• Файл

Эдгар

Оператор call-центра

Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Страутіньш Едгар Русланович

Дата народження: 31 липня 1991 року
Місце проживання    - Дніпро. пр-т Слобожанський, 65\10
Контактні дані – [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта – закінчив Кручинінську академію бізнесу та права. Де згодом отримав свою першу роботу викладачем короткострокових курсів з ремонту та обслуговування персональних комп'ютерів.

Працював:

Компанія «Київстар» – Посада:    Експерт телефонної підтримки абонентів (Call-центр)
Провайдер UCS – посада: Системний адміністратор – сервісний інженер
Провайдер Фрегат – Посада: Експерт з технічної підтримки кліентів (Call-центр).

Навички:
Адміністрування Windows XP/7/10.    Діагностика, налагодження, ремонт комп'ютерної техніки. Встановлення та налаштування програмного забезпечення. Установка, налаштування та підтримка локальних мереж. Технічна підтримка клієнтів у віддаленому та телефонному режимах.

Знання мов - Україньска, Російска, - досконало. Англійська - Технічна - термінологія.

Особисті якості:

Пунктуальність, комунікабельність, грамотна мова, здатність швидко навчатися, відповідальність, стресостійкість.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: