• Файл

Антон

Наративний дизайнер, сценарист

Розглядає посади:
Наративний дизайнер, сценарист, Копірайтер
Вік:
24 роки
Місто:
Бровари

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Гороховский Антон Игорьович
Дата народження: 18.12.2000 рік народження
Номер телефона : [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета пошуку роботи: Побудова успішної кар'єри в сфері gamedev, велике бажання бути крутим
нарративним дизайнером\сценаристом.
Місцеперебування: Украина, Киев.
Пошта — [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта: 2007–2018 навчався в ЗОШ № 7 м.Бровари
2018 — 2020 Відкритий міжнародний університет розвитку людини Укра їна , на факультеті правознавство.

2020 — школа Games Academy, курс гейм-дизайнер, на якому отримав навички розробника ігор, опис
механіки ігрового проєкту, освоїв принципи методології Agile стосовно ігрових проєктів, а також
ознайомився з менеджерськими функціями гейм-дизайну. Більш ніж 17 років граю в ігри, також маю
велику пристрасть до написання сценаріїв, і бажання створювати нові світи із чудовими історіями.
Вивчав, як пишуть сценарій в іграх. Знаю наративні елементи Embedded та Emergent наратив. Також,
захоплююся творчістю Г. Ф. Лавкрафта.
Комунікативні навички: Стресостійкість, комунікабельність, сприйняття фідбека, робота в команді,
обмін ідеями, пошук рішень, дружність.
Особисті якості: готовий до нових знань, уважно ставлюся до деталей, чітко виражаю свої думки,
генерую ідеї, розуміюся на розробці GDD, аналізую ігри, захоплююся написанням сценаріїв для ігор, іноді
практикуюсь на ігрових двигунах. Добре володію англійською, українською мовою. Вмію користуватися
двигуном Unreal engine 4 на базовому рівні, також користуюся діалоговим редактором Twine. Творчість моє
друге ім’я.

Досвід роботи
Roshan defense (Березень-Жовтень 2021) — Нарративний дизайнер\сценарист

Roshan defense — кастомна міні гра в Dota 2 Roshan Defense Reborn | Hardcore Solo Speedrun | Troll Warlord

Обов’язки: генерування ідей, написання діалогів, квестів, розвиток персонажа, опрацювання мотивів
персонажів, своя інтерпретація у всесвіт Dota 2.
Cyber games — Укра їнська інді команда (Листопад 2021 року — донині) — Нарративний дизайнер\сценарист

Обов’язки: Розроблення ігрового всесвіту, робота із сеттингом кіберпанку, опрацювання лора гри,
написання діалогів, квестів, розроблення персонажів, гільдій та написання сюжету.
Портфолио: Altras the Exiled City Description Artifact Кібер Лицарі Діалог Друг Netrunner’s Note Technical
Location Description Blade of Devotion
Навыки Languages

Сильні навички письма Ukrainian
Глобке розуміння истории English - level B2
Прийняття рішень
Пошук проблеми та її вирішення
Побудовання всесвіту
Аналіз сюжету та персонажів

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: