- Файл
Людмила
Керівник виробництва
- Місто:
- Луцьк
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/12959698/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Дата народження
22.03.1977 р.
Адреса
м. Луцьк
Телефон
[
[
Ціль : Робота в сфері менеджменту, маркетингу, де зможу в повному об’ємі реалізувати свій потенціал та управлінський досвід на благо Компанії
Компанії, яким були реалізовані нові проекти:
ВОГ (мережа заправок по Україні), Копійочка (мережа магазинів); Волиньхолдинг (компанія «НЕСТЛЕ»), ОЩАДБАНК, Приватбанк, Ягодинська митниця, Клевер Сторс (мережа магазинів «23/7»), ПАККО (мережа супермаркетів по Україні), АВАНТА (мережа супермаркетів «Колібріс» по Україні), Волиньфарм (мережа аптек), Сальве (мережа аптек), АГРО-ЕКСПРЕС-СЕРВІС, Податкова, ІНФОРМЮСТ, Укрпошта, Луцкий автомобильный завод, ін.
Досвід роботи
з
26.02.2024 р. по даний час
09.11.2021 р. – 25.02.2024р
Майстер зміни відділу емульсійних продуктів та відділу Сої, ТОВ «Волиньхолдинг»:
Організація роботи зміни та належна безперебійна робота цеху, забезпечення виготовлення якісних безпечних продуктів харчування та виконання поставлених КПІ.
Наставник, завод «Кромберг енд Шуберт»:
Супровід нових працівників в процесі реалізації проекту/проектів, їх навчання, контроль виконання працівниками викладки проводки згідно замовлення клієнта та затверджених документів, усунення помилок.
Забезпечення швидкої та легкої адаптації працівників в процесі роботи.
05.05.2021 р. –
30.10.2021 р.
Керівник групи по роботі з контрагентами компанії «Клевер Сторс»/мережі понад 100 маркетів у Західному регіоні.
Обов'язки :
Аналіз експлуатаційних витрат мережі маркетів компанії, взаєморозрахунки із контрагентами та суборендарями компанії:
- аналіз експлуатаційних витрат в розрізі маркетів та подання інформації контрагентам для розрахунку, підготовка експрес-аналізу на основі сформованих даних, підготовка рахунків в 1С для подальшої оплати ;
- збір, аналіз та підготовка інформації по споживанню комунальних послуг суборендарями компанії та передача даних для подальших розрахунків;
- роботи щодо здешевлення витрат компанії за рахунок централізацї договорів, за рахунок укладення договорів із новими контрагентами;
- моніторинг ринку електроенергії : аналіз альтернативних джерел споживання для подальшого укладання угод.
Досягнення :
Оптимізація, упорядкування комунальних витрат компанії; забезпечення ефективного прогнозування витрат в розрізі підрозділів компанії; забезпечення зростання окупності та ефективності роботи маркетів за рахунок оптимізації витрат, ін.
22.10.2020 р.–
30.04.2021 р.
Регіональний менеджер компанії Барком /мережа магазинів власного виробництва/.
Обов'язки :
1. Організація роботи точок продажу в частині:
- обслуговування клієнтів та забезпечення ефективного продажу продукції Компанії;
- зростання доходів за рахунок збільшення суми «середнього чеку»;
- аналіз ефективності роботи команди за рахунок обороту продукції;
- вивчення та аналіз попиту клієнтів та формування відповідних замовлень;
- заходи щодо залучення нових покупців.
2. Прогнозування та планування продажів, контроль та забезпечення виконання планових показників. здача звітності;
3. Аналіз та підтвердження поданої бухгалтерської звітності по результатам переобліку та закриття змін.
Досягнення :
Залучення нових клієнтів; забезпечення зростання та стабілізації доходу компанії за рахунок збільшення продажів та злагодженої роботи колективу (за період роботи доходи від продажів перевищили попередні показники на 35 %).
02.07.2018 р. –
31.08.2020 р.
Керівник відділу продажів та обслуговування корпоративних клієнтів компанії «Портал Укрбізнес».
Обов'язки :
1.Набір та підготовка фахівців, проведення тренінгів;
2. Організація роботи відділу, забезпечення ефективного продажу послуг компанії, виконання планових показникiв ;
3. Організація роботи щодо підготовки комерційних пропозицій та подальшого проведення переговорів;
4. Ведення переговорів із застосуванням методології складних продажів та подальшим укладенням угод.
Досягнення :
Організація роботи відділу; укомплектування штату; організація навчання підлеглих для успішного виконання робочих процесів: за період роботи на за займаній посаді підписано нові контракти; дохід відділу перевищив попередні показники на 65 %
09.2001 р. –
28.12.2017 р.
Керівник групи продажів та обслуговування корпоративних клієнтів (продажі В2В) Відділу продажів послуг бізнес-сегменту Волинської філії ПАТ «Укртелеком» - лідера на ринку надання послуг B2B.
Обов'язки :
1. Організація роботи та управління групою з продажу та обслуговування корпоративних клієнтів в частині :
- забезпечення ефективного продажу телекомунікаційних та ІТ-послуг на території України, виконання планових показникiв;
- робота із державними та бюджетними установами, підготовка та подання тендерної документації для проведення/участі у тендерах, робота із програмою «ПРОЗОРО»,
- консультації клієнтів на предмет подання заяв для участі в тендері: необхідного переліку та відповідної підготовки документів, термінів їх подання, подальшого опрацювання в «ПРОЗОРО», ін.;
- аналізу ринку потенціалу компанії та конкурентів, вивід нових продуктів компанії на ринок, розробки та застосування індивідуальних тарифів;
2. Підготовка та ведення переговорів із застосуванням методології складних продажів : визначення бізнес-завдань, підбір необхідного сервісу для вирішення поставлених задач, визначення та опрацювання учасників, що впливають на реалізацію проекту та подальше їх залучення, ін. Організація реалізації проекту у визначені терміни.
3. Прогнозування та планування продаж, контроль та забезпечення виконання планових показників групою, систематичне проведення аналізу роботи групи для подальшої мотивації відповідно результатам.
4. Аудит бізнес-процесів та побудова взаємодії із суміжними відділами компаніїАудит бізнес-процесів та побудова взаємодії із суміжними відділами компанії:
- розробка та аналіз функцій працівників для виконання бізнес-процесів;
- розробка відповідних інструкцій працівників із врахуванням задач та системи мотивації;
- розробка технології процесу та залучення необхідних підрозділів для виконання поставлених завдань;
- координація та контроль залучених підрозділів при виконанні бізнес-процесів та аналіз їх ефективності.
Досягнення :
Укомплектований штат; виконання планових показників та KPI протягом всього періоду, що перебувала на займаній посаді; підготовка та проведення навчання/тренінгів для персоналу на постійній основі; введення в експлуатацію Універсальної системи, системи СRM, Парус та інші автоматизації процесів; чітке та грамотне управління персоналом; визначення індивідуальних та командних цілей за для досягнення поставленого результату; забезпечення зростання доходів Компанії від нових продажів корпоративного сегменту; реалізація проектів корпоративним клієнтам по всій території України.
Освіта
1996-2001 рр.
Одеська Національна академія зв’язку ім. О.С. Попова
повна, вища
Факультет інженерно-економічний
спеціальність - менеджмент у виробничій сфері
кваліфікація - менеджер
21.09.2007 р.
курси по темі «Психологічні засоби підвищення ефективності рекламної діяльності та маркетингу» (м. Севастополь)
12.03.2010 р.
курси по темі «Управління особистою ефективністю» (м. Львів)
16.06.2011 р.
курси по темі «Навчання та тестування персоналу з продажу послуг»
(м. Київ)
19.09.2012 р.
курси по темі «Тактичні прийоми конструктивного розв’язання складних ситуацій під час продажу послуг та обслуговування споживачів» (м. Київ)
15.11.2013 р.
курси по темі «Навички проведення переговорів» (м. Київ)
2016 р.
тренінг «Навики підготовки та проведення ділових презентацій» (м. Львів)
2016 р.
тренінг по темі «Клієнтфокусований підхід в складних угодах» в рамках програми «Новая стратегія продажів» (м. Київ)
2016 р.
тренінг по темі «Філософія нової стратегії продажів» в рамках програми «Новая стратегія продажів» (м. Київ)
2019 р.
тренінг по темі «Коучинг як інструмент керівника» (м. Київ)
21.09.2020 р.
Бізнес-курс по темі «Особиста ефективність» (м. Київ)
Професійні якості
Досвід роботи із компаніями малого, середнього та великого бізнесу, управління як окремою структурною одиницею, так і організація роботи двох і більше структурних підрозділів, чітка розстановка задач, грамотне делегування обов’язків, тайменеджмент, аналіз та організація бізнес-процесів, досвід роботи за системою B2B продаж , підготовка та проведення переговорів із застосуванням методології складних продажів (В2В); грамотне управління персоналом; визначення індивідуальних та командних цілей за для досягнення поставленої мети.
Особисті якості
Відмінні організаційні та аналітичні здібності, наполегливість, комунікабельність, вміння в стислі терміни досягати поставленого результату оптимізуючи необхідні ресурси, вміння працювати в режимі багатозадачності, вміння адаптуватись в різних ситуаціях на запропонованих умовах, швидке освоєння нової інформації та нових програм, використання різноманітних ресурсів для навчання та саморозвитку, вимоглива до себе, дипломатична.
Додаткові навики
Знання мов: Англійська (Intermediate); Українська ( рідна ); Російська ( вільно )
Робота з комп’ютером: знання програми 1С, СRМ, Globe, Microsoft Office, ін.
Схожі кандидати
-
Директор, зам. директора, руководитель, начальник производства, технолог
Луцьк, Дніпро , ще 8 міст -
Керівник виробництва
125000 грн, Луцьк, Житомир , ще 8 міст -
Начальник виробництва
Луцьк, Вінниця , ще 8 міст -
Заступник директора виробництва
Луцьк, Вінниця , ще 8 міст -
Начальник виробництва
Луцьк -
Керівник цеху, дільниці, виробництва, технолог (гофровиробництво)
Луцьк, Вінниця , ще 8 міст