• Файл

Вікторія

Бізнес-аналітик

Розглядає посади:
Бізнес-аналітик, Аналітик, Аналітик консолідованої інформації, Аналітик продажів, Аналітик баз даних
Вік:
45 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Бондаренко Вікторія Василівна
Junior Бізнес-аналітик | Аналітик даних
Мета: Отримати позицію Junior Бізнес-аналітика або Аналітика даних, де зможу застосувати набуті знання та аналітичний досвід у новій сфері.

Графік роботи: Повна зайнятість / дистанційно

Контактні телефони:
моб.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (viber), [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Тelegram: @Victoria1709

Дата народження: 17 вересня 1979р.

Сімейний стан: незаміжня

Освіта: вища
2006р. Запорізький національний університет
Спеціальність: Прикладна математика, Кваліфікація: Математик

Додаткова освіта: професійний курс з додатковим вивчанням Microsoft Power BI
09.2024 - 02.2025р. IT STEP Комп’ютерна Академія
Спеціальність: Бізнес Аналітик в IT (отримано Диплом)

Ключові навички:

Інструменти та технології:
• Microsoft Excel
складні формули (ВПР, СУММЕСЛИ, СУММЕСЛИМН, ЕСЛИ(ИЛИ) та інші
зведені таблиці, обробка великих масивів даних
діаграми різних видів, дашборди для візуалізації даних
- Google Sheets
• Знання 1С8, Outlook, PowerPoint, Word

Аналітичні навички:
• Аналітика продажів, управління запасами
• Автоматизація звітності та візуалізація даних
• Створення бізнес-звітів та аналітичних дашбордів

Додаткові навички:
• Microsoft Power BI, Power Query, DAX
• BPMN, Miro, Draw.io
• User story, Use case

Досвід:
• SV Group
серпень 2024р. – по теперішній час
Посада: категорійний менеджер (частково) / менеджер відділу закупівель / аналітик
Обов'язки:
– створювання нових форматів звітності для оптимізації аналітики даних, впроваджування власних рішень щодо форм звітів для автоматизації обліку та аналітики;
– контроль за своєчасними та достатніми запасами;
– формування замовлень з урахуванням продажів;
– управління товарними залишками;
– вирішення спорів з постачальниками;

• ТОВ «Торговий дім «СІГМА»
червень 2017р. – травень 2024р.
Посада: начальник відділу постачання (закупівель) (дистрибуція, продукти харчування) (у підпорядкуванні 8 осіб)
Обов'язки:
– 5+ років досвіду роботи в дистриб’юторській торговій компанії з галузевою структурою. Покриття дистрибуції по трьох регіонах, забезпечення запасами 7 (семи) складів;
– управління базою постачальників (35 – 45) та асортиментом товару ( >2 500 SKU);
– аналіз товарообігу, вилучення з асортименту мало оборотних SKU;
– створювання нових форматів звітності для оптимізації аналітики даних, впроваджування власних рішень щодо форм звітів для автоматизації обліку та аналітики;
– контроль за ціноутворенням на продукцію, дотримання комерційної політики постачальників;
– оптимізація та побудова ефективної системи закупівель та логістики (переміщення продукції між робочими складами), зниження витрат;
– бюджетування, управління витратами;
– контроль поточних платежів і планування розрахунків з постачальниками;
– ведення переговорів з ключовими постачальниками, контроль за дотриманням договірних зобов’язань;
– відновлення штату співробітників відділу закупівель практично з «нуля»;
– організація, планування, постановка завдань співробітникам, мотивація, контроль. Контроль за виконанням KPI відділом закупівель;
– проведення навчання співробітників відділу та оцінювання знань за результатами навчання (атестація на підвищення категорії), прийняття на роботу та звільнення працівників відділу;

• ТОВ «Торговий дім «СІГМА»
квітень 2012р. – травень 2017р.
Посада: менеджер відділу закупівель
Обов’язки:
– контроль за своєчасними та достатніми запасами;
– формування замовлень з урахуванням продажів;
– управління товарними залишками;
– вирішення спорів з постачальниками;
– встановлення цін у базі даних та контроль за дотриманням комерційної політики постачальників;
– ведення бази даних, складання необхідних звітів про результати діяльності;

• ТОВ «ЗФ ТПГ «Рейнфорд»
листопад 2007р. – жовтень 2011р.
Посада: товарознавець (відділ гастрономії) (у підпорядкуванні 16 – 19 осіб)
Обов’язки:
– контроль за своєчасними та достатніми запасами;
– формування замовлень з урахуванням продажів, управління товарними залишками;
– аналіз динаміки продажів і прибутковості по кожній довіреній категорії товару;
– моніторинг асортименту, цін конкурентів;
– вирішення спорів між торговою точкою та постачальником;
– ведення бази даних, складання необхідних звітів про результати діяльності;
– ведення та забезпечення своєчасного документообігу всередині компанії та з постачальниками;
– контроль за дотриманням схем викладки товарів;
– дотримання обов’язкових вимог і норм, встановлених корпоративними стандартами, санітарних, ветеринарних, протипожежних правил;


Професійні якості:
– високий працездатність, відповідальність, увага до деталей;
– аналітичне мислення, стратегічний підхід, прийняття рішень;
– навички організації роботи команди, досягнення результатів;

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: