• Файл

Марина

Головний бухгалтер

Розглядає посади:
Головний бухгалтер, Фінансовий директор
Вік:
44 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Качур Марина Володимирівна

Дата народження: 7 грудня 1980 р.
Громадянство: Україна
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. почта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сімейний стан:
двоє дітей
Бажаний графік роботи: повний робочий день/віддалено/гібридний графік роботи,
на правому березі Києва

Мета
Пошук посади головного бухгалтера

Досвід роботи

09.2024 — 01.2025
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ ФОРС" (Вид діяльності: надання послуг перекладу документації та послуг трансферу)
Посада: головний бухгалтер

— Ведення та контроль всіх ділянок бухгалтерського та управлінського обліку в повному обсязі;
— Підготовка управлінських консолідованих фінансових звітів за результатами діяльності компанії в цілому. Підготовка аналітичних матеріалів для керівництва компанії;
— Формування та здача всієї бухгалтерської, податкової та статистичної звітності;
— Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
— Реєстрація/формування податкових накладних, облік вхідних і вихідних ПН, розрахунків коригувань, складання та подання звітності з обліку ПДВ;
— Облік основних засобів, МНМА, НМА;
— Нарахування та виплата заробітної плати в повному обсязі (70 осіб);
— Взаємодія за посадою з менеджерами по роботі з клієнтами та продажам;
— Активна участь в бізнес-процесах компанії;
— Ведення обліку ТОВ на загальній системі оподаткування, ТОВ на єдиному податку, фізичних осіб-підприємців в повному обсязі (5 осіб), підготовка первинних матеріалів для звітності іноземних компаній (2 юридичні особи)

04.2022 — 08.2024
«Карітас – Спес Україна» https://caritas-spes.org/ua Міжнародний благодійний фонд – Національний офіс
(Вид діяльності: проектна діяльність по напрямкам відбудови України та фінансової допомоги фізичним особам)
Посада: головний бухгалтер

— Штат бухгалтерії - 10 осіб в підпорядкуванні;
— Ведення трьох проектів одночасно;
— Консультування бухгалтерів мережі організації;
— Проходження внутрішніх аудитів - проектних та річної фінансової звітності;
— Участь в професійній оцінці кандидатів на посаду бухгалтерів;
— Відповідала за реалізацію фінансових питань, керувала щоденними фінансовими операціями: бухгалтерським обліком, фінансовим менеджментом, моніторингом бюджету програми та забезпечувала відповідність фінансового обліку політикам і процедурам Caritas SPES, правилам та положенням донорів/партнерів та вимогам законодавства;
— Взаємодія за посадою з усіма структурними підрозділами організації;
— Контроль всіх ділянок бухгалтерського обліку;
— Контроль всієї бухгалтерської, податкової та статистичної звітності;
— Контроль кредиторської заборгованості;
— Контроль реєстрації/формування податкових накладних, облік вхідних і вихідних ПН, розрахунків коригувань, складання та подання звітності з обліку ПДВ;
— Контроль обліку основних засобів, МНМА, НМА;
— Контроль нарахування та виплати заробітної плати (80 осіб);
— Підготовка управлінських фінансових звітів для керівництва та донорів по проектам;
— Організація підготовки та сканування підтверджуючих первинних документів по звітам по проектам;
— Доопрацювання в команді програмістів системи BAS звітності для отримання щоденної актуальної інформації менеджерами проектів про стан надходжень та витрат по проектам;
— Активна участь в процесах організації - побудові, імплементації бізнес-процесів організації

10.2019 — 08.2022
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ ФОРС" (Вид діяльності: надання послуг перекладу документації та послуг трансферу)
Посада: головний бухгалтер

— Ведення та контроль всіх ділянок бухгалтерського обліку в повному обсязі;
— Підготовка консолідованих фінансових звітів результатів діяльності компанії в цілому, складання PnL та Сash flow. Підготовка аналітичних матеріалів для керівництва компанії. Організація та складання Бізнес плану на рік, квартальних та щомісячних бюджетів, контроль виконання бюджетів компанії;
— Формування та здача всієї бухгалтерської, податкової та статистичної звітності;
— Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
— Реєстрація/формування податкових накладних, облік вхідних і вихідних ПН, розрахунків коригувань, складання та подання звітності з обліку ПДВ;
— Облік основних засобів, МНМА, НМА;
— Нарахування та виплата заробітної плати в повному обсязі (50 осіб);
— Розробка облікової політики в бухгалтерському, податковому та управлінському обліку;
— Активна участь в бізнес-процесах компанії;
— Ведення обліку фізичних осіб-підприємців в повному обсязі
(3 особи).

11.2018 — 09.2019
ТОВ "Джерсі Айті" (Вид діяльності: консультаційні послуги в області комп'ютерних технологій)
Посада: головний бухгалтер (єдиний бухгалтер)

— Розробка облікової політики в бухгалтерському та податковому обліку, організація документообігу;
— Ведення всіх ділянок бухгалтерського обліку в повному обсязі, управлінський облік;
— Нарахування та виплата заробітної плати в повному обсязі;
— Ведення кадрового обліку;
— Облік основних засобів, МНМА, НМА;
— Реєстрація/формування податкових накладних, облік вхідних і вихідних ПН, розрахунків коригувань (Додаток 2), складання та подання звітності з обліку ПДВ;
— Формування та здача всієї бухгалтерської та податкової звітності;
— Розробка пропозицій щодо адаптації налаштувань програми 1С УТП 8.2;
— Ведення обліку фізичних осіб-підприємців в повному обсязі;
— Ведення обліку неприбуткових підприємств в повному обсязі.

07.2014 — 10.2018
Концерн радіомовлення, радіозв’язку та телебачення (Вид діяльності: діяльність у сфері безпроводового електрозв’язку)
Посада: заступник головного бухгалтера

— Розрахунок заробітної плати в повному обсязі (штат – 110 осіб);
— Розрахунок листків непрацездатності, відпускних, відряджень, компенсацій при звільненні;
— Контроль нарахування та виплати заробітної плати співробітникам підприємства у 24 філіях;
— Контроль відображення всіх господарських операцій на рахунках бухгалтерського обліку, ведення бухгалтерського обліку доходів та витрат, валютних операцій. Облік розрахунків з дебіторами та кредиторами, резерву відпусток та сумнівних боргів;
— Підготовка та здача бухгалтерської та податкової звітності;
— Узагальнення інформації по проблемним питанням філій та співпраця з програмістами 1С стосовно адаптації та налаштувань параметрів бухгалтерського та податкового обліку відповідно до чинного законодавства;
— Надання методичної допомоги працівникам філій з питань бухгалтерського обліку;
— Ведення обліку неприбуткових підприємств в повному обсязі;
— Участь у проведенні документальних та комплексних перевірок контролюючими органами (ДФС, Держаудитслужби, ФСС, СБУ).
— В підпорядкуванні 5 бухгалтерів дирекції та 24 бухгалтера філій.

12.2009 — 07.2014 р.
ПП «Котломонтажналадка-Інвест» (Вид діяльності: котли, котельне обладнання, теплопостачання, системи опалення)
Посада: бухгалтер

— Виписка рахунків-фактур, видаткових накладних, податкових накладних, облік і контроль операцій з ПДВ;
— Складання первинних банківських документів та внесення в базу 1С;
— Розрахунок заробітної плати в повному обсязі (штат – 30 чоловік);
— Ведення касових операцій, розрахунків з підзвітними особами;
— Облік розрахунків з контрагентами, розрахунків з постачальниками та покупцями, звірки;
— Облік товарно-матеріальних цінностей, інвентаризації;
— Підготовка та здача бухгалтерської та податкової звітності;
— Ведення обліку ФОП в повному обсязі.

07.2007 — 12.2009 р.
ФОП Остроушко О.В. (Вид діяльності: надання бухгалтерських послуг)
Посада: бухгалтер-касир

— Виписка рахунків-фактур, видаткових накладних;
— Складання первинних банківських документів та внесення в базу 1С;
— Ведення касових операцій, розрахунків з підзвітними особами;
— Облік розрахунків з контрагентами, розрахунки з постачальниками та покупцями, звірки;
— Підготовка бухгалтерської та податкової звітності.

Освіта
2008 р.

Приватний ВНЗ «Херсонський економічно-правовий інститут»
Спеціальність «Облік і аудит»

Додаткова освіта
2017 р. Курси за програмою бухгалтер-практик Certified Accounting Practitioner International Financial Reporting Standards
2022 р. Курси по Системам керування інформаційною безпекою Training Course Information Security Management Systems Manager and Internal Auditor (ISO 27001:2013 and ISO 19011:2018)
Професійні навички та знання
• Контроль змін чинного законодавства та своєчасне відображення їх в системі бухгалтерського обліку
• Досвідчений користувач ПК: 1С 7.7; 8.3: Управління виробничим підприємством для України, BAS Бухгалтерія КОРП, M.E. Doc, Соната, Клієнт-Банк, Ліга-Закон, MS Office (Word, Excel, PowerPoint)

Знання іноземних мов
• сучасна українська;
• російська;
• англійська – А 2
Інше
• Комунікабельність, активна життєва позиція
• Чесність, порядність
• Прагнення до розвитку та професійного росту

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: