• Файл

Тетяна

Спеціаліст з публічних закупівель, економіст, фінансист

Розглядає посади:
Спеціаліст з публічних закупівель, економіст, фінансист, Адміністратор
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме від 04.03.2025

Жукова Тетяна Миколаївна
Спеціаліст з публічних закупівель,
економіст, фінансист 40 000 – 60 000 грн
Повна зайнятість
Вік: 47 років

Місце проживання : м. Київ

Контактна інформація:
тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Эл. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Додаткова інформація:
Жукова Тетяна Миколаївна

Дата народження: 08.06.1977

Місце проживання: м.Київ

Сімейний стан: вдова

e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Знання мов:
Українська – вільно

Досвід роботи:
З жовтня 2020 року

Відділ освіти Покровської міської ради Донецької області
Посада: Спеціаліст з публічних закупівель

Посадові обов'язки:

- Здійснення проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг через систему Prozorro.
- Підготовка відповідних документів для проведення публічних закупівель, у тому числі –
тендерної документації, внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації (у разі
наявності вимог/скарг закупівлі).
- Складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних
закупівель.
- Аналіз виконання договорів, укладених згідно із Законом про публічні закупівлі.
- Формування річного плану закупівель та додатоків до річного плану закупівель, внесення
змін до них.
- Моніторинг постачальників (підрядників, виконавців) в сфері публічних закупівель та
організація на стадії планування закупівель консультацій з постачальниками.
- Визначення обґрунтованої очікуваної вартісті, здійснення вибору процедури закупівлі.
- Здійснення комунікації зі структурними підрозділами з питань планування потреб.
- Аналіз інформації про потреби на товари, роботи чи послуги.
- Аналіз інформації щодо цін на товари, роботи та послуги.
- Спілкування з постачальником, ведення замовлення, оплати
- Підтримка ділових відносин із замовниками та перевізниками (підрядниками, виконавцями)
- Розширення бази підрядників та підтримка довгострокових відносин із постійними
постачальниками (підрядниками, виконавцями)
- Ведення ділового листування з постачальниками (підрядниками, виконавцями)
- Контроль та обробка первинної документації.
- Транспортна логістика: пошук транспорту необхідного обсягу та вантажопідйомності,
підписання заявки, контроль вантажу в дорозі та на місці розвантаження.
- Контроль оплат транспортним та експедиційним організаціям за надані ними послуги.
- Організація роботи направленої на своєчасне укладання договорів за результатами
проведених процедур закупівель, внесення змін до них (у разі необхідності), звітування про
виконання.
- Оприлюднення інформації та звіту про виконання договору про закупівлю дотримуючись
вимог щодо термінів оприлюднення інформації в електронній системі закупівель передбачених
законодавством.
- Аналіз інформації про хід виконання зобов’язань постачальника (підрядника, виконавця).
- Оприлюднення/розміщення/внесення змін інформації та документів в електронній системі
закупівель, дотримуючись вимог щодо термінів оприлюднення інформації, передбачених
законодавством.
- Моніторинг змін у законодавчому і нормативному забезпеченні функціонування системи
публічних закупівель в Україні.
- Ведення документації згідно з Інструкцією з ведення діловодства.

Червень 2016 – січень 2018
ТОВ «БІ ЕЛ ДЖИ Мікрофінанс»

Посада: Провідний менеджер з надання кредитів

Посадові обов'язки:

- Консультування клієнтів щодо кредитних продуктів.
- Оформлення та обробка кредитних заявок.
- Ведення облікової документації.
- Підготовка звітності та аналітики.
- Контроль за виконанням умов кредитних договорів.
- Розв'язання конфліктних ситуацій.
- Моніторинг ринкових тенденцій та конкурентного середовища.
- Підвищення кваліфікації та участь у навчальних заходах.

Квітень 2003 – липень 2013
ПАТ «Кредитпромбанк»
Посада:
грудень 2010 - липень 2013: Провідний економіст відділу з розвитку бізнесу
вересень 2005 – грудень 2010: Старший економіст
вересень 2003 – вересень 2005: Економіст
квітень 2003 – вересень 2003: Старший касир

Посадові обов'язки:

- Залучення клієнтів на обслуговування.
- Просування та консультація клієнтів по всіх банківських продуктах.
- Здійснення організиції і проведення операцій з кредитування:
 консультація потенційних позичальників:
 перевірка заповнених позичальником документів;
 збір та обробка документів, необхідних для формування кредитної справи;
 надання кридитів;
- Моніторинг так контроль поточних кредитів.
- Робота з проблемною заборгованістю:
 проведення телефонних переговорів з клієнтами з метою урегулювання питань
заборгованості;
 надання консультацій клієнтам з причин виникнення заборгованості та засобів її
погашення;
 ведення бази даних та підготовка звітності по результатах здійсненої роботи.
- Відкриття та ведення рахунків фізичних та юридичних осіб.
- Операційне обслуговування юридичних осіб.
- Залучення депозитів фізичних осіб.
- Відкриття та обслуговування карткових рахунків фізичних осіб.
- Здійснення грошових переказів в національній та іноземних валютах.
- Здійснення операцій, пов’язаних з прийманням та видаванням готівкових грошових коштів
через касу.
- Прийом платежів.
- Видача, внесення готівки (національної та іноземної валюти) за платіжними картками.
- Визначення ознак справжності та платіжності банкнот та ін.
- Оформлення первинної документації.
- Складання касової звітності.

Грудень 2001 - березень 2003
ЗАО Приватбанк
Посада:
Серпень 2002 – березень 2003 : Бухгалтер
Грудень 2001-серпень 2002 : Касир

Посадові обов’язки:
- Операційне обслуговування юридичних осіб.
- Здійснення грошових переказів в національній та іноземних валютах.
- Здійснення операцій, пов’язаних з прийманням та видаванням готівкових грошових коштів
через касу.
- Прийом платежів.
- Видача, внесення готівки (національної та іноземної валюти) за платіжними картками.
- Визначення ознак справжності та платіжності банкнот та ін.
- Оформлення первинної документації.
- Складання касової звітності.

Жовтень 1999 – вересень 2001
Банк «Україна»
Посада : касир

- Здійснення операцій, пов’язаних з прийманням та видаванням готівкових грошових коштів
через касу.
- Прийом платежів.
- Видача, внесення готівки (національної та іноземної валюти) за платіжними картками.
- Визначення ознак справжності та платіжності банкнот та ін.
- Оформлення первинної документації.
- Складання касової звітності.
Освіта:
Донецький інститут підприємництва 2001р.
Спеціальність: «Фінанси та кредит» , кваліфікація спеціаліста «Економіст-фінансист»

Професійні навички:
- Вміння вести ділові переговори та укладати договори з постачальниками.
- Навички проведення ділових перемовин.
- Знання ведення документообігу, архівування документів.
- Впевнений користувач ПК.
- MS Office (Word, Excel).
- Опитний користувач (Internet, MS Outlook, Email, BAT)
- Вміння користуватися оргтехнікою.

Особисті якості: Комунікабельність, пунктуальність, цілеспрямованість, сумлінність у
виконанні поставлених завдань, орієнтація на результат, високий рівень відповідальності,
уважність до деталей, самоорганізація та планування, потенціал та бажання до навчання та
розвитку, швидке вивчення специфіки роботи, уміння працювати з великим обсягом
інформації.

Рекомендації:

Гречко Наталія Віталіївна
Заступник начальника відділу освіти
Покровської міської ради Донецької області

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: