- Файл
Світлана
Адміністративний директор, нач. відділу
- Розглядає посади:
- Адміністративний директор, нач. відділу, Адміністратор офісу
- Вік:
- 50 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/12831259/
Завантажений файл
Файл містить ще 2 сторінки
Версія для швидкого переглядуЦе резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Стефанюк Світлана Василівна
м. Київ, Оболонський р-н,
Телефон [
Е-mail: [
МЕТА
Отримати посаду, що відповідає моєму професійному досвіду та освіті, в прогресивній компанії з високомотивованим та складним середовищем, що надає можливості для розвитку та використання мого потенціалу та управлінських навичок., Отримання задоволення від сумісної праці. Слугування країні і собі, як частки суспільства.
ПРОФІЛЬ
Великий досвід управління ефективним, добре керованим підрозділом, ентузіаст, реформатор, проактивний і мотивований професіонал; вдалий комунікатор, досвідчений у зв'язках з громадськістю; досконале володіння комп'ютером.
РЕЗЮМЕ КВАЛІФІКАЦІЇ
Понад 25 років досвіду в організації, контролі якості виконання та удосконалення виробничих процесів.
Документування процесів з використанням відповідних програм, включаючи стандартні офісні програми MS Word, Excel; написання ТЗ.
Відмінна здатність працювати під тиском, аналітичне мислення, гнучкий і командний гравець.
Сильні якості та навички роботи в команді: ведення переговорів та комунікації; відмінні навички управління відносинами з вищим керівництвом, комунікацій між персоналом та зовнішніми клієнтами.
Вміння коротко і змістовно формулювати і захищати свої ідеї . Вміння працювати в стислі терміни, з декількома завданнями одночасно (багатозадачність), стресостійкість.
Цінність: Здатність побачити основне (точка зборки проблеми), розібрати на блоки, створити оптимальний алгоритм та безконфліктне впровадження для дієвого результату.
ДОСВІД РОБОТИ
Державна установа «Центр інфраструктури та технологій Міністерства внутрішніх справ України», відділ «Коммунікаційний центр «Служба 112» у м. Києві, старший інспектор
01.06.23 по теперішній час
• Кадрова робота
• Розробка алгоритму взаємодії відділу з суміжними підрозділами. Виконання і контроль своєчасності.
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Начальник відділу контролю якості.
01.02.22 - 21.02.2023
• Аналітична робота, аналіз та створення стратегічних рішень
• Розробка та контроль за дотриманням технологічних процесів на підприємстві та по мережі України. Взаємодія між структурами для отримання оптимально швидкого результату (виключення задвоювання процесів);
• Розробка алгоритму взаємодії відділу і контакт центру за зверненнями клієнтів. Оптимізація, автоматизація, діджиталізація бізнес-процесів відділу (написання ТЗ);
• Виявлення причин і внесення пропозицій, які впливають на якість і обробку поштових відправлень. Аудит бізнес-процесів, пошук слабких місць.
• Впровадження нових продуктів на підприємстві. Розробка технологічних карт процесу, адаптація їх на робочих місцях;
• Створення "Групи дефектної пошти". Розробка структури взаємодії між підрозділами ДОПів по Україні. Робота з винятками
30.10.2020 - переведена на посаду начальника цеху обміну та обробки посилкової пошти Дирекції обробки та перевезення пошти "АТ" Укрпошта "Штат 350 осіб + 150 сезон.
• Вторинний підбір, адаптація (написання програм навчання, впровадження бригадирства з визначенням функціональних обов'язків тощо) та управління персоналом, організація роботи цеху, націлена на підвищення продуктивності праці, планування виходу персоналу під навантаження. Робота з персоналом.
• Розробка системних дій оптимізації процесів на робочому місці (система 5С) з мінімізацією трудовитрат, та комфортності працівника на робочому місті.
• Впровадження методології управління за системою «Кайдзен»
• Контроль за дотриманням графіків відвантаження, розміщення вантажу в послідовності завантаження машини, логістика. Аналітична робота.
• Розробка і впровадження проектів оптимізації роботи цеху.
• Адміністративне управління.
• Ведення документації з охорони праці, інструктажі.
01/08/2019 - начальник відділу контролю якості Дирекції обробки та перевезення пошти «АТ Укрпошта».
Лютий - травень 2019 (Консультаційна діяльність, криза менеджер)
• Експертиза щодо функціонування підприємств різних типів
• Пробудова стратегій підприємств інтеграції виробництва і операцій, управління трудовими ресурсами фінансового менеджменту
• Аналіз процесів та аудит діяльності відділу документообігу.
• Побудова процесів відділу, фірми. Написання технічного завдання під існуючі та нові процеси.
• Систематизація програми обліку (ТЗ під програму)
• Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами, криза менеджер.
Листопад 2018 - січень 2019 Консультаційна діяльність. Торговільні мережі
• Проведення аналізу, оптимізація процесів підприємства, документообігу, кадрового обліку.
• Підбір і навчання, контроль, персоналу.
• Написання бізнес-процесів взаємодії в компанії, посадових інструкцій.
• Розробка форм-статистик дляпроведення аналізу і розрахунку рентабельності дій співробітників.
ТОВ ЕНЕРГОЗБУД Операційний директор
Травень 2018 - жовтень 2018
• Відкриття колл-центру з «0» (програма з енергозбереження будтнків)
• Розробка бізнес-процесів, написання посадових інструкцій, документообіг.
• Ведення господарської діяльності підприємства;
• Кадрового облік;
ТОВ СЛУЖБА ЗАМОВНИКА ТНС УКРАЇНИ Заступник директора
06/ 2017р – 03/ 2018р
• Ведення господарської діяльності підприємства, документообіг, облік ТМЦ;
• Бухгалтер по первинці, договірна діяльність, юридичний супровід.
Адміністративний директор торгової мережі
09/2016р. – 05/ 2017р.
• Функції НR,
• Складання бюджету компанії, аналіз та контроль виконання бюджету, розробка фінансових та нефінансових звітів
• організація та управління мережею магазинів у Києві та регіонах,
• відкриття філій у регіонах,
• організація процесу та ведення первинної бухгалтерії, кадрового обліку (60 осіб), договірного обліку,
• розробка та проведення навчання, тренінгів, адміністративна робота.
Травень 2016- серпень 2016 - консультаційна діяльність.
• Аудит підрозділів і процесів на підприємстві,
• Автоматизація ,оцифрування та оптимізація бізнес-процесів
• Впровадження бізнес-процесів, розробка регламентів, положень, інструкцій,
• Розробка фінансових та нефінансових звітів, інтерпретація результатів та ключових фінансових показників
• підбір і навчання персоналу, проведення тренінгів.
ТОВ ГРІН ХАУС Юрист.
Лютий 2016 - травень 2016 р
• Організація відділу документообігу.
• Супровід договорів, кадрових питань
ТОВ АФ ДЕВЕЛОПМЕНТ (Служба замовника, будівництво)
ТОП менеджер, Економіст, начальник відділу збереження та обліку інформації.
листопад 2008 - січень 2016 р
• Організація роботи відділу з "О";
• Організація роботи ефективної взаємодії між суміжними відділами компанії. Розробка графіків виконання, узгодження робіт та контроль за їх додержанням;
• Оптимізація робочих процесів компанії, організація і проведення переговорів, формування планів і стратегій компанії;
• Аналітика та експертна робота, систематизація інформації (ТЗ під програму 1С);
• Взаємодія з державними структурами.
ТОВ ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЦЕНТР “КОНСУЛЬТАНТ”
Економіст господарської діяльності підприємства.
06/11/03 - листопад 2008
• Організація роботи відділу з "О";
• Документообіг підприємств (понад 150);
• Реєстрація, облік, систематизація, зведення за рухом і наявністю документів пакету документів під певне завдання, написання ТЗ під програму 1С,опрацювання з розробником, супровід і обслуговування бази даних;
ТОВ ЛИПОВА ДОЛИНА
Економіст (оптова торгівля). 2002- 11/2003
• Документарний супровід вантажів, логістика;
• Робота з об'ємними базами даних.
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ІТАЛІЙСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО І.М.К.О.
Менеджер зі статистики та обліку. 1998-2002
• Організація та проведення презентацій;
• Складання алгоритму (ТЗ баз обліку) і подальший її супровід;
• Облік оплати за договорами (система прямого продажу, мережевий маркетинг);
• Робота з первинними бухгалтерськими документами, розрахунок і видача ЗП
• Навчання, координація та контроль роботи менеджерів (понад 30 осіб).
СК САН ЛАЙФ (медичне страхування)
Менеджер-економіст із планово-економічного обліку. 1996-1998
• Написання технічного завдання обліку бази даних застрахованих осіб, розрахунок залишку полісів під різні програми страхування;
• Оформлення полісів;
• Укладання договорів із постачальниками послуг;
• Облік руху грошових коштів і залишок за договорами, полісом застрахованої особи
АУДИТОРСЬКА ФІРМА НІКО - 9
Секретар-референт керівника. 1995-1996
-Організація робочого часу керівника, ведення переговорів,), організація роботи офісу.
МП РУХ
Секретар-референт. 1994-1995
• Організація роботи керівника, офісу;
• Координація роботи секретарів, підбір і навчання персоналу.
ОСВІТА
Відкритий міжнародний Університет "Україна" 2007-2010
Факультет права та суспільних відносин.
Кваліфікація: спеціаліст-юрист.
Київський Національний економічний Університет 1995-1997
Програма: Менеджмент проектів і консалтинг.
Спеціальність: Економіка підприємства.
Кваліфікація: Магістр ділового адміністрування.
Магістерська дисертація на тему: "Підвищення конкурентоспроможності підприємства".
Київський Державний інститут культури 1991-1995
Спеціальність: - менеджер-економіст.
ВМІННЯ ТА НАВИЧКИ
Просунутий користувач ПК.
Властиві риси характеру: стресостійкість, чудові управлінські та аналітичні здібності, системне мислення, відповідальність, самодисципліна, здатність швидко реагувати та ухвалювати рішення, комунікабельність, самовладання, висока працездатність, швидко навчаюсь та з інтересом сприймаю нове, уміння організувати роботу команди , знання ділового етикету та хороші манери. В людях ціную порядність і професіоналізм.
.
Мови: грамотна українська, російська.
Інші резюме цього кандидата
Розглядає посади: Начальник відділу, операційний директор, Керівник відділення, Бухгалтер
Київ
РЕЗЮМЕ Стефанюк Світлана Василівна м. Київ, Оболонський р-н, Телефон , Е-mail: МЕТА Отримати посаду, що відповідає моєму професійному досвіду та освіті, в прогресивній компанії з високомотивованим...
- Візитка
Київ
Повна зайнятість
Отримати посаду, що відповідає моєму професійному досвіду та освіті, в прогресивній компанії з високомотивованим та складним середовищем. ПРОФІЛЬ Великий досвід управління ефективним, добре керованим...
Схожі кандидати
-
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Київ, Дніпро , ще 4 міста -
Керівник відділу
Київ, Вінниця , ще 7 міст -
Керівник відділу
Київ -
Керівник відділу
Київ -
Начальник відділу з управляння персоналом
50000 грн, Київ, Харків -
Директор департамента
100000 грн, Київ, Івано-Франківськ , ще 3 міста