентів та співробітників офісу, яка включає: організація нарад,
зустрічей за допомогою MS Outlook, контроль за резервуванням кімнат переговорів;
• Організація відряджень (замовлення квитків, таксі, бронювання готелів, візи);
• Замовлення таксі згідно з встановленими правилами на підприємстві;
• Прийом заявок на виготовлення візиток, контроль виготовлення;
• Взаємодія з поштовою службою та кур'єрськими службами.

Освіта:
2011–2012 Чорноморський державний університет ім. Петра Могили. Спеціальність: Політологія
Кваліфікація: спеціаліст
2007–2011 Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В.Винниченка. Спеціальність:
Політологія. Кваліфікація: бакалавр.

Знання мов:
Українська — рідна
Англійська — базовий рівень

Знання ПК: Microsoft Office, 1С.8, SAP.

Особисті якості: вміння планувати та організовувати роботу, оперативність, комунікабельність,
відповідальність, легкість у навчанні, старанність, обов'язковість, активна життєва позиція, прагнення
до професійного та особистого зростання.

КОМЕНТАРІ АГЕНЦІЇ:
Ганна проявила себе, як пунктуальна, відповідальна людина, чітка та конструктивна у спілкуванні,
вміє аналізувати інформацію, задає уточнювальні питання, дає повні відповіді, по суті, наводить
приклади з практичного досвіду.
Англійською мовою володіє на базовому розмовному рівні, має обмежений словниковий запас,
оскільки практично не використовує в роботі. Готова активно вивчати та вдосконалювати.

Причини, з яких цікава дана пропозиція щодо роботи:
Відома міжнародна компанія, світові бренди, якісна продукція, стабільність, можливість застосовувати
набуті знання та досвід, отримати нові знання та досвід, мати можливість професійного розвитку,
навчання, гідні умови праці.

Побажання щодо рівня заробітної плати: 35 000 — 37 000 грн net

Рекомендації:
Надія Міняйло
ТОВ «Телесвіт» (ТОВ “Воля”), Керівник відділу адміністрування ІТ, тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Прямий керівник в період січень 2015 - червень 2016
Дата отримання рекомендації: 24.06.23
“Анна відмінно справлялась з поставленими завданнями, була дуже самоорганізована, націлена на
результат, комунікабельна, стресостійка. Анна має гарні вміння працювати з масивами даних. В її
обов'язки входила аналітика та контроль документообігу ІТ департаменту компанії Волі (Воля-Кабель,
Телесвіт, КТМ, Віа Медіа): оформлення заявок і погодження договорів, додаткових угод та
специфікацій, запуск електронного погодження в 1с, аналітика та контроль витрат ІТ департаменту.
Анна була прийнята на декретне місце і причиною звільнення був вихід співробітниці з декрету. Можу
рекомендувати Анну як відповідального і кваліфікованого спеціаліста,”

Інна Тарасюк
ТОВ «Лайфсел», Керівник відділу обслуговування клієнтів [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Прямий керівник в період вересень 2016 квітень 2017
Дата отримання рекомендації: 24.06.23
“Анна працювала на посаді Експерта по обслуговування корпоративних абонентів в компанії Llifecell"
протягом 1 року, при цьому хочу відмітити, що не зважаючи на кількість нового матеріалу та специфіки
роботи мобільного оператора, Анна дуже швидко навчалась та освоїла велику кількість матеріалу за
короткий період часу. Також Анна має хороші аналітичні та комунікаційні здібності, котрі допомагали
швидко та ефективно вирішувати питання з великими корпоративними клієнтами. Я часто могла
довірити Анні виконання певних завдань з критичним дедлайном і я була впевнена, що все буде
зроблено вчасно завдяки її супер відповідальності. Я щиро бажаю Анні успіхів в її кар'єрному рості і
впевнена її майбутній роботодавець буде цілком задоволений якістю виконання завдань.”

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: