Резюме від 23 квітня 2024 PRO

Микола

Керівник проєкту автоматизації, директор з логістики, 100 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник проекту автоматизації

з 08.2022 по 02.2024 (1 рік 6 місяців)
Yuki, Київ (Роздрібна торгівля)

Аналіз існуючих бізнес-процесів для автоматизації
Написання проекту автоматизації
Керування задачами проекту
Розробка форми вигляду мобільного додатку для терміналів збору даних
Підбір команди програмістів і аналітиків
Написання ТЗ для програмістів
Тестування написаних бізнес-процесів
Впровадження їх в бізнес-процеси компанії
Написання інструкцій по новим бізнес-процесам
Розробка системи мотивації для співробітників компанії
Впровадження нових показників по KPI складу
Описання і тестування потрібних звітів для ТОП менеджмента

Керівник департаменту складської логістики

з 04.2021 по 07.2022 (1 рік 3 місяці)
ТОВ " Омнікор ", Київ (Роздрібна торгівля)

- Управління філіями в Одесі та Харкові, згодом у Львові
- Автоматизація процесів складської логістики
- Розробка та досягнення нових цільових показників у роботі департаменту
- Збільшення швидкості обробки товару у департаменті більш ніж удвічі
- Навчання персоналу через систему MLS "колаборатор"
- Тестування та впровадження нових програмних бізнес процесів
- Прорахунок та встановлення ваго-габаритної системи вимірювання посилок
- Проведення тендерів із закупівлі витратних матеріалів
- Бюджетування департаменту та досягнення планових показників
- Працював як ФОП у компанії

Керівник складського господарства

з 05.2020 по 04.2021 (11 місяців)
ТОВ " ЮНІПОСТ ФУЛФІЛМЕНТ", Київ (Транспорт, логістика)

- Запуск сладу з нуля
- Опис всіх бізнес процесів складу
- Написання задач для відділу IT і контроль їх виконання
- Тестування программи по бізнес-процесам і доведення їх роботи до автоматизму
- Ведення журналів ТБ і ПБ
- Налаштування партнерських відносин з кур'єрськими службами(Нова почта, Джастин, Укрпочта) на взаємовигідних умовах
- Розрахунок норм виробітки для співробітниківпо планах виконання на 1 співробітника
- Проведення тендерів на закупівлю витратних матеріалів
- Нарахування заробітної плати співробітникам
- Складаня бюджету для відділу логістики та його контроль за дотриманням
- Участь у всіх інвенвентаризаціях
- Постійний пошук можливостей для автоматизації бізнес-процесів відділу логістики
- Впровадження системи управління 5S на складі

Керівник складського господарства

з 02.2013 по 11.2019 (6 років 9 місяців)
Le Boutique, Київ (Роздрібна торгівля)

- Управління складськими комплексами площею 3886 метрів квадратних, 2786 квадратних метрів в Україні та 1100 квадратних метрів у Польщі; координація роботи складів у тому числі господарсько – адміністративної частини.
- Організація безперебійної роботи складів з прийому, відпуску та зберігання ТМЦ.
- Підбір персоналу підрозділу логістики за оптимально розробленими критеріями, що дозволяє максимально ефективно задіяти вміння та здібності співробітника.
- Бюджетування складських комплексів та контроль за виконанням бюджету.
- Контроль за дотриманням правил виконання ТБ і ПБ, ведення журналів.
- Оптимізація витрат, шляхом запровадження нових стандартів та систем мотивації працівників.
- Регулярне проведення тендерів на закупівлю витратних матеріалів.
- Постійне забезпечення підвищення рівня КРІ
- Активна участь у розробці та реалізації місій, цілей компаній, розробки стандартів роботи та постановка планів на виробництво та їх подальше впровадження, а також стеження за виконанням на всіх етапах.
- організація переміщення дислокації складів.

Керівник Термінального Центру

з 04.2012 по 01.2013 (9 місяців)
DB « SCHENKER », Київ (Транспорт, логістика)

- Організація та контроль, координація роботи складу з прийому, відпуску та зберігання ТМЦ, а також контроль бригади додаткового сервісу (перестікерування, маркування, переупаковка та ін.).
- Підбір персоналу, контроль відвідування, ведення журналів з техніки безпеки та пожежної безпеки.
- Оптимізація складських процесів, АВС аналітика запасів складу.
- Бюджетування та контроль за дотриманням бюджету.
- Управління працівниками складу та операторами (15-25чол).
- Взаємодія з клієнтами, ведення переговорів, участь у тендерах, розрахунки тарифів, контроль за замовленнями та пошук вигідних постачальників.
- Реалізація досвіду набутого під час відряджень до країн ЄС (запровадження системи безпеки складів 5S, зміни структури підрозділу, покращення ведення документообігу).
- ведення клієнтів таких як
OBI,INDITEX,KRIMELTE,DEUTEK,MUK,PRISTA,BISTERFILD та інші
- Щільна взаємодія з транспортним відділом.

Завідуючий складом

з 09.2011 по 03.2012 (6 місяців)
"Бріллє ", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Організація, контроль та координація роботи складу з прийому, зберігання та видачі ТМЦ та їх облік, з урахуванням найбільш раціонального використання складських приміщень;
- Організація зберігання ТМЦ: дотримання умов зберігання, правил оформлення та видачі документів, управління персоналом (комірники, вантажники)
- Інвентаризація складу, зведення результатів, контроль за відображенням даних складського обліку в програмі
- Забезпечення дотримання норм пожежної безпеки, правил зберігання, охорони праці
-Планування перевезень, випуск автотранспорту на маршрут, контроль за завантаженням та оформлення необхідної сертифікації;
- Складання та планування маршруту перевезення, складання планів розподілу продукції, ведення розрахунків завантаженості складів.

Освіта

Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка

Вища педагогіка, Чернігів
Вища, з 2022 по 2024 (2 роки)

Університет економіки та права "Крок"

Правознавство, Київ
Вища, з 2020 по 2022 (2 роки)

ВМУроЛ " Україна "

Правознавець, Чернігів
Незакінчена вища, з 2008 по 2012 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Голден Стаф

2012

Новатор

2012

новатор

2012

MBA-логістика (склад та транспорт)

2014,6 месяцев

Знання і навички

MS Office Управлінські навички Організаторські здібності Логістика 1С:Торгівля і склад Пунктуальність Користувач WMS Управління персоналом

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Базова англійська мова, абсолютно українська та російська, відмінні теоретичні знання основ логістики, досвідчений користувач комп'ютера (MS Office 1С 8.0, 7.7, внутрішньою програмою «Облік»);
Організація складів з 0
перевезення складів
Чітке розуміння та швидка організація складських процесів від початкового до рівня управління складським господарством.
Курси, тренінги, сертифікати:
Проходження курсу та отримання посвідчення з охорони праці № 10/5/11
Проходження курсу та отримання посвідчення з пожежної безпеки № 9/34/11
Проходження курсів з управління складською логістикою, управління запасами
Проходження курсу англійської мови.
Наявність прав категорії В,С.

Особисті якості: відповідальність, аналітичні здібності, комунікабельність, високий рівень культури, самоорганізованість.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: