- Файл
Віталіна
Адміністратор
- Вік:
- 20 років
- Місто проживання:
- Черкаси
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Черкаси
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/12784753/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Телефон: [
Email: [
Місто: Черкаси
Ціль
Зайняти позицію адміністратора, застосовувати організаторські та управлінські навички для
ефективної роботи офісу й забезпечення чіткого функціонування всіх процесів.
Досвід
Адміністративна підтримка та координація
● Вела документообіг (обробка вхідної та вихідної кореспонденції, реєстрація
документів)
● Координувала роботу персоналу, стежила за графіками та дотриманням внутрішніх
правил
● Організовувала закупівлі (добрив, пального, запчастин) і контролювала своєчасні
поставки
● Підтримувала зв’язок із водіями, логістами, агрономами та іншими фахівцями
Управління ресурсами та комунікація
● Займалася фінансовим контролем (рахунки, платежі, звітність за витратами)
● Підтримувала зв’язок із підрядниками, постачальниками та організовувала
відрядження
● Допомагала з плануванням і проведенням зустрічей, працювала із запитами клієнтів
(Додатково виконувала маркетингові завдання: підготовка комерційних
пропозицій, аналіз ринку.)
Освіта
● Східноєвропейський фаховий коледж імені Рауфа Аблязова (2023–2025),
спеціальність «Маркетинг»
● Курси «SMM для бізнесу»
● Курси з інтернет-маркетингу
● Початкові знання з чат-ботів
Ключові навички
● Організованість: умію розподіляти завдання, вести документацію та контролювати
дедлайни
● Робота в команді: легко взаємодію з колегами, допомагаю налагодити ефективну
комунікацію
● Комунікабельність: швидко встановлюю контакт із клієнтами, партнерами та
постачальниками
● Адміністративні здібності: планую закупівлі, веду базову фінансову звітність і
контролюю офісні процеси
● Аналіз та планування: умію систематизувати велику кількість інформації та
пропонувати оптимальні рішення
Інші резюме цього кандидата
Розглядає посади: Офіс-менеджер, помічник керівника, рекрутер, Direct менеджер, Продюсер, ще 3 посади
Черкаси, Дистанційно
ВІТАЛІНА РІЖКО Телефон: Email: Місто: Черкаси Ціль Отримати позицію офіс-менеджера або помічника керівника, де зможу застосувати організаційні та адміністративні навички для забезпечення...
Розглядає посади: Маркетолог, помічник маркетолога, Менеджер з інтернет-маркетингу, SMM-маркетолог, ще 4 посади
Черкаси, Дистанційно
ВІТАЛІНА РІЖКО Телефон: Email: Місто: Черкаси Ціль Зайняти першу професійну позицію у сфері маркетингу та застосувати свій потенціал у формуванні результативних стратегій, щоб одночасно...
Розглядає посади: Бренд-асистент з поглибленою аналітикою, Продакт-менеджер, Менеджер роботи з клієнтами, ще 5 посад
Черкаси, Дистанційно
Сайт пошуку роботи №1 в Україні Резюме від 21 червня 2025 Ріжко Віталіна Бренд-асистент з поглибленою аналітикою та досвідом Amazon-процесів Вид зайнятості: повна, неповна Зарплата: 30 000 грн...
Схожі кандидати
-
Руководитель среднего звена
25000 грн, Харків, Біла Церква , ще 2 міста -
Логіст, адміністратор
Черкаси -
Менеджер з адміністративних питань
Дистанційно -
Адміністратор
20000 грн, Запоріжжя, Дистанційно -
Адміністратор, продавець-консультант в інтернет-магазин
Дистанційно -
Адміністратор
Київ, Дистанційно