- PRO
Олена
Менеджер по роботі з клієнтами
- Розглядає посади:
- Менеджер по роботі з клієнтами, Менеджер з персоналу
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/12969178/
Досвід роботи
Менеджер з персоналу
з 04.2024 по 10.2024
(6 місяців)
Мобіліті Україна, Київ (Транспорт, логістика)
Одночасний рекрутинг у Польщі, Болгарії, Іспанії, Греції;
Проведення первинного листування, відбору та співбесід;
Робота з платформами для пошуку роботи у Польщі, Болгарії, Іспанії, Греції - розміщення вакансій, вирішення технічних та платіжних питань;
Пошук людей через LinkedIn — за допомогою публікацій вакансій
та ручного пошуку, з використанням і без використання LinkedIn
Recruiter;
Складання та написання стандартних операційних процедур (SOP)
компанії, їхнє представлення керівництву;
Створення з нуля та керування процесом адаптації (включаючи
документальний супровід) для нових співробітників;
Оформлення документів для новачків (підписання NDA та
контрактів), допомога з процесом розрахунків і зарплати;
Ведення та оновлення записів працівників у внутрішніх HR
таблицях;
Проведення технічних сесій, організація зустрічей для нових
співробітників;
Надання пропозицій та рекомендацій щодо покращення процесу
найму та адаптації нових співробітників;
Звітність згідно з політиками та процедурами компанії.
Lead Generation Manager
з 04.2018 по 04.2022
(4 роки)
ServReality, Київ (IT)
Робота з поточною базою потенційних клієнтів і її розвиток у визначених бізнес-секторах для генерування ефективних лідів та
перевищення цільових показників продажів для бізнесу;
Підтримка та розвиток бази контактів;
Визначення цільових компаній і ключових осіб, ведення первинної комунікації;
Організація зустрічей між ОПР клієнтів та лідерами практик компанії;
Ведення профілів компанії на LinkedIn та Upwork, додавання нових контактів та підписників, виконання функцій SMM-менеджера;
Ведення адміністративної документації та записів;
Звітність перед генеральним директором компанії.
Business Development Manager
з 08.2015 по 04.2018
(2 роки 8 місяців)
Nabus Development, Київ (IT)
Робота з поточною базою потенційних клієнтів і її розвиток у визначених бізнес-секторах для генерування ефективних лідів та перевищення цільових показників продажів для бізнесу;
Підтримка та розвиток бази контактів;
Визначення цільових компаній і ключових осіб, ведення первинної комунікації;
Організація зустрічей між керівниками клієнтів та менеджерами з продажів компанії;
Стратегічне планування ринку та бізнесу;
Холодні дзвінки та електронні листи;
Ведення профілів компанії на LinkedIn, Facebook і Twitter, додавання нових контактів і підписників, виконання функцій SMM-менеджера;
Підтримка стратегічних та операційних маркетингових і клієнтських активностей;
Ведення адміністративної документації та записів;
Звітність перед старшим менеджером з розвитку бізнесу та генеральним директором компанії
Duty Manager
з 07.2011 по 07.2013
(2 роки)
Opera Hotel, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Виконання операційних обов’язків менеджера готелю в його відсутність;
Координація та контроль роботи готелю у вечірній час, вихідні та святкові дні, звітність перед менеджером готелю;
Вирішення проблем та прийняття рішень у стресових і нестандартних ситуаціях, обробка скарг гостей;
Забезпечення виконання всіх обов'язків працівниками готелю з ввічливістю, ефективністю та відповідно до стандартів LHW;
Інспекція різних зон готелю для забезпечення відповідності стандартам якості. Контроль за безпекою персоналу та безпекою гостей;
Надання допомоги в операційній діяльності відділів готелю (рецепція, F&B, спа, продажі та маркетинг (включаючи бронювання);
Ротація співробітників між відділами відповідно до потреб операційної діяльності;
Проведення ознайомлювальних турів, просування можливостей готелю тощо.
Освіта
Інститут Туризму ФПУ
Менеджмент туризму, Київ
Вища, з 2002 по 2007 (5 років)
Знання і навички
- Ініціативність
- Комунікабельність
- Здатність до навчання
- Робота із запереченнями
- Підбір персоналу
- Скринінг резюме
- Проведення співбесід
- Орієнтація персоналу
- Проведення тренінгів
- Пошук персоналу за кордоном
- Ведення CRM
- Ведення документації
Знання мов
- Англійська — просунутий
- Російська — вільно
Додаткова інформація
Я хотіла б зазначити, що почала працювати в Opera Hotel на посаді адміністратора рецепції у березні 2007 року, згодом була підвищена до керівника зміни рецепції, а в червні 2011 року - до чергового менеджера готелю. Загалом я пропрацювала там близько 7 років.
Також маю досвід роботи за кордоном:
Літо 2006 - мала стажування в Grecotel Olympia Oasis (Пелопоннес, Греція)
Літо 2004 та 2005 - брала участь у програмі Work and Travel USA, працювала офіціанткою в гольф-клубах, Чикаго, штат Іллінойс.
Схожі кандидати
-
Менеджер по роботі з клієнтами (B2B, B2C супровід існуючих клієнтів та адміністрування, E-commerce)
32000 грн, Київ -
Клієнт-менеджер
25000 грн, Київ -
Менеджер по тендерам, специалист по тендерным продажам, закупкам
Київ, Вінниця , ще 8 міст -
Менеджер роботи з клієнтами
Київ, Дистанційно -
Менеджер по роботі з клієнтами
Київ, Чернігів , ще 4 міста -
Менеджер роботи з клієнтами
55000 грн, Київ