• Файл

Олена

Фахівець обліку робочого часу

Розглядає посади:
Фахівець обліку робочого часу, Адміністратор, Адміністратор салону краси, Адміністратор стоматологічної клініки, Касир, Адміністратор магазину, Адміністратор готелю, Продавець-консультант
Вік:
44 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ОЛЕНА ГУДЖАЛ
Фахівець з обліку Київ
робочого часу

ОСВІТА ДОСВІД РОБОТИ
ОСОБИСТА
ІНФОРМАЦІЯ 2002
січ. 2003 – трав. 2005
Донецький інститут внутрішніх ТОВ «Феміда»
справ при Донецькому Юрисконсульт
ДАТА НАРОДЖЕННЯ
національному університеті
28 лютого 1981 року квіт. 2017 – серп. 2021

НАЦІОНАЛЬНІСТЬ 2018 Державний вищий ПРАТ «ШУ «Покровське»
навчальний заклад Провідний фахівець бюро обліку робочого часу
українка
"Донецький національний верес. 2021 – квіт. 2025
технічний університет"
ДОСВІД У РОКАХ
ПРАТ «МЕТІНВЕСТ ПВ
10 років Начальник бюро обліку робочого часу

ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНЦІЯ
КОНТАКТНА
ІНФОРМАЦІЯ Організація підготовки та оформлення графіків робочого часу на основі
ІНФОРМАЦІЯ даних від керівників департаментів. Внесення змін у графіки.
ТЕЛЕФОН Аналіз та формування звіту щодо фактичного використання робочого часу
та відхилень від планових норм.
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Облік працівників, залучених до роботи понаднормово, роботи у вихідний
2010
день 2015 2017
ЕЛЕКТРОННА ПОШТА
Формування звіту про порушення трудової дисципліни (запізнення, ранній
вихід).
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Підготовка матеріалів за запитами з державних установ.
Розрахунок виходів для нарахування авансу та заробітної плати.
Взаємодія з фінансовим, виробничим та кадровим відділами для
забезпечення коректної роботи між відділами.

КОМП’ЮТЕРНІ НАВИЧКИ
НАВИЧКИ
Впевнений користувач
MS Office (Excel, Word, %до деталей.
Аналітичні здібності, уважність
Outlook, Power Point); 1С % організовувати робочий процес та розставляти
Вміння ефективно
пріоритети.
МОВИ
Українська
Вміння працювати у команді.
% до стресу та комунікабельність.
Стійкість
%
Ініціативність, відповідальність.
ХОБІ
Бажання навчатись та розвиватись.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: