Максим

Менеджер з продажу, проєктів

Розглядає посади: Менеджер з продажу, проєктів, Помічник керівника, менеджер по роботі з клієнтами, Оператор кол-центру
Вид зайнятості: повна, неповна
Вік: 23 роки
Місто проживання: Запоріжжя
Готовий працювати: Дистанційно, Запоріжжя
Розглядає посади:
Менеджер з продажу, проєктів, Помічник керівника, менеджер по роботі з клієнтами, Оператор кол-центру
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
23 роки
Місто проживання:
Запоріжжя
Готовий працювати:
Дистанційно, Запоріжжя

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з продажу

з 11.2025 по 12.2025 (2 місяці)
Бінотел, ТОВ, Дистанційно (Послуги для населення та бізнесу)

Менеджер з продажу першої лінії, спеціалізація — вихідні холодні дзвінки та залучення клієнтів для B2B SaaS-продуктів (IP-телефонія, CRM-система та інші бізнес-інструменти).

Обов’язки та результати:
• Здійснював виключно вихідні холодні дзвінки по ФОП, ТОВ та самозайнятих спеціалістах.
• Працював за скриптом для презентації продукту, пропонував акційний тестовий період інструментів для бізнесу.
• Просто і швидко пояснював ключові функції інструментів.
• Імпровізував у нестандартних розмовах, обробляв заперечення різних типів: «не актуально», «немає часу», «я подумаю», «ми маленький бізнес», та інші.
• Проводив первинну кваліфікацію клієнтів і домовлявся про демонстрацію продукту.
• Вів базові нотатки та повторні дзвінки у Google Sheets, підтримував контакт із клієнтами до моменту передачі.
• Дотримувався KPI за мінімальною тривалістю розмов (3 години “в розмові” на день) та планами передачі клієнтів на наступний етап продажу.
• Регулярно проходив фідбек-сесії щодо комунікації, працював над тоном, технікою подачі та структурою розмови.
• Працював самостійно, щоденно брав участь у коротких планірках та узгодженні задач.

Прокачані навички:
• холодні дзвінки
• техніка продажу й переконання
• робота з запереченнями
• утримання уваги клієнта в перші секунди
• чітка структурована комунікація
• адаптація до різних типів співрозмовників
• впевнений голосовий тон і темп подачі

Спеціаліст із сертифікації легкових автомобілів

з 07.2024 по 11.2024 (5 місяців)
ОТК-Сервіс, Запоріжжя (Автобізнес та автосервіс)

Компанія займається проведенням технічного огляду і сертифікацією іноземних транспортних засобів.

Обов'язки:
• Забезпечував безпечне доставлення автомобілів в ангар для технічного огляду
• Заповнював технічну документацію (переносив номери, здійснював фото- і відеофіксацію згідно зі стандартом, вносив інфо про загальне компонування авто)
• Координував роботу з водіями та інспекторами: направляв автомобілі на перевірку та оформлював результати огляду
• Контролював за дотриманням техніки безпеки
• Брав участь у процедурі сертифікації ГБО (надавав необхідну документацію, виконував вимоги інструкцій)

Із плюсів:
৹ Оформлював усі необхідні документи оперативно для проходження сертифікації;
৹ Опанував процедуру сертифікації ГБО та підготував мануал для новачків у цій сфері.

Адміністратор офісу

з 05.2023 по 06.2024 (1 рік 2 місяці)
ОТК-Сервіс, Запоріжжя (Автобізнес та автосервіс)

Компанія займається проведенням технічного огляду і сертифікацією іноземних транспортних засобів.

Обов'язки:
• Приймав та консультував клієнтів double line (офлайн+онлайн, відповідав на дзвінки й повідомлення у Viber/Telegram)
• Планував запис клієнтів з подальшим нагадуванням
• Працював з CRM (заповнював відвідуваність працівників, оформлював заявки та звіти)
• Отримував та видавав клієнтам сертифікати
• Слідкував за поштовою розсилкою та впроваджував нововведення
• Комунікував з персоналом та допоміжними органами сертифікації при вирішенні питань
• Контролював наявність необхідних матеріалів та забезпечував безперебійну роботу офісу

Досягнення:
৹ Швидко освоїв розширені види послуг (реєстрація ФОП, сертифікація ГБО)
৹ Створив 2 мануали для нових співробітників, що покращило швидкість обслуговування клієнтів
৹ Підтримував високий рівень якості обслуговування клієнтів та точне ведення документації.

Освіта

Національний університет "Запорізька Політехніка"

Транспортний факультет, спеціальність "Галузеве машинобудування", Запоріжжя
Вища, з 2023 по 2025 (2 роки)

Національний університет "Запорізька Політехніка"

Транспортний факультет, спеціальність "Галузеве машинобудування", Запоріжжя
Незакінчена вища, з 2019 по 2023 (4 роки)

Запорізький академічний ліцей "Вибір"

Запоріжжя
Середня, з 2008 по 2019 (11 років)

Знання і навички

  • Адаптовність
  • Гарна дикція
  • Організованість
  • Працьовитість
  • Canva
  • Креативність
  • Комунікабельність
  • Відповідальність

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Українська — вільно

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: