• Файл

Виктория

Координатор, асистент гуманітарного проєкту

Вік:
40 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме

ПІБ: Попова Вікторія Володимирівна.
Дата народження: 29 вересня 1984 року.
Адреса, телефон: м. Київ, пров.Балтійський, 3, 347, [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»).
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи:
З 18.02.2023р. – координатор проекту по Сумській області в ГО «Фундація сприяння громадянській активності», яка являється виконавчим партнером МОМ (Міждународна організація з міграції) від ООН (90% часу - робота в полях).
• Здійснення «Оцінок потреб і мобільності» в розрізі громад області, шляхом проведення опитувань (інтерв’ю) з органами місцевого самоврядування та місцевим населенням.
• Проведення «Оцінок умов повернення» в регіоні, в розрізі неселених пунктів області, шляхом взаємодії з органами місцевого самоврядування в кожній окремій локації.
• Проведення «Швидкого моніторингу ситуації в області та потреб» у встановлені терміни (3 дні).
• Проведення «Оцінкок потреб у твердому паливі» в громадах області.
• Моніторинг «Оцінок потреб і мобільності» в інших областях, зокрема в Одеській, Херсонській, Миколаївській (дистанційно).
• Налагодження продуктивної взаємодії з органами влади.
• Координація роботи менеджерів по Сумській області.
• Опрацювання зібраних даних в програмі Kobo Collect.
• Підготовка документації, необхідної для здійснення робочого процесу.
• Ведення звітності.
• Участь у тренінгах, семінарах від МОМ (Міждународна організація з міграції) та ГО «Фундація сприяння громадянській активності» з метою здобуття нових знань та підвищення професійного рівня.
З 04.08.2019р.-10.09.2023р. – рекрутер-фрілансер, працевлаштування громадян України за кордон.
10.10.2014р. - 15.04.2016р. – менеджер з підбору персоналу у ТОВ «Еко Маркет»
• Пошук та підбір персоналу.
• Проведення телефонних та особистих інтерв'ю.
• Ведення бази даних кандидатів.
• Контроль стажування, оформлення, навчання персоналу.
• Розміщення рекламних матеріалів про вакансії компанії.
• Звітність.
13.03.2009р. - 20.08.2014р. – помічник комерційного директора з адміністративних питань у ПрАТ «Фуршет»
• Контроль виконання відповідальними особами доручень комерційного директора.
• Підготовка документації та контроль її узгодження відповідальними особами (розпорядження, СЗ, бізнес-процеси та ін.)
• Ведення ділового листування, вирішення питань, що виникають у робочому процесі.
• Планування та погодження зустрічей/нарад, підготовка/презентація необхідних матеріалів.
• Підготовка звітів, зведень.
• Ведення та просування проектів.
• Контроль розгляду відповідальними особами комерційних пропозицій.
• Збір та консолідація інформації для комерційного директора.
• Підготовка відповідей на запити інших підрозділів компанії, тісна щоденна взаємодія.
• Контроль оплати рахунків.
• Управління персоналом (2 чол.).
• Організація корпоративних заходів.
• Організація процесів, пов'язаних з оцінкою персоналу.
•Закриття вакансій.
01.09.2008р. - 10.03.2009р. – помічник керівника у туристичній фірмі ТОВ «Мандрівник ДМС»
• Проведення співбесід, оформлення працівників.
• Оформлення статутних документів.
• Підготовка ділових листів, договорів.
• Розсилка комерційних пропозицій.
• Організація зустрічей/переговорів.
• Ведення ділового листування.
• Кадрова робота (прийом та звільнення співробітників, ведення трудових книжок, оформлення відряджень, відпусток)
15.04.2008р. - 22.08.2008р. – менеджер з туризму, офіційний представник турецького готелю в Україні.
• Надання інформації про готелі Туреччини туристичним агентам.
• Складання цінових пропозицій по готелям.
• Робота з клієнтами.
25.06.2007р. – 29.04.2008р. – помічник менеджера у туристичній фірмі «Супутник»
• Бронювання та продаж послуг за дорученням менеджера.
• Бронювання, оформлення, організація доставки залізничних квитків.
• Пошук нових клієнтів.
• Оформлення документації.
• Поповнення баз даних.
• Пошук та підготовка необхідної інформації.
05.04.2006р. - 30.05.2007р. - оператор Call Centre у маркетинговій компанії «Nekermann».
Основні обов'язки: надання оперативної інформації клієнтам, складання та ведення клієнтської бази, прийом замовлень та надсилання кореспонденції.
Освіта:
2002р. – 2007р. – Національний університет харчових технологій, механічний факультет, спеціаліст з технології упаковки.
2024р. – вступ до Глухівського національного педагогічного університету ім. О.Довженка на факультет «Психологія»(магістратура).
Курси та тренінги: комп'ютерні курси, курси іноземних мов «Інтерлінгва», курси підвищення кваліфікації.
Володіння комп'ютером: впевнений користувач Microsoft Office, Word, Excel, Kobo, GPT.
Особисті якості: відповідальність, енергійність, наполегливість, комунікабельність, оптимістичність, емпатичність, позитивне ставлення до життя.
Від роботи чекаю: набуття нових знань та навичок, можливість кар'єрного зростання та постійного вдосконалення, заробітної плати, що відповідає моїм знанням та виконаній роботі.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: