Резюме від 11 березня 2024 PRO

Володимир

Начальник транспортного відділу

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
53 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Технічний директор, головний інженер

з 10.2018 по нині (5 років 7 місяців)
Укр-трейд-бізнес ТОВ, Київ (Нерухомість)

Досягнення за період роботи - безперебійна робота офісного центру 2600кв.м. та виробничої бази 600кв.м. при форс-мажорних обставинах.
Підтримання роботи та життезабезпечення офісного центру 2600кв.м. та філіалу 600кв.м. керівництво роботою персоналу 5 чол, робота с аутсорсенговими компаниями, підтримка роботи обладнання (вентиляція, кондиціонери, опалення, водопостачання,водовідведення, електропостачання та електрообладнання, автомобілі 4 шт., робота з СТО, страховими, будівельні роботи. Робота на виробничій базі з орендараями, допомога у запуску бізнес-проектів: склад, СТО та виробничі площі.

Директор департаменту забезпечення

з 09.2015 по 10.2018 (3 роки 1 місяць)
Ukraine International Chamber of Commerce, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Досягнення - створено робочу команду 10 чол, зменьшенно затрати на забезпечення офісного центру (1100кв.м.) на 20% за рахунок аутсорсінгу.
Обов"язки:
Контроль за роботою та станом автотранспорту 15 авто, контроль та обробка дорожніх листів, залишок та витрата палива, розрахунок норм витрати, проходження мед.оглядів водіями, складання графіків відпусток та чергувань, розрахунок переробки робочої години, інструктажі з техніки безпеки та правил дорожнього руху, підбір персоналу), ремонт та робота з підрядниками, господарське забезпечення, охорона праці.
Робота з базами данних, робота з договорами та виконання їх умов, списання ТМЦ, розрахунки використання енергоносіїв, регламентні роботи на обладнанні, дрібний ремонт своїми силами.

Начальник транспортного відділу

з 07.2012 по 06.2014 (1 рік 11 місяців)
БРТ Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обов"язкиї:
-Створення автотранспортного підрозділу банку:
- управління персоналом у головному офісі та відділеннях 137 чол., 150 автомобілів
-розроблено положення та посадові інструкції,
-запроваджено диспетчеризацію службового та орендованого автотранспорту,
-матеріально-технічне та господарське забезпечення автопарку, оформлення дозволів, централізовані закупівлі автопарку, контроль виконання договорів;
-забезпечення ПММ автопарку, дизель-генераторів;
-робота зі СТО та страховими компаніями, автодилерами;
-Ведення страхових подій;
-купівля, реєстрація, взаємодія з гос.органами;
-формування бюджету;
-планування, контроль виконання філіями бюджетів;
-стандартизація та регламентація розрахунків витрат з транспорту та інших статей витрат (паливо, ПММ, запчастини, експлуатаційні витрати);
-розробка проекту бюджету, аналіз та контроль виконання;
-підготовка бухгалтерської звітності за формами (списання Ос та МШП, рух ПММ, запчастин, пробіг, АКБ, гума, генератори у філіях, стоянки) звіти про витрати, підтвердження заявок на ремонт, купівлю товарів/послуг;
-Контроль за системою обліку витрат на транспорті;
-Обчислення економічної доцільності запровадження терміну окупності проектів департаменту;
-Розрахунок переробки робочої години співробітниками,
-планування, контроль виконання філіями бюджетних показників витрат за статтями видатків;
-стандартизація та регламентація розрахунків витрат з транспорту та інших статей витрат (паливо, ПММ, запчастини, експлуатаційні витрати);
-підготовка бухгалтерської звітності за формами (списання Ос та МШП, рух ПММ, запчастин, пробіг, АКБ, гума, генератори у філіях, стоянки) звіти про витрати, підтвердження заявок на ремонт, купівлю товарів/послуг;
-Контроль за системою обліку витрат на транспорті;
-Обчислення економічної доцільності запровадження терміну окупності проектів департаменту;
-Розрахунок переробки робочої години
Досягнення: створення автотранспортного підрозділу у структурі Банку, розроблено положення та посадові інструкції, запроваджено картки обліку витрат на кожний автомобіль, запроваджено диспетчеризацію службового та орендованого автотранспорту.

Начальник транспортного відділу

з 06.2009 по 11.2011 (2 роки 5 місяців)
UniCredit Bank- Укрсоцбанк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки:
керівництво автопарком банку 450 автомобілів у головному офісі та регіональних підрозділах;
централізація та управління політикою закупівлі для автопарку банку, контроль виконання постачальниками зобов'язань за договорами, розробка, підготовка та контроль виконання наказів, інструкцій, розпоряджень з логістики банку;
централізація забезпечення ПММ автопарку, генераторів, котелень банку
матеріально-технічне та господарське забезпечення автопарку, оформлення дозвільної документації на інкасаторські автомобілі;
ведення карток затрат на автомобілі (паливо, ТО, ремонти, гума, акумулятори, страхові випадки), контроль виконання ТО та ремонтів, сезонна заміна гуми
складання бюджету (ПК Hyperion) за направленням логістики (транспортного забезпечення) банку, контроль його використання, візування заявок на платежі (ПК SAP);
списання ПММ та рознесення витрат за бухгалтерськими рахунками, розрахунки платежів (ПК RInvest);
підготовка звітів з логістики та забезпечення банку;
підготовка технічних завдань для тендерного комітету та закупівля основних засобів\послуг за напрямом забезпечення (транспорт, інкасація, забезпечення);
участь у впровадженні програмного комплексу SAP (Головний офіс та філії);
контроль оплат з операційної діяльності, візування та узгодження всіх витрат на автотранспорт (власник бюджету за напрямом логістика), організація процесів моніторингу, з метою економії коштів компанії на утримання автотранспорту (ПК RInvest. SAP);
керівництво комісією з об'єднання автопарків ПАТ «Укрсоцбанк» та UniCreditBank Україна
розробка, впровадження та виконання програми використання службового транспорту працівниками банку;
запровадження послуги таксі для працівників та контроль використання за системою банку;
виведення автотранспорту з експлуатації, підготовка його до продажу, продаж автомобілів;
Досягнення:
централізовано автопарк банку на 7 філій, централізовано закупівлю ПММ за системою банку (економія за 2010р. 40% бюджету ПММ), введено централізований контроль з ремонтів та закупівель для автопарку (економія за 2010 р. 35% бюджету), було перереєстровано автопарк банку з АКБ на ПАТ, впровадження послуги GPS на транспорті, 2011р. розроблено та впроваджено програму заміни зношених службових автомобілів заставними (економія 50% бюджету на купівлю нових та зменшення кількості заставного майна банку), 2010-2011р. продано 95шт. службових автомобілів виведених з експлуатації, знижено аварійність автопарком на 45%.

Освіта

НАУ

Логистика, Київ
Вища, з 2015 по 2015 (3 місяці)

МАУП

Финансовый менеджмент, экономика предприятия, Киев
Вища, з 1999 по 2001 (2 роки 6 місяців)

ВВАТУ

Обслуживание самолета, инженер-механник, лейтенант, Киев
Вища, з 1988 по 1991 (3 роки 2 місяці)

Додаткова освіта та сертифікати

Новый Налоговый кодекс

2011

Практика финансового контроллинга на предприятии

2010

тренинг по программам: 1С-Бухгалтерия, Логика, Мерседес EPCnet, WIS/ASRAnet, Крайслер DealerConnect

2008

Лондонская Коммерческая Криминальная Служба, семинар Финансовая и коммерческая безопасность

2005

Международная торговая палата, семинар Условия Инкотермс

2001

АК "Киевэнерго" Учебный центр, Курсы повышения квалификации по правилам техники безопасности на производстве

2010

Global Job Model UniCredit Group, присвоена квалификация Senior Professional

2011

3-я Ежегодная Банковская конференция

2013

Обучение ПК SAP, UniCreditBank

2011

Знання і навички

Пользователь ПК САПР 1С:Бухгалтерия Знание офисных программ Hyperion ARM Управление автопарком

Знання мов

Англійська — початковий

Додаткова інформація

досвід аналізу витрат та мінімізації в процесі експлуатації автотранспорту, аналітик з транспорту та фінансів;
досвід застосування на великому підприємстві програми SAP;
досвід створення транспортного підрозділу для підприємства;
оптимізація та мінімізація витрат на автотранспорт, логістику;
підготовка бюджетів інвестицій та витрат на автотранспорт, логістику, інкасацію, контроль їх виконання;
досвід керування великим автопарком понад 450 од.;
виведення транспорту в аутсорсинг
знання бухгалтерської звітності, бюджетування, управлінського звіту, робота з великими масивами даних
- 2008р.р. представник Кіпрської авіаційної компанії в Україні;
-Посвідчення водія „ВС”;
2008 р. грамота мера м. Києва, 2016 р. грамота Державної регуляторної служби України, 2023 відзнака "За сприяння обороні Києва".

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: