Резюме від 29 листопада 2023 PRO

Ігор

Директор, керівник напряму, 60 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто проживання:
Черкаси
Готовий працювати:
Дистанційно, Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Інженер з будівництва

з 05.2019 по 04.2020 (11 місяців)
Dekpol, Warszawa (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Займався розробкою, контролем і організацією виконання проектів, пов'язаних із висотними роботами.

Організація і ведення повного циклу виконання проекту, а саме:

- Переговори і подальша взаємодія із замовником.
- Розробка проектної документації.
- Підбір і найм підрядників.
- Найм і управління безпосередньо персоналом.
- Юридичний супровід проекту.
- Ведення фінансової та звітної документації.
- Організація технічних моментів.
- Контроль над виконанням і здачею.

Співпрацював з такими компаніями як Panattoni, Amazon, MultiProjekt.

Project Manager

з 02.2017 по 04.2019 (2 роки 2 місяці)
Freelance, Earth (IT)

Взаємодія із замовниками 24\7
Підбір і найм персоналу, відібрані найкращі люди яких можна
знайти.
Контроль виконаної роботи на всіх етапах.
Ведення звітної (зокрема й фінансової) документації.
Автоматизація та тестування процесів розробки та впровадження ПЗ.
Основні напрямки діяльності - oscommerce, 1С і
всіляка інтеграція (зокрема з авторськими проектами),
розробка і посиск рішень для виробництва і виведення на ринок
принципово нових продуктів, взаємодія з вітчизняними та зарубіжними партнерами.
зарубіжними партнерами.
Взаємодія з найбільшими IT студіями України, серед них
ArtJoker, Wezom, Апельсин, Sense Production.

Досить великий досвід у проєктах у ніші криптоіндустрії. Займався пошуком персоналу для організації нішевого сегмента.
Є досвід у взаємодії із законодавчими базами Сінгапуру, Англії, Естонії. Займався реєстрацією компаній, отриманням ліцензій для операційної діяльності (зокрема працював із процесінговими компаніями).

Керівник поекту

з 07.2016 по 01.2017 (6 місяців)
ISP, Tel Aviv (Транспорт, логістика)

Стояла задача сформировать команду и организовать регулярное транспортное снабжение между Израилем и прилегающими странами.
Была сформирована команда для выполнения поставленной задачи. Закуплен необходимый транспорт и оборудование. Проведен анализ рынка и территории для получения наибольшей эффективности.
Получены необходимые документы для функционирования компании.
В результате была создана локальная компания, специализирующаяся на доставке средне, и малогабаритных грузов на территории Израиля, и рядом расположенных стран.

Директор

з 08.2015 по 07.2016 (11 місяців)
GERASPORT, Київ (Легка промисловість)

Складання та впровадження стратегії розвитку Компанії. Пошук і ведення роботи з підрядниками, контроль якості виконаної роботи. Набір і навчання персоналу. Організація, ведення і контроль всіх аспектів роботи підприємства. Організація безперебійної роботи інтернет магазину. Контроль проведення offline активностей для посилення позитивного іміджу Компанії. Формування, ведення та контроль всієї необхідної звітної документації. Контроль надходження дебіторської заборгованості.
Робота з представниками Google і Яндекс на предмет надання співробітникам сертифікатів відповідності.
Досягнення:
Вступ у контакт і підписання договорів співпраці з найбільшими IT компаніями України. Вихід і підписання прямих договорів на регулярні спільні активності з найбільшими шопінг клубами, такими як modnakasta, leBoutiqe та інші.
У найкоротші терміни виведення бренду на національний ринок, що дало змогу домогтися значного зростання продажів.
Організація з нуля діяльності нішевого IT підрозділу.

Особисті обов'язки на посаді:
Робота з CMS Joomla, Magento.
Робота та налаштування, контроль показників рекламних кампаній в Google Analitics, Yandex Metrica, AdWords.
Правка, складання та редагування контенту сайту.
Робота з Adobe Photoshop, IntelijIdea, Eclipce, GitHub. Сам я не програміст, але базові знання про PHP, Java у мене є.
Також займався редагуванням і підгонкою HTML тегів, у вільний час.
Організація і проведення фотосесій, підбір моделей, локацій, виконавців.

Консультант

з 04.2014 по 12.2015 (1 рік 8 місяців)
ВОЛЯ, Рівне (Телекомунікації, зв'язок)

Ведення звітної документації, консультування діючих клієнтів компанії, залучення нових клієнтів, укладення нових \ припинення старих договорів з надання послуг.
Вирішення будь-яких питань, що стосуються заміни, налаштування, встановлення обладнання клієнту компанії.
Оформлення сервісних заявок на проведення ремонтних робіт, взаємодія з технічним відділом для якнайшвидшого вирішення проблеми.
Продаж послуг компанії як діючим так і новим клієнтам, просування нових послуг.
Виконання плану продажів та інших планових показників.
Вирішення спірних, конфліктних ситуацій.
Досягнення на займаній посаді - Кращий консультант по Західному регіону за лютий 2015 року.

Вмію працювати в таких програмах:
- 1С Підприємство
- Naumen Service Desk
- MantisHub

Менеджер - супервайзер

з 06.2010 по 12.2013 (3 роки 6 місяців)
Маркет "Обнова", Дубно (Роздрібна торгівля)

Консультації та продаж будівельних товарів покупцям, формування асортименту магазину.
З травня 2012 року також займаюся формуванням асортименту у філіях, замовленням і просуванням певних груп товарів, доставкою товару до філій, веденням звітної документації, бухгалтерії, інкасацією ввірених мені торгових точок.

Освіта

Европейский університет

Програмна інженерія, Рівне
Вища, з 2009 по 2013 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Кременецький лісотехнічний коледж

2004-2009г.г.

Знання і навички

MS Excel MS Word Стресостійкість Управління персоналом Ведення переговорів Ведення CRM Стратегічне планування Управлінські навички Робота з великим обсягом інформації Користувач Internet Уміння аналізувати Розвиток продажу Самостійне прийняття рішень

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Польська — середній
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Порядний, чесний і відповідальний. Організаторські здібності, вміння уникати конфліктних ситуацій як зі споживачами, так і з постачальниками, висока працездатність і повна віддача виконуваній роботі, цілеспрямованість і комунікабельність. Гарантую повну віддачу і націленість на результат.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: