• Файл

Євгенія

Фахівець з логістики

Розглядає посади:
Фахівець з логістики, Customer support representative, Customer care agent, Редактор, Аудитор
Місто:
Миколаїв

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Education
Master Degree ( 2007 - 2012 )
The Ivan Franko National University of Lviv

Faculty: Philology

Work Experience

Front Desk Agent / Front Office Manager (step up)
(06.2019 – 10.2019, 11.2019 –12.2019 GCCL MV “ CLIO” )

- checking guests in
- closing guest accounts and checking guests out

Eugenia
- assisting guests with shop
- filling up crew Seaman’s Books with proper embarkation dates
and vessel’s stamp
- helping Front Office Manager with signing off and on process
for all crew members

Bogdanova
- organizing the ship’s clearance in every port of call by prepar-
ing the necessary paperwork for both passenger and crew
- assisting Hotel Manager with doing inventory for the shop,
reaching shop target and increasing shop revenue

Team lead of technical support department
Receptionist / Purser (10.2020 – 09.2022 Outsourcing IT company)

- Respond to customer inquiries and assist in troubleshooting
and resolving challenges
- Actively update, maintain and monitor all aspects of applica-
W o r k tion
Experience
-Lead, monitor, and supervise a group of employees to achieve
Enthusiastic and customer-focused receptionist goals that contribute to the growth of the organization
with experience in hospitality and guest services. -Delegate tasks to team members
Adept at providing excellent customer service, -Conduct training of team members to maximize their potential
handling reservations, and managing front desk
operations in a fast-paced environment. Purser / Front Office Manager
(08.2022 – 11.2023 MS Aurora, MS Douro Cruiser)
Skilled in multilingual communication, and
problem-solving, and ensuring a seamless (04.2024 - 10.2024 Princess Cruises (Regal, Sky)
guest experience.
-Providing all services of the Guest Services desk; including, but
not limited to: tracing missing luggage, baby-sitting arrange-
Passionate about creating a welcoming atmosphere ments, cash services, safety deposit box service, lost and found
and maintaining high standards of professionalism service, printing and issuing of guest medallions.
on board. -Handling guests' complaints.
-Assisting guests with immigration and customs procedures and
forms
-Sending daily, weekly Reports and Cruise closing documenta-
tion

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Language
English
Mykolaiv, Ukraine
Spanish
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
German

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: