- Файл
Алла
Адміністратор офісу
- Вік:
- 35 років
- Місто:
- Дніпро
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/12952753/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Рік народження : 19.09.1989 .
Місце проживання: м. Дніпро
Мобільний телефон [
Мета: Можливість організовувати ефективну роботу офісу, координувати діяльність персоналу
та підтримувати порядок у документації та бізнес-процесах. Орієнтована на підвищення
продуктивності та створення комфортних умов для роботи команди.
Освіта:
2006-2011 – ДНУ ім. Олеся Гончара
o Спеціальність: Соціальна робота
2011-2012 – ДНУ ім. Олеся Гончара
o Спеціальність: Державна служба.
Досвід роботи:
09.10.2012 –08.04.2013 - Пенсійний фонд України
o Посада: головний спеціаліст відділу надходження платежів
03.10.2013 –05.02.2021 - Дніпровська обласна державна адміністрація
o Посада: головний спеціаліст відділу з питань праці та трудових відносин
управління трудових відносин, зайнятості населення та умов праці
(з 03.10.2013 по 01.04.2020)
o Посада: головний спеціаліст відділу політики у сфері соціальних послуг управління
інтегрованих соціальних послуг
(з 01.04.2020 по 05.02.2021)
16.02.2021 –03.09.2023 - Центральне управління соціального захисту населення
Дніпровської міської ради
Посада: головний спеціаліст відділу прийому громадян з питань надання усіх
видів соціальної допомоги та компенсації
03.09.2023 – по теперішній час - Центральне управління соціального захисту населення
Дніпровської міської ради
Посада: головний спеціаліст загального відділу
Знання та навички:
Професійне володіння ПК, досвід роботи з операційними системами Microsoft Windows
(XP – 11).
Глибокі знання пакету MS Office (Excel, Word, PowerPoint) для аналізу даних, створення
звітів та презентацій.
Навички роботи з CRM-системами, електронною поштою та інформаційними системами
для управління закладом.
Аналітичні навички:
Обробка, аналіз та систематизація даних.
Створення детальних звітів та прогнозування показників діяльності.
Комунікаційні навички:
Досвід роботи в команді, взаємодія з клієнтами.
Вміння ефективно організовувати робочі процеси та розв'язувати конфліктні ситуації.
Здатність швидко адаптуватися до змін та працювати в умовах багатозадачності.
Сертифікати, курси, тренінги:
Професійний курс «Фахівець у галузі надання адміністративних послуг» (2020-2021)
Тренінг «Основи працевлаштування та розвиток soft skills (2020-2021)
Особисті якості:
Уважність
Відповідальність
Енергійність
Якісне виконання поставлених завдань
Аккуратність
Бажання вчитися та підвищувати кваліфікацію
Інші резюме цього кандидата
23 000 грн
Дніпро
Повна зайнятість
- Головний спеціаліст (секретар), Центральне управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради, 4 роки 6 місяців
Схожі кандидати
-
Assistant director
Дніпро -
Офіс-менеджер
15000 грн, Дніпро -
Адміністратор рецепції
Дніпро -
Помічник керівника, бухгалтера, управляючий
40000 грн, Дніпро, Одеса -
Помічник керівника
Дніпро -
Асистент керівника
Дніпро