• Файл

Алла

Адміністратор офісу

Вік:
35 років
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ЖОРНЯК АЛЛА ОЛЕКСАНДРІВНА

Рік народження : 19.09.1989 .

Місце проживання: м. Дніпро

Мобільний телефон [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета: Можливість організовувати ефективну роботу офісу, координувати діяльність персоналу
та підтримувати порядок у документації та бізнес-процесах. Орієнтована на підвищення
продуктивності та створення комфортних умов для роботи команди.

Освіта:

 2006-2011 – ДНУ ім. Олеся Гончара
o Спеціальність: Соціальна робота

 2011-2012 – ДНУ ім. Олеся Гончара
o Спеціальність: Державна служба.

Досвід роботи:

 09.10.2012 –08.04.2013 - Пенсійний фонд України
o Посада: головний спеціаліст відділу надходження платежів

 03.10.2013 –05.02.2021 - Дніпровська обласна державна адміністрація
o Посада: головний спеціаліст відділу з питань праці та трудових відносин
управління трудових відносин, зайнятості населення та умов праці
(з 03.10.2013 по 01.04.2020)
o Посада: головний спеціаліст відділу політики у сфері соціальних послуг управління
інтегрованих соціальних послуг
(з 01.04.2020 по 05.02.2021)

 16.02.2021 –03.09.2023 - Центральне управління соціального захисту населення
Дніпровської міської ради
Посада: головний спеціаліст відділу прийому громадян з питань надання усіх
видів соціальної допомоги та компенсації
 03.09.2023 – по теперішній час - Центральне управління соціального захисту населення
Дніпровської міської ради
Посада: головний спеціаліст загального відділу

Знання та навички:

 Професійне володіння ПК, досвід роботи з операційними системами Microsoft Windows
(XP – 11).
 Глибокі знання пакету MS Office (Excel, Word, PowerPoint) для аналізу даних, створення
звітів та презентацій.
 Навички роботи з CRM-системами, електронною поштою та інформаційними системами
для управління закладом.

Аналітичні навички:

 Обробка, аналіз та систематизація даних.
 Створення детальних звітів та прогнозування показників діяльності.

Комунікаційні навички:

 Досвід роботи в команді, взаємодія з клієнтами.
 Вміння ефективно організовувати робочі процеси та розв'язувати конфліктні ситуації.
 Здатність швидко адаптуватися до змін та працювати в умовах багатозадачності.

Сертифікати, курси, тренінги:

 Професійний курс «Фахівець у галузі надання адміністративних послуг» (2020-2021)
 Тренінг «Основи працевлаштування та розвиток soft skills (2020-2021)

Особисті якості:

 Уважність
 Відповідальність
 Енергійність
 Якісне виконання поставлених завдань
 Аккуратність
 Бажання вчитися та підвищувати кваліфікацію

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: