• PRO

Олена

Менеджер по роботі з клієнтами

Розглядає посади:
Менеджер по роботі з клієнтами, Менеджер з персоналу
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з персоналу

з 04.2024 по 10.2024 (6 місяців)
Мобіліті Україна, Київ (Транспорт, логістика)

Одночасний рекрутинг у Польщі, Болгарії, Іспанії, Греції;
Проведення первинного листування, відбору та співбесід;
Робота з платформами для пошуку роботи у Польщі, Болгарії, Іспанії, Греції - розміщення вакансій, вирішення технічних та платіжних питань;
Пошук людей через LinkedIn — за допомогою публікацій вакансій
та ручного пошуку, з використанням і без використання LinkedIn
Recruiter;
Складання та написання стандартних операційних процедур (SOP)
компанії, їхнє представлення керівництву;
Створення з нуля та керування процесом адаптації (включаючи
документальний супровід) для нових співробітників;
Оформлення документів для новачків (підписання NDA та
контрактів), допомога з процесом розрахунків і зарплати;
Ведення та оновлення записів працівників у внутрішніх HR
таблицях;
Проведення технічних сесій, організація зустрічей для нових
співробітників;
Надання пропозицій та рекомендацій щодо покращення процесу
найму та адаптації нових співробітників;
Звітність згідно з політиками та процедурами компанії.

Lead Generation Manager

з 04.2018 по 04.2022 (4 роки)
ServReality, Київ (IT)

Робота з поточною базою потенційних клієнтів і її розвиток у визначених бізнес-секторах для генерування ефективних лідів та
перевищення цільових показників продажів для бізнесу;
Підтримка та розвиток бази контактів;
Визначення цільових компаній і ключових осіб, ведення первинної комунікації;
Організація зустрічей між ОПР клієнтів та лідерами практик компанії;
Ведення профілів компанії на LinkedIn та Upwork, додавання нових контактів та підписників, виконання функцій SMM-менеджера;
Ведення адміністративної документації та записів;
Звітність перед генеральним директором компанії.

Business Development Manager

з 08.2015 по 04.2018 (2 роки 8 місяців)
Nabus Development, Київ (IT)

Робота з поточною базою потенційних клієнтів і її розвиток у визначених бізнес-секторах для генерування ефективних лідів та перевищення цільових показників продажів для бізнесу;
Підтримка та розвиток бази контактів;
Визначення цільових компаній і ключових осіб, ведення первинної комунікації;
Організація зустрічей між керівниками клієнтів та менеджерами з продажів компанії;
Стратегічне планування ринку та бізнесу;
Холодні дзвінки та електронні листи;
Ведення профілів компанії на LinkedIn, Facebook і Twitter, додавання нових контактів і підписників, виконання функцій SMM-менеджера;
Підтримка стратегічних та операційних маркетингових і клієнтських активностей;
Ведення адміністративної документації та записів;
Звітність перед старшим менеджером з розвитку бізнесу та генеральним директором компанії

Duty Manager

з 07.2011 по 07.2013 (2 роки)
Opera Hotel, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Виконання операційних обов’язків менеджера готелю в його відсутність;
Координація та контроль роботи готелю у вечірній час, вихідні та святкові дні, звітність перед менеджером готелю;
Вирішення проблем та прийняття рішень у стресових і нестандартних ситуаціях, обробка скарг гостей;
Забезпечення виконання всіх обов'язків працівниками готелю з ввічливістю, ефективністю та відповідно до стандартів LHW;
Інспекція різних зон готелю для забезпечення відповідності стандартам якості. Контроль за безпекою персоналу та безпекою гостей;
Надання допомоги в операційній діяльності відділів готелю (рецепція, F&B, спа, продажі та маркетинг (включаючи бронювання);
Ротація співробітників між відділами відповідно до потреб операційної діяльності;
Проведення ознайомлювальних турів, просування можливостей готелю тощо.

Освіта

Інститут Туризму ФПУ

Менеджмент туризму, Київ
Вища, з 2002 по 2007 (5 років)

Знання і навички

  • Ініціативність
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Робота із запереченнями
  • Підбір персоналу
  • Скринінг резюме
  • Проведення співбесід
  • Орієнтація персоналу
  • Проведення тренінгів
  • Пошук персоналу за кордоном
  • Ведення CRM
  • Ведення документації

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Я хотіла б зазначити, що почала працювати в Opera Hotel на посаді адміністратора рецепції у березні 2007 року, згодом була підвищена до керівника зміни рецепції, а в червні 2011 року - до чергового менеджера готелю. Загалом я пропрацювала там близько 7 років.

Також маю досвід роботи за кордоном:
Літо 2006 - мала стажування в Grecotel Olympia Oasis (Пелопоннес, Греція)
Літо 2004 та 2005 - брала участь у програмі Work and Travel USA, працювала офіціанткою в гольф-клубах, Чикаго, штат Іллінойс.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: