- Файл
Олена
Менеджер з навчання персоналу
- Вік:
- 47 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/12985165/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Олена
Регіон: Київ
Телефон(и): [
E-mail: [
Досвід роботи
Січень 2022 – по теперішній час
ФОП
Buisness coach, кординатор проєктів EALC (European Academy of Leadership Coaching)
Індивідуальні коуч-сесії,
організація процесу навчання, координація взаємодії викладачів та студентів,
створення програм розвитку емоційного інтелекту, внутрішніх опор, робота зі стресом.
Спікер на конференціях та івентах. Курси по енерго практикам
ТОВ «CP Ukraine»
HR менеджер
Січень 2021 р – жовтень 2021 р
1. Рекрутинг
2. Ведення бази кандидатів
3. Адаптація та мотивація персоналу
4. Організація та проведення корпоративних заходів
HR manager
January 2021 - October 2021
1. Recruiting
2. Maintaining a database of candidates
3. Adaptation and motivation of personnel
4. Organization and holding of corporate events
ТОВ « Фінансова компанія "Контрактовий дім» (EasyPay)
Начальник адміністративно-господарського відділу(червень 2013 – вересень 2020)
спеціаліст з кадрового адміністрування (червень 2013 – вересень 2019)- внутрішнє
суміщення
1.Підтримання та забезпечення життєдіяльності офісу;
2.Моніторинг і координація роботи з постачальниками;
3.Контроль оплати рахунків, робота з договорами;
4.Координація роботи персоналу (водій, кур’єр, охорона)
5.Організація співробітництва з арендодавцями;
6.Організація перепланувань та ремонтних робіт в офісі
7. Оформлення прийому/звільнення співробітників;
8. Админістрування кадрової роботи з 1С;
9. Ведення особових справ, трудових книжок;
10. Складання наказів;
11.Внесення змін в штатний розклад;
12.Ведення табеля робочого часу та звітності;
13.Організація корпоративних заходів.
Head of the administrative and economic department (June 2013 - September 2020)
personnel administration specialist (June 2013 - September 2019) - internal placement
1. Maintenance and provision of vital activities of the office;
2. Monitoring and coordination of work with suppliers;
3. Control of payment of bills, work with contracts;
4. Coordination of personnel work (driver, courier, security)
5. Organization of cooperation with lessors;
6. Organization of replanning and repair work in the office
7. Formalization of hiring/dismissal of employees;
8. Administration of personnel work with 1C;
9. Management of personal files, work books;
10. Compilation of orders;
11. Making changes to the staff schedule;
12. Keeping a timesheet and reporting;
13. Organization of corporate events.
Корпорація "Познякижилбуд" ТОВ"Рада"
Помічник генерального директора
серпень 2011 р – грудень 2012 р
1. Діловодство(протоколи нарад, ділова переписка, робота з документацією:
зберігання, контроль за виконання доручень і розпоряджень директора і т.д.);
2. Организація телефонних переговорів керівника, прийом телефонограм;
3. Робота з підготовки засідань та нарад (збір необхідних матеріалів, сповіщення
учасників про їх реєстрацію);
4. Підготовка аналитичних матеріалів з соціальних питань;
5. Организаційно-технічне забезпечення админістративної діяльності;
6. Прийом і розподіл вхідних дзвінків, организація прийому відвідувачів, робота з
офісною оргтехнікою.
Assistant to the general director
August 2011 - December 2012
1. Clerkship (minutes of meetings, business correspondence, work with documentation: storage, control over the
execution of instructions and orders of the director, etc.);
2. Organization of telephone conversations of the manager, reception of telephone messages;
3. Work on the preparation of meetings and meetings (collection of necessary materials, notification of participants
about their registration);
4. Preparation of analytical materials on social issues;
5. Organizational and technical support of administrative activities;
6. Reception and distribution of incoming calls, organization of reception of visitors, work with office equipment.
Компанія «S&A group»
Адміністратор салону краси
грудень 2009 р – червень 2011 р
1. Организація та контроль роботи персоналу;
2. Надання інформації клієнтам по роботі салону;
3. Контроль за правилами внутрішнього розпорядку персоналу;
4. Запис клієнтів;
5. Оформлення замовлень на видаткові матеріали;
6. Ведення ділової документації;
7. Активний продаж косметики, викладка товарів на вітрини.
Beauty salon administrator
December 2009 - June 2011
1. Organization and control of personnel work;
2. Provision of information to clients on the work of the salon;
3. Control of the rules of the internal staff procedure;
4. Registration of clients;
5. Placing orders for consumables;
6. Keeping business documentation;
7. Active sales of cosmetics, display of goods in shop windows.
Салон "Майстерня краси"
Адміністратор салону краси
грудень 2009 р – листопад 2009 р
1. Організація та контроль роботи персоналу;
2. Навчання персоналу;
3. Контроль наявності косметичних засобів;
4. Забезпечення роботи салону.
Асоціація соціальних підприємців
Помічник керівника
лютий 2008 р – листопад 2008 р
1.Підготовка матеріалів для проведення конференцій, круглих столів, семінарів, їх
проектування, планування та організація;
2.Координаційна робота з регіональними комірками Асоціації, благодійними
організаціями, представниками Українського комітета міжнародної торгової палати;
3. Підтримка і ведення сайту організації, написання аналітичних матеріалів;
4.Написання пресс-релізів, текстів виступів.
ТОВ «Глобус»
Менеджер з продаж
Січень 2007 р – грудень 2007 р
1.Продажі дверної продукції в салоні;
2.Проведення презентацій та переговорів;
3.Розробка комерційних пропозицій;
4.Контроль виконання замовлень, координація роботи з виробниками.
Освіта
1.НПУ ім.М.Драгоманова (Україна, Київ)
Викладач біології та французької мови, рік закінчення 2000
2. Навчальний центр «LBT Group»
Курс зі спеціальності «Кадрове діловодство» 2018 р.
3.Міжнародний інститут коучингу ICU –
Курс професійний коуч травень 2021р.
5.Genius Space
HR manager, травень 2022
6. Академія EALC – бізнес-коуч міжнародного рівня, грудень 2022
Володіння мовами:
Українська – рідна
Російська - вільно
Англійська - pre-intermediate
Французька - intermediate
Захоплення:
йога, медитація, арт-терапія, психологія, театр, виставки живопису, подорожі,
література, саморозвиток.
Схожі кандидати
-
Менеджер з навчання персоналу
Київ -
Менеджер з персоналу
Київ -
Junior HR Manager
Київ -
Менеджер з навчання персоналу
Київ -
Sales manager
Київ -
Оператор чата
Київ, Чернігів , ще 4 міста